Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
helen_amorH

helen_amor

@helen_amor
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
192
موضوع ها
4
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
15
دنبال‌شونده‌ها
20

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • چطور هزینه ی اینترنت برای فیلم های آلاء رو کاهش بدیم ؟
    helen_amorH helen_amor

    @Hoomillas در چطور هزینه ی اینترنت برای فیلم های آلاء رو کاهش بدیم ؟ گفته است:

    وضعیت من اینطوریه:
    اینترنت مخابرات
    دانلود رایگان از 1 تا 7

    Mnm injoriam albate ba sorate kheeeeyli bala 😍 ama internetemon male ye sherkate khososie

    اطلاعیه ها

  • چطور هزینه ی اینترنت برای فیلم های آلاء رو کاهش بدیم ؟
    helen_amorH helen_amor

    Marjan 77 در چطور هزینه ی اینترنت برای فیلم های آلاء رو کاهش بدیم ؟ گفته است:

    سلام
    حدودا 25 -30 کمتر و بیشتر هم میشد
    حقیقتش باید بگم ما در حدی نیستیم که بتونم ماهانه اینقد هزینه بدم ،و متاسفانه چون یسری فایل هارو نمیتونم دانلود کنم خیلی دارم از درسم عقب میفتم،خواهشا عمو سهراب بگو چکار کنم،کمکم کن...

    U am migi amo sohrab 😐
    Doste golm az basteye internetie irancell 1hafte 5gig 2toman estefade kon

    اطلاعیه ها

  • همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء
    helen_amorH helen_amor

    shaqa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    انقباض مکانیکی بطن چه زمانی شروع می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سیستول یا انقباض بطن از R شروع میشه تا بعد از t( شروع سیتوسل میترال و سینی بسته میشه و ایجاد صدای اول بعد سینی باز میشه خون به سرخرگ میره )
    بعد از t سینی ها بسته میشه و صدای دوم فلب ایجاد میشه بعدش میترال و دو لختی باز میشه( دیاستول بطن )
    و زمانی انقباض میکنه که دهلیز در حال استراحته

    زیست شناسی

  • همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء
    helen_amorH helen_amor

    roz در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    MOSTAFA74
    زیست سوم امسال با آقای امینی راد ضبط میشه
    و کلاس های آقای پازوکی و رحیمی قراره ناقصی هاشون ضبط بشه

    اخ جون مرسی😍❤عشقین بخدا

    زیست شناسی

  • سنتز
    helen_amorH helen_amor

    @Dr.Bernosi در سنتز گفته است:

    helen_amor در سنتز گفته است:

    @Dr.Bernosi در سنتز گفته است:

    توی کتاب به این اشاره شده که آلبومین حلالیت بیشتری نسبت به نشاسته داره!از اینچا میشه نتیچه گرفت که نشاسته تعداد مونومر بیشتری نسبت به آلبومین داره!گلیکوژن هم که خیلی بیشتر از نشاسته منشعبه!پس نتیچه همونه!

    اره منم اینو گفتم ولی بعد گفتم چه ربطی داره اول از اون که این هیدرولیزه بعدم از این نمیشه استنباط کرد که این نتیجش میشه

    از این میشه همون نتیچه رو گرفت:|

    اره فقط خیلی باید تجزیه تحلیل کرد 😂😂😂😂 نتیجه میگیریم طراح قصد اذیت کردن داشته
    ولی حرفت درسته چون 2تاشون پیونداشون کووالانسیه ( پپتید نوعی کووالانسی ) و چون نشاسته و گلیکوژن هر 2 منشعب دار هستن پس اب بیشتری تولید میشه
    میتونیم اینو بفهمیم که وجه اشتراک البومین با گلیکوژن توی پیونداشونه

    زیست شناسی

  • سنتز
    helen_amorH helen_amor

    @Dr.Bernosi در سنتز گفته است:

    توی کتاب به این اشاره شده که آلبومین حلالیت بیشتری نسبت به نشاسته داره!از اینچا میشه نتیچه گرفت که نشاسته تعداد مونومر بیشتری نسبت به آلبومین داره!گلیکوژن هم که خیلی بیشتر از نشاسته منشعبه!پس نتیچه همونه!

    اره منم اینو گفتم ولی بعد گفتم چه ربطی داره اول از اون که این هیدرولیزه بعدم از این نمیشه استنباط کرد که این نتیجش میشه

    زیست شناسی

  • سنتز
    helen_amorH helen_amor

    @Dr.Bernosi در سنتز گفته است:

    helen_amor در سنتز گفته است:

    @Dr.Bernosi در سنتز گفته است:

    خارچ کتابه!آلبومین چند رشته ایه!ولی تعدادش کمه!در کل گلیکوژن خیلی بیشتر از سنتز آلبومین آب تولید میکنه!

    اره این که البومین چند رشته ایه شکی درش نیس فقط موضوع اینه بر چه اساسی از گلیکوژن بیشتره
    که توی کتاب خیلی سبز توی درسنامش نوشته
    گلیکوژن انشعاب دار و منومر ان گلوکز است و میزان انشعابش زیاده ( بیشتر از نشاسته )
    پ ن: به ایناش کاری نداریم
    موضوع اینه **تعداد مونومر های مشخص و محدود نیست **
    از این طریق میشه اثباتش کرد که اقا گلیکوژن اب بیشتری تولید میکنه
    اینم اثبات حرفم با مدرک
    پ ن 2 : در مورد البومین چیزی ننوشتن که چتد تا منومر داره بر اساس همون جمله میشه گفت

    خخخخ!داره بحث تخصصی میشه!میشه بیخیال شین!چون هی ارزشی نداره اینچور سوالات توی کنکور!

    ولی بحث خوبی بود 😂😂😂 چون مغزمونو به کار گرفتیم فقط اینکه من از برنامم عقب افتادم😐

    زیست شناسی

  • سنتز
    helen_amorH helen_amor

    @Dr.Bernosi در سنتز گفته است:

    خارچ کتابه!آلبومین چند رشته ایه!ولی تعدادش کمه!در کل گلیکوژن خیلی بیشتر از سنتز آلبومین آب تولید میکنه!

    اره این که البومین چند رشته ایه شکی درش نیس فقط موضوع اینه بر چه اساسی از گلیکوژن بیشتره
    که توی کتاب خیلی سبز توی درسنامش نوشته
    گلیکوژن انشعاب دار و منومر ان گلوکز است و میزان انشعابش زیاده ( بیشتر از نشاسته )
    پ ن: به ایناش کاری نداریم
    موضوع اینه **تعداد مونومر های مشخص و محدود نیست **
    از این طریق میشه اثباتش کرد که اقا گلیکوژن اب بیشتری تولید میکنه
    اینم اثبات حرفم با مدرک
    پ ن 2 : در مورد البومین چیزی ننوشتن که چتد تا منومر داره بر اساس همون جمله میشه گفت

    زیست شناسی

  • سنتز
    helen_amorH helen_amor

    shaqa در سنتز گفته است:

    سلام
    سنتز البومین آب بیشتری تولید می کند یا سنتز گلیکوژن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مطلب مربوط به انزیم لیزوزیم تو کدوم فصل کتاب دوم صحبت شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    یه سوال این سوالا کجا نوشته بود...؟! تو چه کتابی..؟! 😂😂😂😂 لامصب تو هیچ کتابی یه پلی ساکاریدو با پلی پپتید مقایسه نکرده

    زیست شناسی

  • سنتز
    helen_amorH helen_amor

    @Dr.Bernosi در سنتز گفته است:

    helen_amor در سنتز گفته است:

    shaqa در سنتز گفته است:

    سلام
    سنتز البومین آب بیشتری تولید می کند یا سنتز گلیکوژن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مطلب مربوط به انزیم لیزوزیم تو کدوم فصل کتاب دوم صحبت شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام دوست خوبم واست پیدا میکنم میفرستم یه چیزایی تو ذهنمه ولی باید مطمئن بشم 😉 یه کوچولو صبر کنی خبرشو بهت میدم

    خب!این سوال بستگی به تعداد گلوکز گلیکوژن داره!آلبومین در کل خیلی مونومر داشته باشه میشه 20 تا مونومر و 19 تا آب!ولی گلیکوژن یه مولکول طویل میتونه باشه و 100 تا گلوکز و 99 تا آب!لی در کل همون گلیکوژن بیشتره!
    آنزیم لیزوزیم هم یه مطلب درموردش تا چاای که یادمه تو فصل گوارش اومده اونم همون تخریب دیواره باکتریاس!

    منم همینو میگم من همه جا دیدم چیزی ننوشته بود چون هر 2تا پلیمر هستن باید از لحاظ منومر ها برسی بشه
    ولی نمی تونیم بگیم که 20 تا مونومر داره بله داره ولی بستگی داره توی پروتئین چند تاشون شرکت بکنند
    این مسئله رو باید این جوری حل کرد که پروتئین و پلی ساکارید ها کدوماشون اب بیشتری تولید میکنن...

    زیست شناسی

  • سنتز
    helen_amorH helen_amor

    shaqa در سنتز گفته است:

    سلام
    سنتز البومین آب بیشتری تولید می کند یا سنتز گلیکوژن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مطلب مربوط به انزیم لیزوزیم تو کدوم فصل کتاب دوم صحبت شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام دوست خوبم واست پیدا میکنم میفرستم یه چیزایی تو ذهنمه ولی باید مطمئن بشم 😉 یه کوچولو صبر کنی خبرشو بهت میدم

    زیست شناسی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    helen_amorH helen_amor

    @سهندkonkor در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    در جواب به سوالی که پرسیده شد !!! (لطفا هر موضوع رو در تاپیک خودش بررسی کنین....سوال شیمی دارین در شیمی بپرسین !!! )
    علیک سلام...استاد درست گفتن...شما به C2H5 دقت نکردین اون دوتا کربنه وقتی باز میکنین....از سمت چپ کلر و CH3 میوفتن روی سومین کربن....
    پس باید از سمت راست بشماریم!
    که در نهایت جواب میشه گزینه 4

    بله به این نتیجه رسیدم خودم 2 دقیقه بعدش😂😂😂 بی دقتی کردم
    طراح هم تله گذاشته بود ولی دیگه هیچ موقع یادم نمیره😍 سوالا فوق العاده عالی بودن 2 تا غلط داشتم که فهمیدم چیا بودن
    دست استاد درد نکنه تدریسشون عالیه😍

    شیمی

  • شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)
    helen_amorH helen_amor

    دوستانی که منتظر فیلم جلسه سوم هستند تا اطلاع ثانوی روی سایت قرار نمیگیره چون اصلا ضبط نشده که بخواد اپلود بشه پس صبر داشته باشید ( استاد گفتن خودشون )

    شیمی

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    helen_amorH helen_amor

    @reza77 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    helen_amor منظورم اسمش بود...
    شخصی نمیگن بهش.
    بهش میگن چت باکس
    http://forum.alaatv.com/plugins/nodebb-plugin-emoji-apple/static/images/expressionless.png

    حالا چه فرقی داره تازه میخواستم بگم پیوی 😂😂😂😂 نصفه شبی نقطه میگیره ول کن باو

    ریاضی تجربی

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    helen_amorH helen_amor

    @reza77 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    helen_amor شخصی :smiley: !!!

    مگه میخوام چیکا کنم...؟! 😐 ای بسوزه پدره منحرفی

    ریاضی تجربی

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    helen_amorH helen_amor

    sohrab در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    helen_amor در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    sohrab در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    بچه ها توضیح جلسه 3 رو کسی نمی نویسه ؟

    سلام عمو سهراب رسیدن بخیر 😊 چشم من مینویسم فردا میفرستم براتون

    ممنون

    خواهش وظیفس 😊 فردا مباحث شیمیو ریاضیو میفرستم...زیر پست خودشون بفرستم براتون یا توی شخصیتون بفرستم...؟!

    ریاضی تجربی

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    helen_amorH helen_amor

    @atusa__63 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    helen_amor در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @atusa__63 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    helen_amor در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    zahra1303 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @atusa__63 این مدل سوال رو درسنامه ی مهروماه توضیح داده شما باید تعداد حالت هایی ک با این 3 رقم یعنی 1و2و3 میشه عدد سه رقمی نوشت رو با توجه ب تعداد عدد ها بنویسی بعد هر کدوم رو اگه عدد تکراری داره ب تعداد فاکتوریل همون عدد تکراری تقسیم کنی ...

    اگه متمایز باشن این موضوع صدق میکنه

    نه برای این قضیه هم صدق میکنه مثلا به این مثال از خیلی سبز توجه کنین
    با ارقام 3.3.3.3.4.5چند عدد4رقمی داریم
    الف->شاید3.3.3.3داریم تعدا جایگشت های 4 تایی میشود4فاکتوریل به 4 فاکتوریل که میشه 1
    ب->شاید3334داریم که میشه4فاکتوریل به 3 فاکتوریل
    ج->شاید3335 داریم که باز میشه4 فاکتوریل به3 فاکتوریل
    وشایدم3345 باشه که میشه4!به2!
    پس روی هم 21 عدد 4 رقمی میشه ساخت

    اره پس کی فاکتریل نمی گرفت...؟! واسه مهره همرنگ غیر متمایز..؟!

    اره واسه اون فاکتوریل نمیگرفت

    اوهوم یادم اومد مرسی گلم 😊

    ریاضی تجربی

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    helen_amorH helen_amor

    @atusa__63 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    sohrab در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    بچه ها توضیح جلسه 3 رو کسی نمی نویسه ؟

    من هنوز ندیدم فردا میبینم و توضیحشو براتون میفرستم

    من دیدم فقط باید از تو دفترم نگاه کنم ریز مباحثو بگم 😊

    ریاضی تجربی

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    helen_amorH helen_amor

    sohrab در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    بچه ها توضیح جلسه 3 رو کسی نمی نویسه ؟

    سلام عمو سهراب رسیدن بخیر 😊 چشم من مینویسم فردا میفرستم براتون

    ریاضی تجربی

  • ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)
    helen_amorH helen_amor

    @atusa__63 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    helen_amor در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    zahra1303 در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:

    @atusa__63 این مدل سوال رو درسنامه ی مهروماه توضیح داده شما باید تعداد حالت هایی ک با این 3 رقم یعنی 1و2و3 میشه عدد سه رقمی نوشت رو با توجه ب تعداد عدد ها بنویسی بعد هر کدوم رو اگه عدد تکراری داره ب تعداد فاکتوریل همون عدد تکراری تقسیم کنی ...

    اگه متمایز باشن این موضوع صدق میکنه

    نه برای این قضیه هم صدق میکنه مثلا به این مثال از خیلی سبز توجه کنین
    با ارقام 3.3.3.3.4.5چند عدد4رقمی داریم
    الف->شاید3.3.3.3داریم تعدا جایگشت های 4 تایی میشود4فاکتوریل به 4 فاکتوریل که میشه 1
    ب->شاید3334داریم که میشه4فاکتوریل به 3 فاکتوریل
    ج->شاید3335 داریم که باز میشه4 فاکتوریل به3 فاکتوریل
    وشایدم3345 باشه که میشه4!به2!
    پس روی هم 21 عدد 4 رقمی میشه ساخت

    اره پس کی فاکتریل نمی گرفت...؟! واسه مهره همرنگ غیر متمایز..؟!

    ریاضی تجربی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5 / 10
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع