Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
GharibehGomnam2G

GharibehGomnam2

@GharibehGomnam2
دانش آموزان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
196
موضوع ها
43
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
4
دنبال‌شونده‌ها
1

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • سوال ساده از توان
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    Amir Khosromanesh
    بابا خب برادر من یه زحمت میکشی بگی اشتباهش چیه😕

    ریاضی تجربی

  • لگاریتم
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    سلام
    حل من با حل پاسخنامه اشتباه میشه لطفا حلش میکنید؟

    CamScanner ۰۴-۲۵-۲۰۲۳ ۱۸.۲۷_2.jpg

    ریاضی تجربی

  • لگاریتم
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    @Deleted-Account0
    پاسخنامش اینجوری حل کرده

    CamScanner ۰۴-۲۵-۲۰۲۳ ۱۸.۲۷_3.jpg

    که من خیلی سر درنیاوردم
    من حقیقتا همونجایی که میخوایم رادیکال هارو تبدیل بکنیم به یک رادیکال مشکل دارم و گرنه قسمت لگاریتمش رو متوجه شدم
    اولش گفتم ایکس به توان یک دوم ضرب در یک به توان یک سوم ضرب در ایکس به توان یک چهارم بعد شد ایکس به توان یک بیست و چهارم که خودمم توش موندم...

    ریاضی تجربی

  • لگاریتم
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    @Deleted-Account0
    ممنون

    ریاضی تجربی

  • اثر براکت بر روی تابعی که حد صحیح یا غیر صحیح دارد
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    سلام
    اصلا این موضوع رو متوجه نمیشم
    هرچی دارم از بعدازظهر حد میخونم نمیدونم چرا متوجه نمیشم برای مثال

    CamScanner ۰۴-۳۰-۲۰۲۳ ۲۰.۱۹_5.jpg

    فقط میتونم بگم چجوری اینجوری شد؟😕

    ریاضی تجربی

  • اثر براکت بر روی تابعی که حد صحیح یا غیر صحیح دارد
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    Rahman Aa
    خب اینجا طبق جوابش چون حد راست و چپ قرینه هستن و قدر مطلقه حد ۲ میشه دیگه درستع؟

    ریاضی تجربی

  • اثر براکت بر روی تابعی که حد صحیح یا غیر صحیح دارد
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    Rahman Aa
    پس براکت بود بازم حد نداشت

    ریاضی تجربی

  • اثر براکت بر روی تابعی که حد صحیح یا غیر صحیح دارد
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    Rahman Aa
    عذر میخوام
    اگر برای مثلا همین صفر اگر براکت نمیدادن میشد ۲؟

    ریاضی تجربی

  • رفع ابهام در حضور رادیکال
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    سلام
    این سوالو میدونم باید با اتحاد چاق و لاغر رفت ولی محاسبشو گیر میکنم
    ممنون میشم محاسبشو بنویسید

    CamScanner ۰۵-۱۲-۲۰۲۳ ۰۷.۰۹_3.jpg

    ریاضی تجربی

  • رفع ابهام مثلثاتی
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    دانش-آموزان-آلاء
    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
    ریاضیا
    تجربیا

    ریاضی تجربی

  • رفع ابهام مثلثاتی
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    سلام ممنون میشم حلش کنید

    CamScanner ۰۵-۱۲-۲۰۲۳ ۰۷.۰۹_2.jpg

    ریاضی تجربی

  • a ؟
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    @Sevilay
    دقیقا مشکل منم همینه
    درکمال تعجب ۳ تا مثال دیگه درکتاب خیلی سبز اورده و با داشتن تنها راس a رو داده

    ریاضی تجربی

  • a ؟
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    عه
    اقا اشتباه از من بود شایدم از کتاب بود
    نمودار رو داده رو به روش اینارو نوشته
    فکرکنم خودش این تجزیه رو داده شکل خواسته غیر این که ممکن نیست

    ریاضی تجربی

  • رفع ابهام در حضور رادیکال
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    CpR
    دوازدهم نیستم
    اما همین هوپیتال منظورتونه دیگه و خب اونو بلدم
    ولی اجازه استفاده از مشتق ندارم
    با تقسیم هرنر رفتم محاسبتاشو گیر میکنم

    ریاضی تجربی

  • رفع ابهام مثلثاتی
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    @PHys
    اهان ممنون

    ریاضی تجربی

  • a ؟
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    @PHys
    روبه روش ضابطه رو نوشته بود
    ولی متوجه شدم
    فکر کردم وقتی a رو نداشته باشیم نمیتونیم ضابطه رو بنویسیم

    ریاضی تجربی

  • دامنه تابع
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    @ERfan-f
    نه من a رو میگم از کجا بفهمیم a که تو خالی نیست

    ریاضی تجربی

  • رفع ابهام در حضور رادیکال
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    Technetium
    خیلی ممنونم
    @PHys
    ممنونم ازتون

    ریاضی تجربی

  • هوپیتال؟ یا تقسیم؟
    GharibehGomnam2G GharibehGomnam2

    @m-mahdi-kavoosi
    یازدهمم
    اما اینا تکلیفشون با خودشونم مشخص نیست
    یهو دیدی شب خوابیدن صبح پاشدن گفتن نه تاثیر داره
    ۲۰ اسفند بهمون گفتن نهایی داریم
    انتظار دیگه ای میشه داشت؟

    ریاضی تجربی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 7 / 7
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع