MAHSAA26
ببخشید...🙁
Hbahar_1
دیدگاهها
-
اطلاع رسانی ویژه تجربیا -
شروع جلسه 12 (رفع اشکال یازدهم ویژه کنکور 99)mehranmirzaei
سلام استاد...خسته نباشید...🙂🌸 -
اطلاع رسانی ویژه تجربیادریا دریایی
استرس ندارین؟؟؟واسه کنکور... -
اطلاع رسانی ویژه تجربیا@Z-H-Z سلام...
-
درست یا نادرست؟مسئله این است...(5-8)mrma چه کلمه ای؟؟؟براساس شکل کتاب درسته..
-
درست یا نادرست؟مسئله این است...(5-8)mehranmirzaei نرسیدم هنوز به این بخشا🙁😭
-
درست یا نادرست؟چرا؟مسئله این است ...(1-4)Mehranmirzaei استاد نمیریم سوال بعد؟؟
-
درست یا نادرست؟چرا؟مسئله این است ...(1-4)mehranmirzaei در درست یا نادرست؟چرا؟مسئله این است ...(1-4) گفته است:
تجربیا
بچه ها منابع اکسیژن و دی اکسید کربن برای گیاهان چی میتونن باشن؟کربن دی اکسید به همراه بقیه ی گاز ها از طریق روزنه ها وارد فضا هایه بین یاخته ای میشه...مقداری از کربن دی اکسید هم از طریق حل شدن با اب به صورت بیکربنات درمیاد ک توسط برگ یا ریشه جذب میشه...
-
اطلاع رسانی ویژه تجربیاسلام به همگی🙂
-
اطلاع رسانی ویژه تجربیاmehranmirzaei خیلی ممنون استاد..🌸☺
-
پایان جلسه 4 (تحلیل زیست داخل 98)@Z-H-Z شبتون بخیر🙂
-
پایان جلسه 4 (تحلیل زیست داخل 98)@N-n-good احتمالا نه..استاد که اعلامیه جدید نزدن...اف هم که هستن...احتمالا نیان..
-
پایان جلسه 4 (تحلیل زیست داخل 98)maryam111 مگه دیشب اخریش بوده؟؟😑😮
-
پایان جلسه 4 (تحلیل زیست داخل 98)H_R سلام...🙂
-
پایان جلسه 4 (تحلیل زیست داخل 98)@Z-H-Z فک کنم امشب استاد نیان...شما چی میگین؟؟.
-
پایان جلسه 4 (تحلیل زیست داخل 98)@Z-H-Z سلام...من هستم...
-
تست 162 زیست داخل 98mehranmirzaei پس بااجازتون....خداحافظ همگی..😊🌺🌸🌷خسته نباشید...موفق باشید😊💐🌻🌼
-
تست 162 زیست داخل 98@Dr-Aryan دقیقا....😂😂
-
تست 162 زیست داخل 98mehranmirzaei پس با اجازتون من امشب زحمتو کم کنم...😁😂.
-
تست 162 زیست داخل 98mehranmirzaei و لابد اون ۴۰ درصد بقیشم از دوازدهمه...نه؟؟😅😂😂😂