M Abbassi خواهش میکنم😊
Haniyeh Ahmadi
دیدگاهها
-
امتحان نهایی -
امتحان نهاییM Abbassi سلام نه مثل این میمونه که بخوای بجای یه لیوان اب بخوری الکی یه لیوان رو سرمیکشی که آب توش نیست مهم محتویات کتابه تاکتابو ندونی نمیتونی بانمونه سوال پاس کنی توکجا میدونی همون سوالامیان اما اگرکتابو بخونی دیگه همه نمونه سوالی رو میتونی جواب بدی
-
🔴⛔دینی نهایی⛔🔴@sania-Andiravan خواهش میکنم🥰
-
پرستاریaynaz masoumi سلام اهان هرجوراحتی گلم😊
-
امید دوبارهdani danii اهان ان شالله بتونی انجامش بدی
-
تایم باکسینگ خدای روش های برنامه ریزی!@Sadegh-Abbasian سلام ممنونم ازروش شما😊
-
چالش (تنبلی بسه )Farideh Khangah 😍👌🏻
-
کارت ورود ب جلسه@Fargol-Sh سلام گلم چندروزقبل کنکورباید بگیری ۱۰تیرکنکوره ازاول تیر تا۸تیروقت داری بری بگیری
-
نظر شما🤍🤍Haj Arian Kabir سلام من ندارم اما ازکتاب خیلی سبز وگاج خیلی راضی هستم بستگی به خودت داره چه سطحی ازکتابارو یادمیگیری من الان لاکتاب گاج خپب یادمیگیرم
-
شروع از صفر برای کنکور ۱۴۰۲ تجربیMarzieh Masoumi سلام باکتابای درسی نمیشه قبول شد چون سطحشون خیلی پایینترازسطح کنکوره باید کتاب تست بگیری تست زیادبزنی برنامه ریزی کنی درسنامه کتاب تستارو بخونی چون واقعاً عالین کتاب خیلی سبزخوبه گاج هم خوبه ارش هم خوبه بازم به علاقه خودت بستگی داره که چه سطحی ازکتابارو میتونی یادبگیری
-
شروع از صفر برای کنکور ۱۴۰۲ تجربیmona hassanqomi سلام نه پیش نمیادچون هنوزقطعی نشده
-
🔴⛔دینی نهایی⛔🔴@sania-Andiravan سلام منم مثل خودت یکشنبه دینی دارم ۲هفته بهمون فرجه دادن برای همه شون ۳تاامتحانات داخلیمو دادم خوب دادمشون الانم۶تاکتابامو خوندم شب امتحانارو گذاشتم برای نمونه سوال خوندن ونمونه سوال حل کردن فیلم اموزشی هم دیدم به نظرم تاکتابو نخونی نمیتونی نمره خوبی بگیری بایدهم کتابارو بخونی هم نمونه سوالارو هم نمونه سوال حل کنی تادستت بیادبه نظرم شبه نهاییاشون اسون بوداما نهاییاش اسون ترازشبه نهاییاست😍
-
پس ازمونAli Ebrahimy سلام نه فکرنکنم
-
پرستاریaynaz masoumi سلام گلم توبایدهم بخونی هم برنامه ریزی کنی هم ازمون بدی هم تحلیل کنی تابتونی کلشو جمعبندی کنی بادست وپاشکسته خوندن چیزی رو عوض نمیکنی فقط خودتو خسته واذیت میکنی برنامه ریزی کنی حتماً موفق میشی منم برنامه ریزی انجام میدم
-
تحلیل تستSaghar Vahid سلام بایدتقسیم بندی کنی گل تحلیل تنها چیزیه که وقت کمتریو ازت میگیره من الان تشریحیم خوب نیست اما تست زدنم مثل اب خوردنه همیشه باخوندن درسنامه بیشترین تست درستارو میزنم خیلی کم پیش میادزیادغلط بزنم اونم اگرمشکل قواعدی توشون داشته باشم
-
امتحان نهاییM Abbassi سلا بایدکتابو بخونی نمونه سوال بخونی نمونه سوال حل کنی پرسش وپاسخ داشته باشی تانهاییاروپاس کنی
-
امتحان نهاییM Abbassi خیرامکان تجدیدیتو فقط بالامیبری😂
-
😍میخوام بمونم پشت کنکور و سال بعد کولاک کنم 💪🏻رکسانا موسویان سلام والا بعضی جاهام اعتمادبه نفس وامیدهای واهی کارسازنیست اخه توعرسال همینو بگو بعدبشین پاتلویزیون یه حرفایی میگیدکه آخرش اب توهاونگ کوبیدن میشه اگر قراربودبااین حرفاطرف رتبه برتربشه الان باید منم رتبه۱تک رقمی باشم الکی به خودتون امید ندین وقتی تلاش نمیکنین😂
-
😍میخوام بمونم پشت کنکور و سال بعد کولاک کنم 💪🏻رقیه علیزاده دقیقن راست میگه😂
-
امید دوبارهdani danii سلام امیدای واهی بهم ندین خواهشن که اعتمادبه نفس کاذب بگیرین ببین تواگرهدف داشته باشی اولین راه رسیدن بهش تلاشه بعدبرنامه ریزیه بعدمثبت اندیش بودنه اگرتلاش نکنی اعتمادبه نفس وغروروامیدواهی به خودت نده باید همراه باتلاش امیدداشته باشی وبرنامه ریزی کنی ببین برنامه ریزی سیاه کردن برگه نیست گلم مهم اینکه انگیزه پیروی کردن ازش روداشته باشی طبق خودش پیش بری وگرنه همه برنامه میریزن برگه سیاه میکنن اما بهش پیروی نمیکنن باید دوست داشته باشی وازش پیروی کنی تابشه