سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم
مشاوره-تحصیلی مشاوره-رسمی-آلاء soleiman jahan
فارغ-التحصیلان-آلاء
im_mjgn
دیدگاهها
-
ترمیم نهایی ها -
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)Hako سلام این برنامه چیه که گزارش درسیت توش ثبت شده؟
-
لطفا در مورد برنامه درسی راهنماییم کنید_ Psycho _ ممنون از راهنماییتون 🤍
-
کنکور فرهنگیان -
لطفا در مورد برنامه درسی راهنماییم کنید@فارغالتحصیلان تجربیا
مشاوره-تحصیلی -
لطفا در مورد برنامه درسی راهنماییم کنید
این برنامه اولویت بندی هست که میخواستم برای کنکور فرهنگیان بخونمش به نظرتون چند درصد از هر درس میگیرم و ایا تراز قبولی بهم میده ؟ -
فیلم های رایگانبرای شیمی صفر تا صد دهم استاد پویان نظر و گودرزی برای نظام جدیده؟ آخه فصل اول راجب نظریه انیشتین میگن که تو کتاب درسی تو قسمت آیا میدانیده
تجربیا @دهمیا فارغ-التحصیلان-آلاء -
اولویت بندی ریاضی و شیمی و زیستAqua خیلی ممنون
-
اولویت بندی ریاضی و شیمی و زیستAqua راستش من ریاضیم ضعیفه چون موقع کرونا بود هر سه پایم فقط تابع رو آموزش حضوری دیدم و بلدم
-
اولویت بندی ریاضی و شیمی و زیستlO_Ol مرسی برای ریاضی چطور؟
-
اولویت بندی ریاضی و شیمی و زیستسلام برای درس های ریاضی و شیمی و زیست سه پایه کدوم مباحث اولویت بیشتری دارن و درصد خوبی میدن واقعا به کمکتون نیاز دارم ممنون میشم راهنمایی کنید
فارغ-التحصیلان-آلاء
تجربیا راه-ابریشم-آلاء -
مباحث مهم فیزیکبرای شیمی هم میتونید راهنماییم کنید و ریاضی
-
مباحث مهم فیزیکlO_Ol خیلی ممنونم😍
-
مباحث مهم فیزیککدوم مبحث های فیزیک که ساده تر اما تست خیز تر هستن و درصد بیشتری میدن چون دیر شروع کردم میخوام اولویت بندی کنم ممنون میشم جواب بدین
تجربیا
فارغ-التحصیلان-آلاء