سوال دوازدهم:
الف: غلط.
ب:غلط.
ج: غلط. اینا واسه غدد روده باریکه. نه پرز.
د: صحیح
Paŕsa
دیدگاهها
-
پایش زیست شناسی 1 پایان ص44 پایان گفتار 2 فصل 3 -
پایش زیست شناسی 1 پایان ص44 پایان گفتار 2 فصل 3سوال یازدهم:
الف غلطه. اسکلتی ها دوکی شکل نیستن.
ب غلطه. اسکلتی، چند هسته ای هستش.
ج درسته.
د: غلطه. اسکلتی دوکی شکل نیست -
پایش زیست شناسی 1 پایان ص44 پایان گفتار 2 فصل 3سوال دهم:
الف غلطه. پپسینوژن ترشح میکنن. نه پپسین.
ب غلطه. یاخته های ترشح کننده ماده مخاطی هم هستن.
ج صحیحه. طبق شکل کتاب
د غلطه. فاکتور داخلی معده، از کناری ترشح میشه. نه اصلی -
پایش زیست شناسی 1 پایان ص44 پایان گفتار 2 فصل 3سوال نهم:
اولی غلطه. باید بگه همانند.
دومی درسته.
سومی: درسته
چهارمی: غلطه. توی گلژی کیسه داریم اما متصل به هم نیستن.(شبکه آندوپلاسمی زبر، کیسه های متصل داره) -
پایش زیست شناسی 1 پایان ص44 پایان گفتار 2 فصل 3ABC XYZ سوال هشتم:
الف: صحیحه. همه لایه های لوله گوارش، پیوندی سست دارن.
ب: غلطه(طبق جمله قبلی)
ج: غلط.حلق ارادیه(قورت دادن ارادیه)
د: حلق که توی محوطه شکمی نیست. پس غلطه -
پایش زیست شناسی 1 پایان ص44 پایان گفتار 2 فصل 3ABC XYZ سوال هفتم: ب غلطه. باید بگه برگشت ناپذیر
بقیه گزینه ها صحیحه -
پایش زیست شناسی 1 پایان ص44 پایان گفتار 2 فصل 3ABC XYZ سوال ششم: نایژک مبادله ای
-
پایش زیست شناسی 1 پایان ص44 پایان گفتار 2 فصل 3ABC XYZ سوال پنجم:
گزینه ۱: غلط. روده بزرگ پرز نداره.
بقیه گزینه ها درسته -
پایش زیست شناسی 1 پایان ص44 پایان گفتار 2 فصل 3ABC XYZ سوال چهارم:
الف: غلط. سکترین از دوازدهه ترشح میشه
ب: درست. جواب همینه
ج: جا به جا گفته
د: معده غلطه. پانکراس درسته. -
پایش زیست شناسی 1 پایان ص44 پایان گفتار 2 فصل 3ABC XYZ سوال سوم:
الف: درست
ب: غلطو این جمله برای پیش معده درسته نه معده.
ج: غلط. اول معده بعد سنگدان
د: غلط. این واسه اولین مرحله س. نه دومی -
پایش زیست شناسی 1 پایان ص44 پایان گفتار 2 فصل 3ABC XYZ سوال دوم:
گزینه ۱ صحیحه.(ما دنبال گزینه غلط میگردیم)
گزینه ۲: صحیح
گزینه۳: صحیح
گزینه۴ غلط.(جواب). چون پیوندی سست، کشسان بیشتری داره. پس انعطاف پذیر تره -
پایش زیست شناسی 1 پایان ص44 پایان گفتار 2 فصل 3سوال اول:
اولی: غلط. انتشار تسهیل شده با مصرف انرژی زیستی نیست.
دومی: صحیح
سومی:غلط. انتقال فعال در جهت شیب غلظت نیست.
چهارمی: صحیح
گزینه ۲ -
انتقال فعال پیروواتNila YS چیزی که من از معلممون شنیدم، اینه که انتقال فعال هست، اما با مصرف atp نیست
-
هر کی یه گزاره😁😁😁Rahman Aa نظر من بعد از خوندن دوباره متن کتاب:
به نظر من همونی هم که قلمچی گفته ، بر اساس شکل کتاب نبوده. حتی همونا هم بر اساس متن کتاب بوده. یه بار متن کتاب رو ببینیم:// ضمن ادغام غشای زامه با غشای مام یاخته، تغییراتی در سطح مام یاخته اتفاق میافتد که باعث ایجاد پوششی به نام جدار لقاحی میشود. //
یعنی خود متن کتاب هم گفته اول ادغام، بعد یه سری تغییرات، بعد جدار لقاحی. پس تشکیل جدار لقاحی، پس از ادغامه
از اونجایی هم که میدونیم، باید خیلی سریع این جدار لقاحی ایجاد بشه. وگرنه اگه یه اسپرم دیگه هم بیاد، به جای تخم دیپلوئید، تخم تریپلوئید به وجود میاد.
پس همزمان نیستن. اما خیلی سریع پشت سر هم اتفاق میفته.
-
مشتق گرفتن از این عبارت ظلمههرچی فکر میکنم، گویا باید در برابر این عبارت ها مظلوم باشیم🥲😂. این سوالا جزئی از سوالای چرت و پرت به حساب میان. چون فقط محاسبات زیاد داره
-
هر کی یه گزاره😁😁😁Rahman Aa ممنون❤️🌹
-
هر کی یه گزاره😁😁😁Rahman Aa 😂😂❤️
-
هر کی یه گزاره😁😁😁Rahman Aa
یعنی منظورت اینه که وقتی میگه مثلا، میتواند به محل کار برود،
نیام بگم: نخیر. ممکنه بیکار باشه.
در کل، میتواند برود. به ما چه که نمیرود. اما توانایی ش رو داره
درسته؟ -
هر کی یه گزاره😁😁😁Rahman Aa خود نامردشه😠😂