Farhadd
توی فضای درون میتوکندری آب میسازیم !
ᴀʀʏᴀᴍᴇʜʀ
دیدگاهها
-
دوستان عزیز هم اکنون تست ! -
دوستان عزیز هم اکنون تست !Farhadd
اون که توی زنجیره نیست -
دوستان عزیز هم اکنون تست !@fatemeh-jk
خب 4 رو میتونم بگم آره درست رَد کردید ولی اینطوری هم میتونید رد کنید که اکسیژن ، اکسید نمیشه ! احیا میشه -
دوستان عزیز هم اکنون تست !@fatemeh-jk
ببینید ، گزینه 3 رو میتونید روی هوا رد کنید چونکه مگه اون پروتئین های پمپ ATP میسازن ؟ -
دوستان عزیز هم اکنون تست !نمیدونین چه فحش هایی قراره بخورم
وقتی جوابو بهتون بگم :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
ولی چون طراحش من نیستم اشکال نداره :face_with_tears_of_joy: -
دوستان عزیز هم اکنون تست !Farhadd
4 هم غلطه -
دوستان عزیز هم اکنون تست !Farhadd
باشه 1 غلطه
ولی فرهادد خدایی گزینه 3 ؟ داری منو ناراحت میکنی ها -
دوستان عزیز هم اکنون تست !Farhadd
درود فرهاد جان ، مرسی عزیزم تو چطوری ؟
تستش خیلی خفنه ! دوست دارم بیشتر بحث کنیم و یکم بیشتر فکر کن فرهاد
-
دوستان عزیز هم اکنون تست !@fatemeh-jk
آخرین جز زنجیره میشه کی ؟ اون آخرین پروتئینه که الکترون رو میده به یون اکسید. درسته ؟چی گفتم ؟ گفتم الکترون رو مـــــــیده به یون اکسید ! خودش که ترکیب نمی کنه یون اکسید رو با پروتون ها
-
دوستان عزیز هم اکنون تست ! -
کسی ک در دو ماه نتیجه گرفتنمیدونم چرا یه سریا میپرسن ؟ که اگه از الان شروع کنم میشه ؟
اخه این چه حرفیه ! کـــلا کاری ندارم میشه یا نمیشه ها من از اینش لَجَم میگیره که انگــــار تو برای شروع به تائـید بقیه نیاز داری !
مثلا اگه من بگم نمیشه تو دیگه نمی خونی ؟
یا اگه بگم میشه بعد دیگه میشینی بکــوب میخونی ؟
تو باید عاشق هدفت ، عاشق آرزوت باشی ... -
ی سوال سادهMr Mazrai 1
این s ، بهش میگن S سوم شخص یا Third person S
که برای She he it They استفاده میشه

و اینجا توی جمله بجای اینکه بگه She ، گفته پرنیا و فعل که Share هستش اینجا S سوم شخص گرفته -
مشاوره کنکوری (گفتگو)@Zahra-HD
اووممم ، با اینکه اراده دارم بی ارادم ! -
مشاوره کنکوری (گفتگو)درود من قبلا صبحا ساعت 5 بیدار میشدم اما کلا بعد از اواسط عید این ویژگی رو از دست دادم...
راهکاری دارید برای اینکه وقتی آدم صبحا بیدار میشه و نره دوباره بخوابه
من کلا آلارمو خاموش میکنم هر روز ! بعد میرم میخوابم
.
.
و لطفا به هیــــچ عنوان قصد جسارت ندارم ولی از این دسته توصیه ها که "نمیدونم خوابتو هر شب 5 دقیقه ببر جلو و نمیودنم هر روز 10 دقیقه زودتر بیدار شو و..." خودداری فرمایید . و لطفا تجربه شخصی خودتون رو بگین
با تشکر :face_with_tears_of_joy: :folded_hands_medium-light_skin_tone: :folded_hands_medium-light_skin_tone: :bouquet: :bouquet: -
نقاله تو جلسه کنکور !@Fateme-goli
:thumbs_up: :thumbs_up: :smiling_face_with_sunglasses: -
الان فهمیدم...IIAII
یه تئوری هم هست که یکی از دبیر ها میگفت ، میگفت که میدونی چرا هرساله یه عده کثیری قبول نمیشن ، گفت مشکل همین برنامه آزمونه ! گفت دارن طبق آزمون پیش میرن . چرا آزمونا بصورت موضوعی آزمون نمیگیرن ! یعنی نمیتونن ؟
خلاصه من خودم به شخصه این تئوری رو تا حدی قبول دارم
بیاین خودتون برنامه طراحی کنید و سوالات آزمونا رو بگیرید و بزنید -
واقعیت پزشکی تعهدی.و آیا واقعا ارزششو داره؟این تاپیک مال خیله وقت پیشه ، ولی فکر نکنم زیاد عوض شده باشه قوانین !
خیــــــــــلی ترسناکه ، خیـــلی !!! -
نقاله تو جلسه کنکور !@Death
تراش کردن با خوده مراقب ، خوب اومدی :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
راستش یه تراش تو کلاس بود هرکی لازم بود همونو بهش میداد -
نقاله تو جلسه کنکور !درود دوستان ، یه سوال داشتم از دوستان عزیزی که سر جلسه با خودشون نقاله برده بودن ! میخوام بدونم چه تجربه ای دارید ؟
اخه مثلا دی ماه من که نقاله نبرده بودم ولی حتی مراقب نزاشت من تراش با خودم ببرم سر جلسه خب حتما نقاله هم نمی زاشت طبیعتا ! :grinning_face_with_sweat:
نقاله تو آئین نامه سازمان سنجش ذکر نشده که ممنوعه ! ولی بعضی مراقبا واقعا معرکن دیگه چی بگم !
بگذریم... حالا کسی بوده با موفقیت نقاله ببره و بهش چرت و پرت نگن ؟
تجربیا
ریاضیا
فارغ-التحصیلان-آلاء -
بُمب انگیزشی !درود دوستان نادیده ام !:hand_with_fingers_splayed: :hibiscus:
یک و نیم بامداد 30 فروردین ماه 1402 ست :waxing_gibbous_moon: :bridge_at_night: .
راستش تویه این ساعت از شبانه روز ، عنوان بهتری برای تاپیک به ذهنم نرسید ! احساس میکنم "بمب انگیزشی " یکم زَرده ! :grinning_face_with_sweat:
بگذریم...
یه فایل صوتی درست کردم :musical_note: ، گلچینی از صحبت های انگیزشی دبیر هایی که توی حیطه کنکور محبوبو دوست داشتنی ان . کلا 3 دقیقس :hourglass_not_done:
هر وقت خسته شدید اینو گوش کنید :sparkles:
ببینید همه ی ما کنکوری ها این حرفا رو میدونیم که نمیدونم ادامه بده تو میتونی ، تسلیم نشو ، کم بخواب و اینا... اما ما نیاز داریم یه سری چیزا بهمون یادآوری شه[audio/nc1r9OtJRc9_S4tnBbPWcZqP.mp3]
.
.
دانش-آموزان-آلاء
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
تجربیا
ریاضیا
انسانیا
.
بماند به یادگار
01:42:46 AM
