Asmaa Kianii اوکی ممنون
ᴀʀʏᴀᴍᴇʜʀ
دیدگاهها
-
دیاپدز و نوتروفیل !!! -
دیاپدز و نوتروفیل !!!@F-Seif-0 نه نه نه نه شما با مونوسیت اشتباه گرفتید:anguished_face: :grinning_face_with_sweat:
اون مونوسیته که با دیاپدز خودش به ماکروفاژ و یا یاخته دارینه ای تبدیل میشه .
-
دیاپدز و نوتروفیل !!!@F-Seif-0 آره میدونم که انواعی از گلبول های سفیده ولی کتاب توی مکانیسم اول خط دوم یعنی بیگانه خوار ها قرارش داده و گفته که :
نوتروفیل بیگانه خوار دیگری است که از انواع گویچه های سفید است ...
-
دیاپدز و نوتروفیل !!! -
دیاپدز و نوتروفیل !!!دوستان آلایی سلام مجدد ، آیا میتونم بگم : ؟؟
نوتروفیل تنها بیگانه خواری است که توانایی دیاپدز دارد .
-
کمــــــک ( فوری ) گلبول های سفیدخیلی ممنون ازتون کاملا متوجه و شیرهفم شدم :)
-
کمــــــک ( فوری ) گلبول های سفید -
کمــــــک ( فوری ) گلبول های سفیدولی من میتونم جزو گلبول های سفید غیر خونی در نظر بگیرم ! درسته ؟
-
کمــــــک ( فوری ) گلبول های سفیدپس چرا استاد موقاری میگن گلبول های سفید غیرخونی و خونی ؟
-
کمــــــک ( فوری ) گلبول های سفیدheydar taherinejad چرا ؟
-
کمــــــک ( فوری ) گلبول های سفیدسلام دوستان عزیز آلایی یه سوال :
" آیا ماستوسیت و ماکروفاژ و یاخته های دارینه ای " هم گلبول سفید حساب میشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
کدوم معلم شیمی آلا؟!اقای پویان نطر
-
استراحت بین دروسســـــــلام به دوستان گل آلایی :bouquet: :hibiscus: :waving_hand: :smiling_face:
امیدوارم حالتون خوب باشه .
یه ســــوال :thinking_face: ، شما چطور استراحت بین درسی خود را میگذارنید که قشنگ خستگی ذهنی رفــــع بشه ؟
دانش-آموزان-آلاء دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا تجربیا ریاضیا انسانیا
-
چطوری انگیزه میگیریدM Ebrahimi :expressionless_face:
-
کمک کمکGhost Chapter من خودم با استاد پویان نطر کار میکنم ولی استاد گودرزی هم خیلی عالی هستند
-
ایراد در جزوه استــاد صدری
این از فضایی که استاد صدری دارند :backhand_index_pointing_up: :backhand_index_pointing_up: :backhand_index_pointing_up: :backhand_index_pointing_up:
و اینم فضایی که توی جزوه هست :backhand_index_pointing_down: :backhand_index_pointing_down: :backhand_index_pointing_down: :backhand_index_pointing_down:

-
ایراد در جزوه استــاد صدری -
ایراد در جزوه استــاد صدریسلام خدمت دوستان عزیز آلایی و مدیران محترم آلا
یه سوال ، چرا جزوه آقای صدری که توی سایت گذاشتید با جزوه توی فیلم ها فرق میکنه ! جزوه ای که توی فیلم ها هستش جا برای نوشتن و حل مسئله داره ولی جزوه ای که توی سایت قرار دادید خیلی خیلی جا کم داره . میشه این مورد رو درست کنید لطفا. ممنونتوی سایت هم تیکت دادم :beaming_face_with_smiling_eyes:
sohrab
administrators
@M-an -
ترموشیمی (فصل 2 شیمی یازدهم) کمــــــک -
📚 جمع بندی شیمی 2 📚چرا گرمای تبخیر از گرمای ذوب بیشتر ؟
چرا گرمای نهان ذوب و تبخیر برای هر ماده متفاوته؟