Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
ForuharF

ᴀʀʏᴀᴍᴇʜʀ

@Foruhar
فارغ التحصیلان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
888
موضوع ها
111
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
36
دنبال‌شونده‌ها
62

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • دوستان عزیز هم اکنون تست !
    ForuharF Foruhar

    Farhadd
    توی فضای درون میتوکندری آب میسازیم !

    زیست شناسی

  • دوستان عزیز هم اکنون تست !
    ForuharF Foruhar

    Farhadd
    اون که توی زنجیره نیست

    زیست شناسی

  • دوستان عزیز هم اکنون تست !
    ForuharF Foruhar

    @fatemeh-jk
    خب 4 رو میتونم بگم آره درست رَد کردید ولی اینطوری هم میتونید رد کنید که اکسیژن ، اکسید نمیشه ! احیا میشه

    زیست شناسی

  • دوستان عزیز هم اکنون تست !
    ForuharF Foruhar

    @fatemeh-jk
    ببینید ، گزینه 3 رو میتونید روی هوا رد کنید چونکه مگه اون پروتئین های پمپ ATP میسازن ؟

    زیست شناسی

  • دوستان عزیز هم اکنون تست !
    ForuharF Foruhar

    نمیدونین چه فحش هایی قراره بخورم
    وقتی جوابو بهتون بگم :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
    ولی چون طراحش من نیستم اشکال نداره :face_with_tears_of_joy:

    زیست شناسی

  • دوستان عزیز هم اکنون تست !
    ForuharF Foruhar

    Farhadd
    4 هم غلطه

    زیست شناسی

  • دوستان عزیز هم اکنون تست !
    ForuharF Foruhar

    Farhadd
    باشه 1 غلطه
    ولی فرهادد خدایی گزینه 3 ؟ داری منو ناراحت میکنی ها

    زیست شناسی

  • دوستان عزیز هم اکنون تست !
    ForuharF Foruhar

    Farhadd
    درود فرهاد جان ، مرسی عزیزم تو چطوری ؟


    تستش خیلی خفنه ! دوست دارم بیشتر بحث کنیم و یکم بیشتر فکر کن فرهاد

    زیست شناسی

  • دوستان عزیز هم اکنون تست !
    ForuharF Foruhar

    @fatemeh-jk
    آخرین جز زنجیره میشه کی ؟ اون آخرین پروتئینه که الکترون رو میده به یون اکسید. درسته ؟

    چی گفتم ؟ گفتم الکترون رو مـــــــیده به یون اکسید ! خودش که ترکیب نمی کنه یون اکسید رو با پروتون ها

    زیست شناسی

  • دوستان عزیز هم اکنون تست !
    ForuharF Foruhar

    درود ، دوستان یه تست باحال از فصل 5 زیست دوازدهم ! ترکیبی هم نیست
    گفتم خوب میشه بزارم اینجا راجبش حرف بزنیم و بحث کنیم ! خب به نظر شما جواب کدومه ؟
    51c1ef20-95cc-41ff-91e8-3007d9ecb632-image.png
    تجربیا
    @Soniaaa
    Farhadd

    زیست شناسی

  • کسی ک در دو ماه نتیجه گرفت
    ForuharF Foruhar

    نمیدونم چرا یه سریا میپرسن ؟ که اگه از الان شروع کنم میشه ؟
    اخه این چه حرفیه ! کـــلا کاری ندارم میشه یا نمیشه ها من از اینش لَجَم میگیره که انگــــار تو برای شروع به تائـید بقیه نیاز داری !
    مثلا اگه من بگم نمیشه تو دیگه نمی خونی ؟
    یا اگه بگم میشه بعد دیگه میشینی بکــوب میخونی ؟
    تو باید عاشق هدفت ، عاشق آرزوت باشی ...

    مشاوره تحصیلی

  • ی سوال ساده
    ForuharF Foruhar

    Mr Mazrai 1
    این s ، بهش میگن S سوم شخص یا Third person S
    که برای She he it They استفاده میشه
    5303f4d6-90c6-43ad-a0a5-0ff6fe2b4c17-image.png
    و اینجا توی جمله بجای اینکه بگه She ، گفته پرنیا و فعل که Share هستش اینجا S سوم شخص گرفته

    زبان انگلیسی

  • مشاوره کنکوری (گفتگو)
    ForuharF Foruhar

    @Zahra-HD
    اووممم ، با اینکه اراده دارم بی ارادم !

    سوال مشاوره ای

  • مشاوره کنکوری (گفتگو)
    ForuharF Foruhar

    درود من قبلا صبحا ساعت 5 بیدار میشدم اما کلا بعد از اواسط عید این ویژگی رو از دست دادم...
    راهکاری دارید برای اینکه وقتی آدم صبحا بیدار میشه و نره دوباره بخوابه
    من کلا آلارمو خاموش میکنم هر روز ! بعد میرم میخوابم
    .
    .
    و لطفا به هیــــچ عنوان قصد جسارت ندارم ولی از این دسته توصیه ها که "نمیدونم خوابتو هر شب 5 دقیقه ببر جلو و نمیودنم هر روز 10 دقیقه زودتر بیدار شو و..." خودداری فرمایید . و لطفا تجربه شخصی خودتون رو بگین
    با تشکر :face_with_tears_of_joy: :folded_hands_medium-light_skin_tone: :folded_hands_medium-light_skin_tone: :bouquet: :bouquet:

    سوال مشاوره ای

  • نقاله تو جلسه کنکور !
    ForuharF Foruhar

    @Fateme-goli
    :thumbs_up: :thumbs_up: :smiling_face_with_sunglasses:

    ریاضی تجربی

  • الان فهمیدم...
    ForuharF Foruhar

    IIAII
    یه تئوری هم هست که یکی از دبیر ها میگفت ، میگفت که میدونی چرا هرساله یه عده کثیری قبول نمیشن ، گفت مشکل همین برنامه آزمونه ! گفت دارن طبق آزمون پیش میرن . چرا آزمونا بصورت موضوعی آزمون نمیگیرن ! یعنی نمیتونن ؟
    خلاصه من خودم به شخصه این تئوری رو تا حدی قبول دارم
    بیاین خودتون برنامه طراحی کنید و سوالات آزمونا رو بگیرید و بزنید

    زیست شناسی

  • واقعیت پزشکی تعهدی.و آیا واقعا ارزششو داره؟
    ForuharF Foruhar

    این تاپیک مال خیله وقت پیشه ، ولی فکر نکنم زیاد عوض شده باشه قوانین !
    خیــــــــــلی ترسناکه ، خیـــلی !!!

    سوال مشاوره ای

  • نقاله تو جلسه کنکور !
    ForuharF Foruhar

    @Death
    تراش کردن با خوده مراقب ، خوب اومدی :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
    راستش یه تراش تو کلاس بود هرکی لازم بود همونو بهش میداد

    ریاضی تجربی

  • نقاله تو جلسه کنکور !
    ForuharF Foruhar

    درود دوستان ، یه سوال داشتم از دوستان عزیزی که سر جلسه با خودشون نقاله برده بودن ! میخوام بدونم چه تجربه ای دارید ؟
    اخه مثلا دی ماه من که نقاله نبرده بودم ولی حتی مراقب نزاشت من تراش با خودم ببرم سر جلسه خب حتما نقاله هم نمی زاشت طبیعتا ! :grinning_face_with_sweat:
    نقاله تو آئین نامه سازمان سنجش ذکر نشده که ممنوعه ! ولی بعضی مراقبا واقعا معرکن دیگه چی بگم !
    بگذریم... حالا کسی بوده با موفقیت نقاله ببره و بهش چرت و پرت نگن ؟
    تجربیا
    ریاضیا
    فارغ-التحصیلان-آلاء

    ریاضی تجربی

  • بُمب انگیزشی !
    ForuharF Foruhar

    درود دوستان نادیده ام !:hand_with_fingers_splayed: :hibiscus:
    یک و نیم بامداد 30 فروردین ماه 1402 ست :waxing_gibbous_moon: :bridge_at_night: .
    راستش تویه این ساعت از شبانه روز ، عنوان بهتری برای تاپیک به ذهنم نرسید ! احساس میکنم "بمب انگیزشی " یکم زَرده ! :grinning_face_with_sweat:
    بگذریم...
    یه فایل صوتی درست کردم :musical_note: ، گلچینی از صحبت های انگیزشی دبیر هایی که توی حیطه کنکور محبوبو دوست داشتنی ان . کلا 3 دقیقس :hourglass_not_done:
    هر وقت خسته شدید اینو گوش کنید :sparkles:
    ببینید همه ی ما کنکوری ها این حرفا رو میدونیم که نمیدونم ادامه بده تو میتونی ، تسلیم نشو ، کم بخواب و اینا... اما ما نیاز داریم یه سری چیزا بهمون یادآوری شه

    [audio/nc1r9OtJRc9_S4tnBbPWcZqP.mp3]
    .
    .
    دانش-آموزان-آلاء
    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
    تجربیا
    ریاضیا
    انسانیا
    .
    بماند به یادگار
    01:42:46 AM

    سوال مشاوره ای
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع