Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
Mahan XodayiM

Mahan Xodayi

@Mahan Xodayi
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
691
موضوع ها
47
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
7
دنبال‌شونده‌ها
5

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • یک سوال ریز از زیست دهم
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    sheiiida از لحاظ عملی بله ولی در کتاب که کنکورهم رفرنس ما کتاب هستش میگیم فقط در زیرمخاط و مخاط عصبی داریم در ضمن در کتاب طوری نشون داده که از لایه بیرونی عبور میکنه نه اینکه اونجا سلول های عصبی چیزیو تحریک کنن

    زیست شناسی

  • جوابگویی سوالات شما
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    @Miss-joker گفتم کع منظورتونو متوجه نشدم...

    زیست شناسی

  • جوابگویی سوالات شما
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    @Miss-joker دقیق منظورتونو متوجه نشدم!!؟؟
    ولی اینطوری که وقتی از فضای داخلی روده به یاخته پرز میرع از یک غشا عبور میکنه(از دو لایه فسفولیپیدی)+از یاخته پرز میخواد به مایع بین سلولی بره هم از یک غشا عبود میکنه(بازم دولایه فسفولیپیدی)+حالا از مایع بین سلولی برع به یاخته دیواره رگ خونی بازم یک لایه غشا(و مسلما بازم دولایه فسفولیپید)+از یاخته دیواره رگ خارج شه بره داخل خود خون هم یک غشا(دولایه فسفولیپیدی)=حالا تا اینجا شد چهار تا غشا عبور کرده و هشتا هم فسفولیپیدی

    زیست شناسی

  • جوابگویی سوالات شما
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    Bio منظورم از سلول دیواره رگع

    زیست شناسی

  • جوابگویی سوالات شما
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    Bio بله😐خیلی ممنون...

    زیست شناسی

  • غده روده باریک
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    Bio الان فاگورو به امانت به یکی از دوستام دادم ولی تو کتابم نوشتم....اگه خیلی مهمه براتون میتونم بش بگم برام عکسشو بفرسع

    زیست شناسی

  • غده روده باریک
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    nima H نع اون نقطه های سیاه بافت لنفی ان!!!!

    زیست شناسی

  • غده روده باریک
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    masood khadmloo سلام...
    بله سه نوعن و هورمون سازهافقط در غده ان تا جایی که من میدونم و تو فاگو نوشته بود اون نقطه ها بافت لنفی ان!!!!

    زیست شناسی

  • جوابگویی سوالات شما
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    nima H سلام....
    ی مونومر برای جذب شدن به خون چن بار از غشای سلول عبور میکنه!؟میدونم غشا دو لایه فسفولیپیدو اینا..
    هیچ خب ببینید دوبار از غشای یاخته پرز یبارم از غشای رگ!؟ ولی سوال گفته چهاربار!؟؟؟؟

    زیست شناسی

  • معده!
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    @Infinitie-A ببینید توی گفتار اول سال دهم وقتی که درباره بافت پوششی صحبت میکنه میگه بافت پوششی توانایی ایجاد غده رو هم داره ینی موادی رو ترشح کنه و میدونیم که معده دارای بافت پوششی استوانه ای چن لایس!خب و توی معده مخاط به سمت زیر مخاط فرو رفته و غده ها و حفره هایی رو ایجاد کرده....حالا توی همین حفره ها و غده ها ما سلول داریم سلول هامون چ نوعین!؟پوششی استوانه ای کع موادی رو ترشح میکنه از قبیل بی کربنات و موسی از سطحی ها که در حفره اند و هورمون و اسیدمعده و مخاط ازسلول هایی که در غده معده اند...!!!
    در کل منظورم اینه اون غده ها و حفره های مد نظر شما رو یاخته های پوششی مخاط، با فرو رفتنشون به سمت زیر مخاط تشکیل دادن.....

    زیست شناسی

  • سوال از فشار
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    yalda 0 سلام چون مبحث فشارو دیدم گفتم سوال بپرسم کسی میتونه تجزیه برایند بردار های زاویه دارو چکیده وار توضیح بدع فراموش کردم!؟؟؟؟؟؟؟

    فیزیک

  • جوابگویی سوالات شما
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    nima H سلام😐
    تشکر...

    زیست شناسی

  • جوابگویی سوالات شما
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    Mahan Xodayi و اینکه برا بار دوم که غذا وارد دهن گاو میشع بازم گوارش شیمیایی انجام میشع دیگه!؟خب اصن باید بشع!!نه؟؟

    زیست شناسی

  • جوابگویی سوالات شما
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    nima H ی سوال!!!تو روده پرنده دانه خوار گوارش شیمیایی داریم مکانیکی هم داریم دیگه!؟

    زیست شناسی

  • جوابگویی سوالات شما
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    Yas Karimi نه اگه منظورتون فاگوعه گفته بود پانکراس و کبد و صفرا جزو لوله گوارش نیستند ولی جزوی از دستگاه گوارش اند!

    زیست شناسی

  • جوابگویی سوالات شما
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    nima H 😐😐صحیححح

    زیست شناسی

  • سوال زیست شناسی
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    nima H و نخواهند بود!

    زیست شناسی

  • جوابگویی سوالات شما
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    nima H گفته تولید میشود پس منظورش کبده نه!؟

    زیست شناسی

  • جوابگویی سوالات شما
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    nima H جفتش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    زیست شناسی

  • سوال زیست شناسی
    Mahan XodayiM Mahan Xodayi

    nima H حرف حقه!؟منها کاربردی تر هاش باکتری و گیاه و جانورع

    زیست شناسی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع