Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
omid ostadiO

امید استادی

@omid ostadi
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
69
موضوع ها
2
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
1
دنبال‌شونده‌ها
2

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • فیزیک پتانسیل
    omid ostadiO omid ostadi

    Kiana Aminnia در فیزیک پتانسیل گفته است:

    16661111010248618576190335102548.jpg بچه ها سوال ۱۲۸۴ من با اینکه باید انرژی پتانسیل رو بدست بیارم مشکلی ندارم مشکلم اینکه چرا باید بدستش بیارم و اینکه خود سوال رو خوب متوجه نمی شم

    گزینه ی 3 میشه؟ اگه اره بگو برات توضیح بدم

    فیزیک

  • زیست۳ فصل۵
    omid ostadiO omid ostadi

    ramses kabir در زیست۳ فصل۵ گفته است:

    در ثانی ما توی میتو کندری هیچ کانالی برای ورود H مثبت بر اساس شیب غلظت ب درون میتوکندری رو جز انزیم ATP ساز نداریم ک اونم کانال نیست و یه نوع انزیمه
    و هرچی جز انزیم ATP ساز میبینی پمپ هیدروژنیه

    توی میتوکندری فقط پمپ هیدروژن نیست نشون به اون نشونی که پیروات توسط انتقال فعال (که به کمک پمپی جز پمپ هیدروژنه )به وسیله ی ATP وارد میتوکندری میشه

    زیست شناسی

  • زنجیره انتقال الکترون
    omid ostadiO omid ostadi

    @mahshid-avajian ممنون

    زیست شناسی

  • زنجیره انتقال الکترون
    omid ostadiO omid ostadi

    @mahshid-avajian در زنجیره انتقال الکترون گفته است:

    omid ostadi سلام ممنون.این پاسخنامشه
    7e32fb36-44d0-435d-81ba-223775d4c11b-image.png

    کدوم آزمون کانونه؟

    زیست شناسی

  • زنجیره انتقال الکترون
    omid ostadiO omid ostadi

    @mahshid-avajian دامی که همیشه توش اسیرمم

    ممنون

    زیست شناسی

  • زنجیره انتقال الکترون
    omid ostadiO omid ostadi

    @mahshid-avajian میتونه هر چیز باشه
    قند فسفات
    فسفو دی استر
    اما به نظرم گزینه ی صحیح 2 هستش اخه آخرین پروتئین زنجیره انتقال در تولید آب نقش داره اما تشکیل پیوند اشتراکی نداره

    اگه اشتباه میگم بم بگو ممنونن

    زیست شناسی

  • زیست 💚
    omid ostadiO omid ostadi

    پرستو بابایی گردنم درد گرفت تا تستو خوندمم

    حرکتی که در بین بخش های منقبض,بخش شل داره حرکت قطعه قطعه کنندس
    و حرکتی که ر بین بخش های منقبض,بخش شل نداره حرکت کرمی شکله

    گزینه ی 2 حرکت قطعه قطعه کننده در محل اصلی جذب مواد غذایی دارای تاثیره (اونم زیاااد)

    گزینه ی 3 حرکت قطعه قطعه کننده در هر صورت نقش مخلوط کنندگی داره

    گزینه ی 4 ماهیچه های مخطط ابتدا مری(که دوکی شکل نیستن ) حرکت کرمی دارند

    زیست شناسی

  • جواب تست فیزیک دوازده
    omid ostadiO omid ostadi

    زهرا یزدانی من متوجه سرعت جسم a نشدم ولی اگر 72 کیلومتر بر ساعت باشه کمترین فاصله رو 50 به دست اوردم اگه درست گفتم بگو برات توضیح بدم

    فیزیک

  • چه کنمممممم
    omid ostadiO omid ostadi

    Fatemeh Soltani 0
    از نظرم
    سعی کن خوابتو منظم کنی
    و از عایق گوش ابری (کلای طب دارند) استفاده کن و به صورت زمزمه خیلی اروم مطالعه کن چون که وقتی گوشات بستس و زمزمه میکنی تنها صدایی که میشنوی فقط صدای خودته اون هم به صورت بلند که حتی بخوای هم حواست پرت نمیشه

    (این راهکار منه که خودم خیلی راضیم اما ممکنه یه سریا نتونن این شکلی درس بخونن و یا مخافت کنن پس تضمینی نیست)

    مشاوره تحصیلی

  • نوسان
    omid ostadiO omid ostadi

    فرمول شتاب به صورت امگا به توان 2 در مکان هست
    زمانی که شتاب بیشینه داریم یعنی در دامنه هستیم
    و
    زمانی که شتاب نصف بیشینه هست یعنی در نصف دامنه هستیم پس باید زمان هایی که گزینه ها نشان میدن برای نصف دامنه صدق کنه که فک کنم میشه گزینه ی 1

    فیزیک

  • دنا بسپاراز یا هلیکاز؟
    omid ostadiO omid ostadi

    @mahshid-avajian ممنونم
    تراز زیست 12م حدود 6900 شد و فک کنم به شما با درصد 77 تراز 6700 بده

    زیست شناسی

  • بررسی زیست شناسی(فصل 1 و 2 دهم)🏆
    omid ostadiO omid ostadi

    Reza Dolatsha حرفی از غدد نزدم و صرفا برای خود ماهیچه ها گفتم یا نگفتم فقط ماهیچه ها پس سیناپس هستند
    درکل قصد حرف این بود ماهیچه هیچ وقت پیش سیناپس نمیشه

    زیست شناسی

  • بررسی زیست شناسی(فصل 1 و 2 دهم)🏆
    omid ostadiO omid ostadi

    @M-Shajarian و یاخته های ماهیچه همواااره پس سیناپس هستند

    زیست شناسی

  • بررسی زیست شناسی(فصل 1 و 2 دهم)🏆
    omid ostadiO omid ostadi

    @Soniaaa که هستشون در وسط و بیضی شکله

    زیست شناسی

  • بررسی زیست شناسی(فصل 1 و 2 دهم)🏆
    omid ostadiO omid ostadi

    کانال atp ساز توی میتوکندری جزیی از زنجیره ی انتقال الکترون نیسسست

    زیست شناسی

  • بررسی زیست شناسی(فصل 1 و 2 دهم)🏆
    omid ostadiO omid ostadi

    @Soniaaa تو تست ایکیو درش اوردم والا

    زیست شناسی

  • بررسی زیست شناسی(فصل 1 و 2 دهم)🏆
    omid ostadiO omid ostadi

    @M-Shajarian تو مبحث گوارش ما پشت کنکوریا (یعنی سال 98) نوشته یاخته هالی اصلی معده هم پروتئاز و هم لیپاز ترشح میکنه اما تو چاپ جدید( یعنی سال 99) اسمی از لیپاز نیاورده
    .
    .
    پسسسس از این به بعد گوارش اولیه و نهایی لیپید ها یک جایه ( یعنی روده ی باریک)

    زیست شناسی

  • دنا بسپاراز یا هلیکاز؟
    omid ostadiO omid ostadi

    @haniehno منطق منم همینو میگفت اما این نکته رو از استاد موقاری نت برداری کردم که باعث شد زیستم 100 نشه برای همین خیلی فشار خوردم :((

    زیست شناسی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع