ی نکته که اقا موقاری گفتن این بود که دسته تارها در دهلیز چپ بیشتر از دهلیز راسته!!
درحالی که طبق شکل کتاب چون مسیر های بین گرهی تو دهیلز راسته و در واقع سه دسته تار و ابتدای تاری که به دهلیز چپ رفته توی دهلیز راسته و فقط یک دسته تار به چپ رفته!؟خب الان حتما نکته ای که اقا موقاری گفتن یا از ی جنبه دیگس یا اینکه اشتباه لپی شدع!؟خب تکلیف این نکته بنظرتون چیع؟
Mahan Xodayi
دیدگاهها
-
جوابگویی سوالات شما -
انتشار تسهیل شدهAmin-Mehraji با استفهام نوشتین فک کردم نوشته های منو نقض میکنین!
-
انتشار تسهیل شدهAmin-Mehraji دوست عزیز پروتین های غشایی سه نوعن یه نوعش اتفاقا چسبیده به غشا اونم دقیقا ی ورش و دونوع دیگه کانالی ان که ی نوعش انتقالی نمیدن و نوع دیگه سراسری ناقل هستن
-
جوابگویی سوالات شماJavid اشتباه لپی شدع
-
زیست یازدهم پتانسیل عملKing of Biology بله دیگه بعدش ینی پایانش
-
زیست یازدهم پتانسیل عملKing of Biology بعد پتانسیل عمل با حداکثر فعالیت این پمپ مواجه میشیم
-
انتشار تسهیل شدهSana Bhz ببینید پروتین های غشا سه نوعن که تو شکل کتاب کاملا مشهودع یک نوع که پروتین های سطحی ینی دولایه که فسفولیپید داریم فقط تو یک لایش و یک طرفشع و کلا چیزی انتقال نمیدن
نوع دون هم پروتین هایی هستن که از هر دو لایه فسفولیپیدی عبور میکنه ولی داخلش تو پروع و بازم چیزی رو عبور نمیدع
اما نوع سوم مثل نوع دوم از هر دولایه فسفولیپیدی عبور کرده به عبارتی سراسریع داخلش هم تو پر نیست،و مواد رو عبور میدع...
امیدوارم متوجه شده باشین -
پمپ سدیم پتاسیم@Mr-Fantastic ببینید پمپ سدیم-پتاسیم توی غشای سلول وجود داره که کلا پنج تا جایگاه دارع این پنج تا سه تاش برا سدیمه که۳ سدیم سوار جایگاهشون میشن میرن ازسلول بیرون و دوتا جایگاه دیگه برا پتاسیمع که اونا سوار میشن خارج سلول و میان داخل سلول،این برای اینکه همواره غلظت سدیم در خارج سلول زیاد بمونه و غلظت پتاسیم در داخل سلول زیاد بمونع برا دهم تا همینجاش کافیع!!
پمپ سدیم پتاسیم با صرف انرڗی فعالیت میکند در نتیجه ADPوPازاد میشع وATPمصرف میشع -
جوابگویی سوالات شماr sh خب ببینید اگه این زایا نبودن دراثر یک مشکل یاشع مثلا در انسان عقیم بودن خب در اینجا این یک مشکله و ما نمیتونیم بگیم که همه انسان ها زایا نیستن ولی اگر موجودی تمام گونه هایش فاقد قدرت تولید مثل باشن یا بعبارتی توانای تولید مثل نداشته باشن فک نکنم جزو جانداران محسوب بشع....چون توانایی تولید مثل یکی از هفت ویژگی موجدیت یا شناختن جانداران را ندارد؛/
-
جوابگویی سوالات شماnima H 👍و چرا اون وخ ماده مخاطی رو رد کردین؟
-
جوابگویی سوالات شماnima H خب الان ینی نمیشع انتخاب گزینه کرد پس!¿
-
جوابگویی سوالات شما
سلام....
سوال ۲۹ میشع ی توضیح بدین خب مگه نگفته فاقد قدرت مگه تو حبابک قدرت ساخت مخاطی رو دارع..!؟درسته قدرت ساخت سورفاکتانتو ندارع ولی ماده مخاطم نمیتونه که ترشح کنه:/ -
جوابگویی سوالات شما@sabiow-zre منم تو کمک اموزشی ها خوندم که گلبول قرمز و بی هوازی درنظر میگیرن ولی از طرفی اینم دیدم که با قید همراه میشع و با قاطعیت در مورد نوع تنفسش سحبت نمیکنع...
-
جوابگویی سوالات شما@sabiow-zre و این ینی اینکه با قاطعیت نمیتونیم بگیم تنفس هوازیع یا بی هوازی!!!
-
جوابگویی سوالات شما@sabiow-zre البته اگه با اطمینان بشع گفت میتوکندی شو از دست دادع....
-
جوابگویی سوالات شماNegin Bagheri تنفس سلولی در میتوکندری هم انجام میشود...وچون گلبول قرمز هسته و بیشتر اندامک هلیش را از دست داده نه همه اندامک هاشو پس میتونه انجام بپذیرع
-
جوابگویی سوالات شما@sabiow-zre ممنون بابت توضیحتون
-
جوابگویی سوالات شماmahsa26 منم میگم غلطه😐 ولی گفته درستع برا درستیش دلیل میخوام....!؟
-
جوابگویی سوالات شمابنظرتون این جمله درسته یا نع
قسمتی از معده گاو که معده اصلی است،انزیم های گوارش خود جانور گوارش شیمیایی سلولاز را شروع میکنند!؟؟؟ -
جوابگویی سوالات شماMahan Xodayi منظور سوال؟
بطور کلی جایگاه ورودی غذای کامل گوارش یافته در ملخ کجاس؟؟
بنظر من چون گفته جایگاه ورودی یعنی بعد اینکه گوارشش در کیسه های معده تموم و کامل شدع کجا وارد میشع؟که میشه معده ولی خودش کیسه های معده رو در نظر گرفته!!!!!خب اون موقع پس وون کلمه ورودی چی میگع؟