کتاب جمع بندی شیمی دهم نشرالگو + آزمون های "چکاپ" و "جامع" مبتکران
نشرالگو مفاهیم رو یادت میده، مبتکران هم با تست جمع میکنه نکات مهم رو برات
MMd_Nobari
دیدگاهها
-
جمع بندی شیمی دهم -
نردبام - فصل اول فیزیک 1دوستان من این سوال رو از یه نفر پرسیدم
ایشون گفتن نردبام تحلیلش غلطه ... به این دلیل که اگر یکای زمان رو دو برابر در نظر بگیریم، باید نصف اون ثانیه ای که در پاسخنامه نوشته شده رو در نظر بگیریم...یعنی شرایط مسئله هم تغییر میکنه و در نهایت یک متر مقدارش ثابته
پس در کل حل شده اس موضوع بنظرم...با تشکر از بروبچ -
نردبام - فصل اول فیزیک 1@0farzam0
دستتون خیلی درد نکنه...زحمت شد:bouquet: :hibiscus: -
نردبام - فصل اول فیزیک 1@0farzam0
لطف میکنید -
نردبام - فصل اول فیزیک 1@0Farzam0
ممنون از پاسخ
من هم متوجه منظور نردبام هستم
ولی بالاخره نمیشه که هم بگیم یکای متر یکای اصلی و "مستقل" هست و هم اینکه این یکا "وابسته" هست به یکای زمان...میشه؟ -
نردبام - فصل اول فیزیک 1سلام خسته نباشید


گزینه های 2 تا 4 رو مشکلی ندارم اما در رابطه با گزینه 1
مگر طبق متن کتاب درسی، 7 یکای اصلی (که یکای متر هم شاملشون میشد) به طور مستقل تعریف نمیشدن؟ پس چرا اینجا نوشته یکای متر به ثانیه بستگی داره؟ آیا این دو جمله متناقض هم نیستن؟ -
رشته ریاضی؛ پشت کنکور؟- کامپیوتر لزوما نمیخواد شریف قبول شی...یه درصد احتمال بده دو رقمی نیاری...باید بیخیال دانشگا رفتن بشی؟
دانشگاه های تهران و امیرکبیر و صنعتی های مختلف و .. زیادی هست که خوبن تو این رشته و میتونی به درآمد خوب برسی تو ایران یا با مدرکشون بری خارج از کشور دکتری بخونی - موارد زیادی داشتیم پشت کنکور موندن تو ریاضی و رتبه شاخی آوردن...حرف غلطیه که هرکی ریاضی پشت موند هیچی نمیشه
- کامپیوتر لزوما نمیخواد شریف قبول شی...یه درصد احتمال بده دو رقمی نیاری...باید بیخیال دانشگا رفتن بشی؟
-
کلافه شدم...راهکار دارین؟@Mahdi-RE
Kourosh Mousavi
مارشمالوممنون از همه بابت وقتی که گذاشتین.
-
کلافه شدم...راهکار دارین؟Kourosh Mousavi
با چند تا سیستم و تعویض منبع نت و ... امتحان کردم
حتی زنگ زدم گفتم دوستم امتحان کنه...باز همون ارور رو داد براش
مثل اینکه قسمت نیس...بهرحال ممنون -
کلافه شدم...راهکار دارین؟مارشمالو
یعنی برای شما بدون مشکل باز میشه و به دوره ها دسترسی دارین؟ -
کلافه شدم...راهکار دارین؟یه مومن نبود رفقا؟
-
کلافه شدم...راهکار دارین؟سلام...من میرم تو سایت دانا با مرورگر و سیستم های مختلف...ولی همشون یه ارور مشخص رو میارن بعد از ورود:
Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information).
تو نت سرچ کردم گفتن کش رو پاک کن مرورگر رو آپدیت کن هرکاری کردم فرقی نکرد
کسی تجربه مشابه داشته؟ راهکاری دارین؟ -
نسبی میشه؟تکنیک سرعت نسبی برای دو متحرک با سرعت ثابت به کار میره
اینجا قسمت اول سرعت ثابت میرن و بعد شتابدار میشه
پس نمیشه -
تاریخ علم...اینشتین و پلانکسلام
طبق کتاب درسی، مکس پلانک در سال 1900 نظریه کوانتومی رو ارائه کرد و آلبرت اینشتین تو 1905 با استناد به اون، معضل 20 ساله ی فوتوالکتریک رو حل کرد.
حالا یسوال
این درسته که بگیم "پلانک با اینکه انرژی رو کوانتیده اعلام کرد ولی همچنان نور رو یک موج الکترومغناطیسی میدونست اما اینشتین با قبول کردنِ کوانتومی بودنِ انرژی، ماهیت موجی نور رو کنار زد و ماهیت ذره ای رو ارائه کرد برای توجیه پدیده فوتوالکتریک"
اگه عبارت بالا درست هست هیچ
اگر درست نیست، اینشتین دقیقا چه خلاقیتی به خرج داد تو تفسیر پدیده فوتوالکتریک؟ نمیشه که صرفا بیاد بگه پلانک 5 سال پیش یه چیزی گفته بود با اون حل میشه مسئله...اونموقع خود پلانک بهتر از هرکسی میتونست توضیحش بده