
سلام مجدد🖐
من فردا امتحان دارم، میشه این سوالو برام توضیح بدین چطور حل شده؟؟مرسی ازتون🌹
Maedeh Hdti
دیدگاهها
-
استوکیومتری -
سوال از تابع
بچه ها سوال۴؟؟
دانش-آموزان-آلاء تجربی یازده تجربی -
کیا تو ادبیات قوی هستن؟؟@haniehno 🌹🙏🏻
-
شیمییازدهم ص ۲۲ تا ۳۹@دوست-بد باشه
-
سوال در رابطه با تشابه مثلث هاKosar A003 مرسی عزیزم 😍🌹
-
کیا تو ادبیات قوی هستن؟؟Mhd A ممنون❣
-
شیمییازدهم ص ۲۲ تا ۳۹@دوست-بد نه ۱۱
-
ریشه معادله
بچه هاااا پ چی میشه؟؟؟
دانش-آموزان-آلاء یازدهم -
کیا تو ادبیات قوی هستن؟؟امیرمحمد یوسفوند ممنون از راهنماییتون🙏🏻
-
شیمییازدهم ص ۲۲ تا ۳۹@دوست-بد اون ۲ بود🤦♀️
-
کسی جواب این سوالو میدونه؟🤔⁉️@parisa-khany مرسی🤩🤩
-
درس خوندن برای کنکور_دوستای با تجربه لطفا راهنمایی کنید!!!saad mollaei 0 مرسی خیلی خوب بود🌹
-
شیمییازدهم ص ۲۲ تا ۳۹@جهاد مرسی🌹
-
کتاب تست+درسنامه خوبmahla bpz اسم کتابش چیه؟
-
بچه هاااا میشه راهنمایی کنید!!!☹🙏🏻سلام بچه ها🖐
من میخوام سطح زبانمو برای کنکور ببرم بالا، ولی کلاسای زبان سطحشون به اندازه ی کنکور نیست و تغییری تو پیشرفت من نداشته، دوست دارم کلاسی باشه که فقط گرامر کار کنن، آیا کتابی هست که فقط گرامر باشه و تو آموزشگاه ها آموزش بدن؟؟ کسی تجربه داشته؟
یا اینکه کلا سطح بالا باشه و به درد کنکور بخوره، دوره اش هم کوتاه مدت باشه! یا اینکه خیییلی طول نکشه تا حرفه ای شدن... آیا چنین چیزی تو آموزشگاه ها هست؟؟اگه آره اسم کتاب یا دوره اش چیه؟؟(منظورمو متوجه میشید دیگه😶)
-
شیمییازدهم ص ۲۲ تا ۳۹@جهاد بله لطفا
-
کدوم کتابای موضوعی خوبن⁉️فاطمه خورشیدی به نظرم لغات خیلی آسون تره و اتفاقا ازش زیاد سوال طرح میشه، ریدینگ و کلوزینگ هم درسته یکم سخته ولی اگه بتونی تقویتش کنی درصد زبانت خیلی خوب میشه
-
شمام اره؟😑mahla bpz آره دقیقا😂👌👌