@asghar-ejl
سلام دهم؟
gomnam gharib
دیدگاهها
-
برای آینده -
برای آیندهالبته یه چیزی خیلی بده گاهی اوقات از بعضی چیزا آدم ناراحت میشه به خاطر خود اون شخص و اون شخص ۳۰ سال ۴۰ سال ازت بزرگتره و تو نمیتونی کاری کنی این برام خیلی ناراحت کننده اس چون اونوقت من نمیتونم کاری کنم
-
برای آیندهSahar Rabiee
بله شاید -
برای آیندهSahar Rabiee
نه نگفتم ناراحتین منظورم این بود اگرررررر ناراحتین نباشین و گرنه مطمئن بودم که ناراحت نیستین -
برای آیندهSahar Rabiee
شما اولین نفر نیستین که میگین
در مدرسه کلا همه بهم میگن تو عجیبی عین آدم نمیمونی ما که نفهمیدیم عجیب بودنمون رو ولی کلا همه میگن
حتی پدر مادرم😐 -
برای آیندهSahar Rabiee
من هیچ وقت دلم نمیگیره من همیشه شاد و شنگولم به همه انرژ میدم فقط اونور اونارو گفتم که بگم چهارتا گرفتاری واسه ادم پیش میاد ادم نباید زمین رو به اسمون بدوزه بعد بشینه بگه تو چه میدونی من چی میکشم و...
من اگر دلمم بگیره میدونم کجا ارومش کنم هیچ ادمی منو نمیتونه اروم کنه قلب من جاش یه جا دیگه است😅😅 -
برای آیندهSahar Rabiee
ما تلاش میکنیم بقیش با خدا ، تا خدا رو داریم غم نداریم -
برای آیندهSahar Rabiee
میدونین همه بهم میگن خیلی بیشتراز سنت میفهمی بخاطر همین قلب من واسه بزرگتراز خودمم هست همه همینو میگن من دوازدهم نیستم فقط در همین حد کافیه فکرکنم -
برای آینده -
برای آیندهSahar Rabiee
امسال کلاس چندمی چهارمی یا دومی؟
تازه کلاس اولم
حالا که کلاس اولی بدون هیچ معطلی بپر برو رو صندلی -
برای آیندهSahar Rabiee
بله موافقم
من همش میترسم به جایی برسم که بگم ای کااااش برگردم خیلی وحشتناکه خیلی -
سلام من تا امیدم ترازم کمه چیکار کنم -
انتخاب رشته_روانشناسیMellor Text
سلام وقتتون بخیر
خب من چیزی که اینجا تو منطقمون دارم میبینم فهمیدم هرکسی به هر چیز خوبی که علاقه داشته باشه و برای علاقش تلاش بکنه موفقه و میتونه هر سدی رو از جلوی راهش برداره ؛ خب اگر شما واقعا دوستش دارید انتخابش کنید و بهترین روانشناس منطقه خودتون و کشور بشین -
انتخاب رشته_روانشناسیMellor Text
خواهش میکنم
فقط وقتی قبول شدی تا مقطع دکترا برو و اینکه اکر جزء نفرات برتر دانشگاهتون باشید خود دانشگاه ازتون تقاضای استاد شدن میکنه -
منبعنه فقط فیزیک من توتمام درسهای عمومی و اختصاصی این مشکل رو دارم ممنون میشم راهنمایی کنید
-
منبعmahdi abdollahpour
یعنی هربار که میخوام برم تست بزنم یه نگاهی به درسنامه بندازم؟ -
یک هفته طوفانیمجتبی ازاد
نمیتونی دهم و یازدهم و نصف دوازدهم رو تو ۴ روز ببندی نابود میشی
یه کار رو درست انجام بدی و تمومش کنی خیلی بهتره تا ۱۰۰ تا کار رو نیمه نصفه انجام بدی و اخرش هیچی به هیچی
حالا اینکه اول دهمو ببندی یا یازدهم رو یا دوازدهم رو به خودت بستگی داره
ولی مشاور مدرسمون به بچه های کنکوری میگفتن نیم سال اول دهم و یازدهم رو سعیتون رو بکنید ببندین نیم سال دوم رو دوازدهم تمرکز کنید -
یک هفته طوفانیتا یه چی رو جمع نکردی یه چی دیگه رو وسط نیار چون گیج میشی قاطی میکنی
برنامه ریزی کن برو جلو ؛ توی هر روزم ترجیحا چهارتا درس بزار ولی به قول مشاورمون هرجور که فکرمیکنی میفهمی درس بخون -
چطور درس بخونم؟Romina 2006
نوبت اول خیلی مهمه
بعد این روش نصف ترم اول نصف ترم دوم چون هنوز مسلط نیستم به درسا خیلی باعث گیج شدن ادم میشه اطلاعات اگر دسته بندی شده وارد مغز نشن مغز هنگ میکنه -
چطور درس بخونم؟Romina 2006
ممنون عزیزم😊❤️