سلام به آلایی های عزیز یه سوالی داشتم ، استاد موقاری میگن که کوچک ترین غده در دستگاه تناسلی مرد غده پیازی میزراهی هستش ، آیا من میتونم بگم که بزرگترینش هم وزیکول سمینال هستش ؟؟؟
ᴀʀʏᴀᴍᴇʜʀ
دیدگاهها
-
اندام های ضمیمه دستگاه تناسلی مرد -
مشاوره کنکوری (گفتگو)درود من قبلا صبحا ساعت 5 بیدار میشدم اما کلا بعد از اواسط عید این ویژگی رو از دست دادم...
راهکاری دارید برای اینکه وقتی آدم صبحا بیدار میشه و نره دوباره بخوابه
من کلا آلارمو خاموش میکنم هر روز ! بعد میرم میخوابم
.
.
و لطفا به هیــــچ عنوان قصد جسارت ندارم ولی از این دسته توصیه ها که "نمیدونم خوابتو هر شب 5 دقیقه ببر جلو و نمیودنم هر روز 10 دقیقه زودتر بیدار شو و..." خودداری فرمایید . و لطفا تجربه شخصی خودتون رو بگین
با تشکر :face_with_tears_of_joy: :folded_hands_medium-light_skin_tone: :folded_hands_medium-light_skin_tone: :bouquet: :bouquet: -
موقاریتی ها تشریف بیارن 😄سلام به دوستان گل ، منظورم از موقاریتی ها دانش آموزانی بود که زیست رو با استاد موقاری میخونن و یا خوندن :face_with_tears_of_joy:
خب بریم سر اصل مطلب ؛ این تست رو ببینید :

خب طبیعتا باید مورد الف غلط باشه !
امـــــــــا


مگه استاد موقاری نمی گفتن که استخوان بازو با ترقوه و کتف مفصل بازو رو ایجاد میکنند ؟تجربیا
راه-ابریشمی-ها-زیست
Mahan Xodayi 2
Farideh Khangah
@zahra-hamrang
@سینا-0
Matin Mousavi 1 -
ایستگاه عبـــرتهمکلاسیام میدونن که استاد موقاری خط قرمزه منه ! بشدت دوسشون دارم و مطمئنم همتون همینطورید و تدریسشون واقعا بی نظیره ، ارتباطی که دانش آموز باهاشون میگیره واقعا مثه یه دوست مثه یه پدر مثه یه برادر میمونن !
ولی با احترام به تمام دوستان نازنین ، تجربه شخصی تاکید میکنم !
نمی گم ای کاش وقتمو نمیزاشتم برا فیلماشون ، اتفاقا اصلا پشیمون نیستم ولی کنکور واقعا سخت شده و اگه کلاس نکته و تست یکی از دبیرای مطرح رو کنارشون ادامه بدن خوبه ! -
هر کی یه گزاره😁😁😁Michael Vey ولی یه چوری گفتی هرگز که آدم میترسه بگه صحیح :face_with_tears_of_joy:
-
ایستگاه عبـــرتانجمن آلا باید به کاربرا حق آزادی بیــان بِده :grinning_face_with_sweat:
تجـــــــربه کاملا شخصی درباره راه ابریشم شیمی استاد پویان نظر
حالا من که توی تخفیف خریدم ولی این محصول این طوری نیست که جُزوه شون کامل بایدنکاتی هستن که باید توی برگه جدا بنویسید و همراه با جزوه بخونید که وقت گیره
و حجــــــم زیادی داره
ولی تدریس استاد ایرادی نداره ها !
بازم خودتون میدونید -
هر کی یه گزاره😁😁😁Michael Vey در هر کی یه گزاره😁😁😁 گفته است:
@Allen-Gamer نمیدانم.. حتما باید ابرومو میبردی؟ هعقق
هر وقت این کلمه " هعققق "رو مینویسی احساس میکنم داری بالا میاری پرنیا :confused_face: :face_with_tears_of_joy:
-
ایستگاه عبـــرتنباید همش بگیم ای کاش ! ای کاش برای آدمای نامیده ما که داریم ادامه میدیم دوستان ! ( از دوستان منظور خودمم :face_with_tears_of_joy: )
- صبح ها زودتر بیدار شو ( چه خبره اینقدر میخوابی ؟ )
تو دوست عزیزی که حالا حالا کنکور نداری و داری اینا رو میخونی لطفا نگو که اینا چه بازنده هایی هستن ! من که اصلا مث اینا نمیشم لطفا گوش کن لطفا عمل کن - از اول سال دوازدهم رفتم آزمون ماز ثبت نام کردم ، نصف بیشتریش رو غایب بودم و بقیه رو هم واقعا افتضاح میدادم ، فقط درس زیست رو میزدم باورت میشه ؟ باید آزمونا رو جدی بگیری شاید بگی فقط یه ازمونه مگه چیه ؟ خودت میفهمی
- تحلیل خیلی مهمه
- بدون دیدن فیلم تدریس معلم کلاسش نرو پول نده الکی
- با دوستای پُمپ انرژی منفی دوست نشید
- (تجربه شخصی) چقدر خوب میشد اگر وقتم رو صرف نوشتن جزوات فیلم های شیمی پویان نظر نمی کردم ، تدریسشون خوبه ها ولی قدیمیه الان دیگه کنکور سخت شده نسبت به اون زمان اگه بدونید هر جلسه چقدر ازم وقت میگرفت تا جزوه شو بنویسم که از آخرم الان گوشه ی اتاق خـاک بخورن !
- صبح ها زودتر بیدار شو ( چه خبره اینقدر میخوابی ؟ )
-
لایه های لوله گوارشSajad Barez تا حالا به همچین نکته ای بر نخوردم
ولی فکر نکنم :thinking_face:ببینیم نظر دیگر اساتید چیه :
Mahan Xodayi 2
Matin Mousavi 1
Michael Vey
Farideh Khangah
@f-seif-0
@zahra-hamrang
@سینا-0
و تجربیا های گل -
استاد فیزیکعلی راستگو
تدریس استاد نوکنده رو هم من دیدم عالیه
و منم مثل شما قصد دارم شرکت کنم -
سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارشAmir ali Nikfard در سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارش گفته است:

بعععععله همینطور که گفتم هر دوتا حرکت Mahan Xodayi 2
ولی حرکت جویدن چه سمیه دیگه ؟ :face_with_tears_of_joy: -
کارگاه نکته تست فیزیک یازدهم استاد یاریسلام خدمت دوستان گل آلایی و عوامل محترم اجرایی آلا .
خواستم بگم که اگر امکانش هست استاد یاری عزیز ضبط کارگاه نکته و تست فیزیک یازدهم رو ادامه بدند چون از اونجایی که داریم به تابستون نزدیک میشیم و سایر دوستانی که میخوان مثل من تابستون به جمع بندی پایه بپردازند به مشکل مواجه نشند .
.
@M-an monirs maryam111 sohrab
.
.
ممنونم از زحماتتون -
هر کی یه گزاره😁😁😁گزاره
مقدار هوایی که حتی با بازدم عمیق هم از شش ها خارج نمیشود ، برخلاف مقدار هوایی در حدود 150 میلی لیتر است هوای مجاری را که همگی بافت پوششی مژک دار دارند را پر میکند. -
نایژه و نایژک ، بافت پوششی ؟؟؟@Kosar-Mortazavi
Reza Dolatsha
Nila YS
sarvin Piri
با تشکر از شما عزیزان که وقت گذاشتید :two_hearts: -
هر کی یه گزاره😁😁😁@erfan-f
در واقع تحلیل خودم هم تحلیل زینب خانم بود ( @Zeinab-Evazi )
یعنی این :به نظرم غلطه،
چون افزایش ترشح هورمون محرک باعث میشه هورمون های بخش قشری فوق کلیه هم بیشتر ترشح بشن، و خب کورتیزول هم بیشتر ترشح میشه که کورتیزول، پروتئین ها رو تجزیه میکنه
و آنزیم لیزوزیم پروتئینی هست که باعث تخریب دیواره باکتری ها میشه
در نتیجه در این فرآيند اختلال ایجاد میشه.ولی خب چون شما میفرمایید که کورتیزول ربطی به آنزیم لیزوزیم نداره یکم به شک افتادم ، در واقع جسارت نباشه ها ولی شما مطمئنید کورتیزول ربطی به آنزیم لیزوزیم نداره ؟
آخه کورتیزول فقط به دنبال پروتئینه :grinning_face_with_sweat: خب آنزیم لیزوزیم هم که پروتئینیه همینطور که میدونید ، شاید یه تاثیرایی روش بزاره دیگه ؟ :beaming_face_with_smiling_eyes:
البته بازم قصد جسارت نداشتم عرفان جان. -
هر کی یه گزاره😁😁😁@erfan-f
آره من فقط خواستم یکم سختش کنم که فکر کنم خیلی عمیق شد و از کتاب خارج شد
و به گفته شما به ما ربطی نداره :grinning_face_with_sweat: -
هر کی یه گزاره😁😁😁Michael Vey در هر کی یه گزاره😁😁😁 گفته است:
گزاره
قشر مخ به طور همزمان از همه بدن اطلاعات دریافت و پردازش میکند اما نمیتواند همواره جایگاه پردازش نهایی باشد#گفتار_دو_فصل_یک_یازدهم
آره درسته
چون مثلا توی انعکاس های نخاعی مخ میدونه و کاملا در جریانه ولی وظیفه روی میسپاره به دست معاونش (نخاع ) :face_with_tears_of_joy: -
هر کی یه گزاره😁😁😁گزاره
در بدن فردی که هورمون مترشحه از تیروئید در تنظیم فعالیت های جنسی او موثر است میتوان یاخته هایی مشاهده کرد که بیش از یک کروموزوم X دارند .
.
قبول دارم که تست ، تست خیلی خفنیه
منبع : کتاب IQ گاج + خلاقیت های خودم :face_with_tears_of_joy: -
هر کی یه گزاره😁😁😁Ftme31h Shhm در هر کی یه گزاره😁😁😁 گفته است:
سلام یه سوال داشتم میدونم خیلی بی ربط هست ولی ازتون خواهش میکنم اونایی که تجربه دارن راهنمایی کنن
من خیلی از وقتم پای دیدن فیلم میگذره یه فیلم یه جورایی نیاز دارم چون اگه خودم بخونم تمرکز ندارم
وقتی هم فیلم میبینم کلی از وقتم پای نوشتن جزوه میره مثلا استاد موقاری جزوه ندارن متاسفانه که چاپ کنیم...
چیکار باید کرد بنظرتون ؟ببینید فاطمه خانم منم اوایل که فیلم میدیم همینجوری بود اوضاع یعنی چجوری ؟
1- بیشتر وقتم صرف جزوه نویسی میشد
2- وقتایی که میخواستم خودم برم تست بزنم و خودم درسو بخونم یکم برام سخت بود که روی پاهای خودم وایسمبرای راه حل میتونم بگم که برای اینکه وقتم زیاد صرف جزوه نویسی نشه فهمیدم که نباید مو به مو حرفای استاد موقاری رو بنویسم ، خیلی از نکات تو متن کتاب هست فقط باید یه سری از نکاتی که ریزه و مهم به نظر میاد رو بنویسم که تقریبا به طور میانگین هر فیلم جزوه نویسیش نصف زمان فیلم وقت میبرد
برای اینکه خودم هم برم درس بخونم ولی یه حس غریبی داشتم اونو دیگه اینقدر خوندم که عادت کردم دیگه :grinning_face_with_sweat:
ولی برای افزایش تمرکز هنگام مطالعه راهکار های مختلفی وجود داره که شاید بچه ها توی آلاخونه مطرح کرده باشند یا میتونید توی اینترنت سرچ کنید افزایش تمرکز هنگام مطالعه -
تفاوت ماده آلی و معدنیسلام استاد موقاری عزیز
من هیچوقت نمیفهمم ماده آلی چیه و ماده معدنی چیه و چه ربطی به کربن دارند و همیشه اشتباشون میگیرم لطفا راهنماییم کنید :grinning_face_with_sweat:راستی استاد برنامه ای برای بروزرسانی و آپدیت کارگاه تست ندارید ؟ :thinking_face: