Dr Aryan 0
یعنی انقدررر تاثیر داره؟😶
ببخشید میپرسم ، میخواستم بدونم شما خودتون امتحان کردین یعنی... این مسیر رو رفتین
gomnam gharib
دیدگاهها
-
فیلم ببینم یا نه -
فیلم ببینم یا نهmahdi abdollahpour
ممنونم -
آزمون استخدامی ارتشامراله کرمزهی
درست بشینید ، حتما سرمیز درس بخونید ، ۳۰ سانت با دفتر یا کتاب فاصله داشته باشید قوز نکنید
مطالعه فعال همراه با نکته برداری داشته باشین مثلا بعضیا یک ساعت فقط به کتاب زل میزنن
غذای مفید بخورید ، وعده های غذایی سالم و مغذی داشته باشین وقتی میخواین درس بخونین غذاهایی با کلسترول بالا نخورید و انگیزه و هدف داشته باشید -
مگه تستی خوندن با تشریحی خوندن فرق میکنه؟؟mohammad m 1
چرا میخواین پزشک بشین؟
برای زیر سوال بردن و تحقیر نپرسیدم گفتم سوء تفاهم نشه درحد یک سواله
چرا میخواین پزشک بشین؟ -
مگه تستی خوندن با تشریحی خوندن فرق میکنه؟؟mohammad m 1
پس ارزش جنگیدن داره نه؟
پس به خودتون ثابتش کنید -
مگه تستی خوندن با تشریحی خوندن فرق میکنه؟؟mohammad m 1
ششصدهزار نفر کنکور میدن که خیلی راحت میتونم بگم پونصدهزار نفر میرن کلاس خصوصی بعد جالب اینجاست که کلاس میرن و نمیخونن چون اصلا نمیرسن که بخونن
سرهمین درسهای مدرسه موندیم وقتی بریم کلاس باید واسه کلاس هم بخونیم واسه کلاس هم تست بزنیم که واقعا خیلی مواقع وقت نمیشه ؛ بعد دوازدهم اصلا وقت کلاس رفتن نیست چون واقعا وقت نمیشه
هیچ چیز به کلاس رفتن نیست همه چیز به تلاش آدمه(البته نه تلاش الکی) -
مگه تستی خوندن با تشریحی خوندن فرق میکنه؟؟mohammad m 1
بعد من کلاس نمیرم چون اصلا وقتشو ندارم چون میدونم اصلا نمیرسم بخونم -
فیزیک استاد کازرانیانسلام وقت شما بخیر
استاد یاری بهتر هستن یا کازرنیان -
نمرات پایانترم رو ترمیم بزنم؟ -
کنکور 1402homayoon ebrahimpoor
سلام وقت شما بخیر
تا ۸۰ درصد جلو رفته ولی تا زمانی که سازمان سنجش بخشنامه نده هیچی مشخص نیست پس تا زمانی که بخشنامه ای نیومده عمومی هارو بخونید و براشون تست بزنید چون تا سال ۱۴۰۲ هراتفاقی میتونه بیفته -
فیلم ببینم؟gomnam gharib
راستی سلام(یادم رفت ببخشید) -
چرا هر چی میخونم یادم میره:(M Tg
😐😐😐
میگم شب حداکثر ۱۱ بخوابن چون که ۱۰ تا ۳ زمان طلایی هست تا مغز اطلاعاتی که درطول روز بهش داده شده رو تحلیل کنه و تو حافظه بلند و کوتاه مدت جایگذاری کنه -
جهشیسلام وقت شما بخیر
میخواستم بپرسم جهشی خوندن به چه صورته؟
مثلا من یک نفر رو میشناسم که یازدهم و دوازدهم رو جهشی خونده و دوسال جلو افتاده
بعد کسی که دوپایه رو جهشی میخونه تو تابستون باید اون دوتا پایه رو جمع بکنه یا تو ایام مدرسه هم میتونه؟
میشه یک توضیح کامل بدین لطفا
ناظم
همیار
بچه-های-همخوانی
ادمین
بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
تجربیا -
جهشی@m-an
سلام
چشم ببخشید🍀🍀🤗 -
جهشیMarzieh Abouei
منم بزرگترارو منشن کردم
امیدوارم اونا بدونن🤦♀️🤦♂️ -
جهشیamir ahmadi
maryam111
@F-Seif-0
@Dr-Mahh
Dr Aryan 0
@M-an -
جهشیMarzieh Abouei
ممنونم -
جهشی -
جهشی -
برای آینده@asghar-ejl
من منظورم این نبود شما کنکوری هستین یا نه منظورم این بود که چرا گفتین دهم رو خوب بخون