banoo
تشکرات فراوان
nastaran78
دیدگاهها
-
تست قرابت -
خلاصه فیزیک سوم دبیرستان آقای فدایی فرد - مخصوص کنکوری ها - مولف کتب رسی@E-l-i-t-e
خیلی ممنون -
مشاوره و برنامه ریزی محمد علی امینی راد - تصویریسلام
یه سوال داشتم اون قسمتی استاد گفتن که باید ضرایب درس ها رو بنویسیم تو زیر گروهی که میخوایم دیگه درسته ؟ یا باید به طور کلی بنویسیم ؟ -
سوال ریاضی
-
کتاب عربیسلام دوستان
کتاب کمک درسی عربی خوب سراغ دارید ؟
یکی که درسنامه زیاد نباشه بیشتر تست باشه
ممنون میشم کمک کنید :rose:
دانش-آموزان-آلاء
فارغ-التحصیلان-آلاء -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)مارال
منطورتون رو متوجه نشدم ولی راه حلتون کمک کرد که سوالو حل کنم :relaxed:
خیللللی ممنونم :heart: :clap: -
سوال ریاضیسلام دوستان ممنون میشم هر کی بلده جواب این سوالو به منم یاد بده
-
کتاب عربیفااطمه
خیلی ممنون
یه سوال فنی
عین بقیه کتابا جدا کرده ترجمه و قواعد و این جور بحثا رو ؟؟ -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)سلام
استاد خیلی ممنووووون
بدون اینکه تست زیادی حل کنم ایندفه 70 زدم فیزیک رو
خیلی ممنون از شما و آلا :rose: :cherry_blossom:
انشالله که بتونیم جبران کنیم :pray: -
سوال ریاضیfarhadhamid29
خیلی مممنممنون فقط این یه قانونه که از مرکز یه خط باید بکشیم تا نمودار ؟ -
عبارت های درست و نادرست زیست!sahba در عبارت های درست و نادرست زیست! گفته است:
nastaran78 اتفاقا منم همین یک ربع پیش به مشکل بر خوردم تو این قسمت
چیکار کنیم :neutral_face:
-
مشاورهسلام دوستان
من یه چند وقتی هست که دنبال یه مشاور میگردم که در مورد روش خوندن و مباحث از این دست ازش سوال بپرسم
ولی خودتونم میدونید بعضی از مشاور ها هستن که متاسفانه فقط به دنبال جنبه های مالی قضیه هستن
میخواستم ازتون خواهش کنم که اگه مشاور خوبی سراغ دارید معرفی کنید
یا از تجربه هاتون بگید تا هم من استفاده کنم هم دیگران
ممنون -
سوال ریاضیfarhadhamid29
فقط یه سوال دیگه مختصات اون نقطه رو که شد 2و2 از رو روی نمودار فهمیدید یا از روی ضابطه ؟
ببخشیدا این همه سوال میپرسم -
عبارت های درست و نادرست زیست!sahba
ای وای خدا خیرش بده کلی خندیدم الان
مهم نیس !!!!
پس در سطح من نبوده مودبانه گفته اینو خخخ -
مشاورهmehdi_zangane
بعله درست میگید ممنون
امیدوارم بتونم به خودم روحیه و انگیزه کافی رو بدم -
سوال ریاضیfarhadhamid29
خیلی خیلی ممون -
شیمی محمد رضا آقاجانی کلاس کنکور(2) (95-94)سلام دوستان
کسی میدونه اون دوقسمت اسید و باز که مشکل داره برای کدوم مباحثه ؟
خیلی ممنون میشم کمکم کنید -
فصل 6 پیشهنوز سر مورد ج قانع نشدم ! :worried: ولی بازم ممنون
درضمن تو زیست تصویری مهر و ماه نوشته که با هم رقابت دارن -
سوال اشتباه ؟سلام دوستان نظرتون راجع به این سوال چیه من که هر کاری میکنم جواب گزینه 1 میاد ولی خودش گفته گزینه 2 سوال 21

-
تولید مثل گیاهانسلام دوستان
به نظرتون چرا این جمله درسته من که متوجه نمیشم
هر یک از برگ های تغییپر شکل یافته مخروط ماده ی سال اول حامل 2 هاگدان است
ممنون میشم راهنماییم کنید
دانش-آموزان-آلاء
فارغ-التحصیلان-آلاء