Amir Khosromanesh
بابا خب برادر من یه زحمت میکشی بگی اشتباهش چیه😕
GharibehGomnam2
دیدگاهها
-
سوال ساده از توان -
لگاریتمسلام
حل من با حل پاسخنامه اشتباه میشه لطفا حلش میکنید؟
-
لگاریتم@Deleted-Account0
پاسخنامش اینجوری حل کرده
که من خیلی سر درنیاوردم
من حقیقتا همونجایی که میخوایم رادیکال هارو تبدیل بکنیم به یک رادیکال مشکل دارم و گرنه قسمت لگاریتمش رو متوجه شدم
اولش گفتم ایکس به توان یک دوم ضرب در یک به توان یک سوم ضرب در ایکس به توان یک چهارم بعد شد ایکس به توان یک بیست و چهارم که خودمم توش موندم... -
لگاریتم@Deleted-Account0
ممنون -
اثر براکت بر روی تابعی که حد صحیح یا غیر صحیح داردسلام
اصلا این موضوع رو متوجه نمیشم
هرچی دارم از بعدازظهر حد میخونم نمیدونم چرا متوجه نمیشم برای مثال
فقط میتونم بگم چجوری اینجوری شد؟😕
-
اثر براکت بر روی تابعی که حد صحیح یا غیر صحیح داردRahman Aa
خب اینجا طبق جوابش چون حد راست و چپ قرینه هستن و قدر مطلقه حد ۲ میشه دیگه درستع؟ -
اثر براکت بر روی تابعی که حد صحیح یا غیر صحیح داردRahman Aa
پس براکت بود بازم حد نداشت -
اثر براکت بر روی تابعی که حد صحیح یا غیر صحیح داردRahman Aa
عذر میخوام
اگر برای مثلا همین صفر اگر براکت نمیدادن میشد ۲؟ -
رفع ابهام در حضور رادیکالسلام
این سوالو میدونم باید با اتحاد چاق و لاغر رفت ولی محاسبشو گیر میکنم
ممنون میشم محاسبشو بنویسید
-
رفع ابهام مثلثاتی -
رفع ابهام مثلثاتیسلام ممنون میشم حلش کنید

-
a ؟@Sevilay
دقیقا مشکل منم همینه
درکمال تعجب ۳ تا مثال دیگه درکتاب خیلی سبز اورده و با داشتن تنها راس a رو داده -
a ؟عه
اقا اشتباه از من بود شایدم از کتاب بود
نمودار رو داده رو به روش اینارو نوشته
فکرکنم خودش این تجزیه رو داده شکل خواسته غیر این که ممکن نیست -
رفع ابهام در حضور رادیکالCpR
دوازدهم نیستم
اما همین هوپیتال منظورتونه دیگه و خب اونو بلدم
ولی اجازه استفاده از مشتق ندارم
با تقسیم هرنر رفتم محاسبتاشو گیر میکنم -
رفع ابهام مثلثاتی@PHys
اهان ممنون -
a ؟@PHys
روبه روش ضابطه رو نوشته بود
ولی متوجه شدم
فکر کردم وقتی a رو نداشته باشیم نمیتونیم ضابطه رو بنویسیم -
دامنه تابع@ERfan-f
نه من a رو میگم از کجا بفهمیم a که تو خالی نیست -
رفع ابهام در حضور رادیکالTechnetium
خیلی ممنونم
@PHys
ممنونم ازتون -
هوپیتال؟ یا تقسیم؟@m-mahdi-kavoosi
یازدهمم
اما اینا تکلیفشون با خودشونم مشخص نیست
یهو دیدی شب خوابیدن صبح پاشدن گفتن نه تاثیر داره
۲۰ اسفند بهمون گفتن نهایی داریم
انتظار دیگه ای میشه داشت؟