mehranmirzaei ولی یک وقتی میگه دانه های گرده ای نباید گرده نارس رو هم در نظر بگیریم؟؟
@M-an یه فکری برا ارور بکنید خواهشا
mehranmirzaei ولی یک وقتی میگه دانه های گرده ای نباید گرده نارس رو هم در نظر بگیریم؟؟
@M-an یه فکری برا ارور بکنید خواهشا
Farhan Honar به نظرم نه
sadeghsabeti به به استاد ثابتی عزیز❤❤
پ.ن: آقا ما خیلی با دِت ها حال میکنیم😅😂 دت باز شدیم رفت😂
هر سال همین رو میگن ولی هر سال ایراداش بیشتر میشه
زیست: کدام گزینه نادرست نمیباشد؟
۱) در پرومتافاز1 پوشش هسته از بین میرود.
۲) قطر مجرای اسپرم بر تقریبا به اندازه میزراه میباشد.
۳) هورمون HGC توسط کوریون ترشح شده و مانع از تبدیل جسم زرد به جسم سفید میشود.
۴) هورمون تستوسترون در خانم ها از غده ترش کننده هورمون بالابرنده فشار خون با تجزیه پروتئین ها ترشح میشود.
طراح: خودم
راه-ابریشمی-ها-زیست تجربیا
Harward❤❤❤
@سمیه-صادقلو چه طور برای باز شدن نیاز به پیام داره.
علی طهماسبی استاد ثابتی خوب هستن. نکات تستی رو هم اگه باشه میگن. من اساتید دیگه رو ندیدم زیاد
@سمیه-صادقلو خب اینجوری باشه پس برای باز شدن کاردیا و پیلور و ایلئوسکال هم پیام نداریم دیگه!!
FATEMEH VARAN بابا اینا حرف مشاوراس تا تو دل بچه ها رو خالی کنن
Mahan Xodayi 2 منم بی حسم😅 مثل تو نون خ میگفت آدم به ای گُندکی یه ذره احساس نداره 😅😂😂
Mahan Xodayi 2 اهه شما هم پارسال کنکور داشتید! Me too
Gharibe Gomnam مسخره ترین آزمونی که دیدم قلمچی هست! چون واقعا سوالاتش استاندارد نیست!! اصلا
سختگیری های بی خود مسخره ای داره. حالا تصمیم با خودتون هست بیشتر میخواید بپرسید. Mahan Xodayi 2 نظر تو چیه؟؟ آخه قلمچی میری تو هم
درود. از اونجایی که خودش تنهایی میاد شاید😂😂😅
Matin Mousavi 1 سوال سخت بد نیست ها به هیچ وجه ولی نه سختی که قلمچی میاره!! سختای قلمچی بی خود و الکی هستن. فکر میکنه هرچی سخت تر باشه و دانش آموزا بیشتر ازش بترسن، میگن وای چقدر قوی چقدر فلان و اینا.
سخت استاندارد باشه خوبه. مثلا بعضی سوالات کنکور سخت هستن ولی سختی که اگه خوب خونده باشی، میشه در همون مدت زمان خودش حلش کرد
👏👏👏 بله درسته تحلیل هاتون جواب گزینه ج هست
@First بله!! ولی متاسفانه متاسفانه الان پول خیلی حرفا میزنه!😂😂
@Alzahra-Daftar خب در پی اتصال لاکتوز به مهارکننده، مهار کننده برداشته میشه و رونویسی آغاز میشه و بعد طی ترجمه پروتئین تجزیه کننده لاکتوز ایجاد میشه. لاکتوز هم از گلوکوز و گالاکتوز ساخته شده و وقتی که تجزیه بشه گلوکوز هم پدید میاره که قند ترجیحی باکتری هست😁😁
انگیزشی های مزخرف برای پول خودشون مارو گول زدن!
دوست عزیز اخبار مارو درگیر خودشون کردن!!
اصلا و اصلا همچین چیزی وجود نداره!! کارما و فلان و تصور و اینا رو ول کن!!!!! حالا از ما گفتن بود