منم همین مشکلو دارم
ᴀʀʏᴀᴍᴇʜʀ
دیدگاهها
-
چله پر جایزه آلاء -
شکل صفحات رشد ( شکل 6 فصل 4 زیست یازدهم)**سلام دوستان آلایی حالتون چطوره :grinning_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed: :rose:
همینطور که خودتون میدونید این شکل ، شکل مهمیه :

و دوباره همینطور که میدونید؛ :beaming_face_with_smiling_eyes: اون نصفه دیگه استخوان رو باید تجسم کنید و من اومدم و یکم ابتکار به خرج دادم :brain: :fireworks: :grinning_squinting_face: و اون تیکه استخوان پایینی رو طراحی کردم : (اون بخش رو آبی کردم که مشخص بشه )
و گفتم چقدر عالی میشه که بزارم تو انجمن که شما دوستان آلایی هم پرینت بگیرید و استفاده کنید :heart_suit: :orange_heart: :blue_heart: .**
موفق باشید:hundred_points: :hand_with_fingers_splayed: .
-
کندی شدید سایت!!!امیر تشنه دل من فکر کردم از ویندوزم ، خواستم ویندوزو عوض کنم ، که این تایپیک رو دیدم
-
واکنش نویسی یازدهم@دختر-بهار @F-Seif-0 ممنونم
-
واکنش نویسی یازدهم -
واکنش نویسی یازدهم
دوستان گلم سلام ، توی اون بخشی که با کادر آبی مشخص کردم یه سوالی برام پیش اومده !
- اون مرتبه دوم OH چی میشه پس یعنی (K(OH2 نمیشه ؟
-
کلسترول در غشاتجربیا
یازده تجربی -
کلسترول در غشاسلام دوستان گلم ، از اونجایی که غلاف میلین از جنس غشاست پس من میتونم فسفولیپید گلیکوپروتئین و پروتئین و اگر غشا جانوری بود کلسترول هم ببنیم .
حالا از اونجایی که دستگاه عصبی فقط در جانوران است من میتونم بگم همواره در غلاف میلین کلسترول میبینم ؟؟
-
پروکاریوت و یوکاریوتسلام به دوستان آلایی عزیزم ، امید وارم که حالتون خوب خوب خوب باشه :tulip: :sun_behind_small_cloud:
یک سوالی برام پیش اومده بود که ممنون میشم پاسخ بدید ،
یوکاریوت چیه :exclamation_question_mark:
پروکاریوت چیه :exclamation_question_mark:
فرقشون با هم چیه :exclamation_question_mark: -
هنگــــ کــــردم@kosar-mortazavi 81Sobhan با تشکر از شما دوستان ، دستتون درد نکنه 💕 💕 💕
-
هنگــــ کــــردم -
هنگــــ کــــردمسلام دوستان :hand_with_fingers_splayed: ، من از آخر همینا رو نفهمیدم :man_facepalming_light_skin_tone: که آب میان بافتی چیه کجاست و پلاسما یا خوناب یا مایع بین سلولی و مایع درون سلولی ، سیتوپلاسم و....
ممنون میشم :two_hearts: هرچی از این چیزا داریم رو بهم بگید و بگید نقششون چیه:exclamation_mark::grinning_face:
-
ازکجا تهییه کنم؟📚چه جالب ، من دهمم و میخوام برا تابستون یازدهم بخونم . بیا کتابارو عوض کنیم 😂
-
دبیر ریاضی تجربیسلام دوستان . کدوم دبیر رو برای ریاضی دهم تجربی پیشنهاد میکنید بزرگواران ؟!
-
مرفوع چیه؟@ida-shateri مرسی کاملا متوجه شدم . :red_heart: :grinning_face_with_big_eyes:
-
مرفوع چیه؟سلام دوستان لطفا بگید مرفوع چیه ؟ و منظور از اینکه مفعول را به صورت مرفوع قرار میدهیم چیه ؟
-
تستینو/این قسمت:زیست@kosar-mottaghi آیا گزینه 2 میشه ؟!
برا دهمه یا بالاتره ، چون من دهمم :face_with_tongue: -
کتاب فیزیک دهمامیرمحمد یوسفوند مرسی