@m-an خب چرا برای دروس به صورت جداگانه نیست؟ اگه یه راه ابریشمی مثل من نخواد کل پکو بگیره چی؟
اگه ممکنه، لطفا برای دروس جداگانه هم بزارید.
Parsa Ghaffari
دیدگاهها
-
چرا تک درس نه؟ -
چرا تک درس نه؟@m-an ببخشید، این کد تخفیفی که داده شده برای راه ابریشمی ها، فقط واسه پکِ کاملِ تفتان هستش یا اگه کسی بخواد فقط چند درس رو ثبت نام کنه هم میشه؟ چون من الان هرچیمیزنم نمیشه
-
منبع تست / زیست راه ابریشمSogand_ T 1 درسنامه دیگه ای لازم ندارید.
برای تست هم خیلی سبز به نظرم بهتره، چون تست هاش هم به اندازه هستن هم تو هر تست چند نکته گنجونده شده -
شیمی فرسنگ اول@m-an کجاست دقیقا؟ همین جایی که الان داریم تو یکی از تاپیکاش حرف میزنیم نیست مگه؟😅
-
زیستaylar mo آقای موقاری هم در همون ویدیویی که گفتین، میگن در پرز فقط لایه مخاطی رو داریم.
تو چین حلقویه که هردوتا رو داریم -
شیمی فرسنگ اول@m-an کجا هست این قسمتِ ویژه راه ابریشمی ها؟
تو خودِ انجمنه؟! -
ماز یا راه ابریشم؟ایلشاد احمدیان توصیه میکنم به جای کلاس زیست و جزوه ی ماز، آزمونشو ثبت نام کنید و از نکته های تست ها و کادر های پاسختامه هاش استفاده کنید.
تو بحث تدریس، استاد موقاری گزینه ی بهتری هستن به عقیده ی من.
ولی در نهایت، خودتون و میزان ارتباطی که با دبیر برقرار میکنید مهمه. هر کدوم راحت ترین، همون -
موازنه عجیب و غریبسیدمحمد مهدی حسن زاده سلام، راهتون درسته.
ولی خدا وکیلی لازم نیست انقدر سختش کنین. چشمی هم میشه ضریبِ ۲ واسه HNO3 و ضریبِ ۳ رو واسه NO2 فهمید و گذاشت.
اگر این موازنه های ساده رو انقدر سخت بخوایم حلشون کنیم که سر جلسه کنکور اصلا وقتی واسه بقیه دروس نمیمونه!
توصیه میکنم مسئله موازنه بیشتر حل کنید تا مهارتِ موازنه کردنِ چشمیتون افزایش پیدا کنه. خیلی زیادد کمک میکنه😉
ata mohseni
aaa bbb -
گدارِ زیستH_R مرسی
-
گدارِ زیستسلام، میخواستم بپرسم گدارِ زیست کِی میاد رو پروفایل؟
الان رو سایت دیدم مثل اینکه ویدیوهاش آماده شده.
@M-an -
چرا دیگه پیامک نمیاد؟؟🤔 -
شیمی راه ابریشم چرا؟@sahar-tuo خواهش🙏🏻
-
شیمی راه ابریشم چرا؟@sahar-tuo همیشه واکنش هایی که یه سمتش یه اسیدِ قوی یا یه بازِ قوی باشه، کامل پیش میره و واکنش دهنده ها تموم میشن، مگر اینکه یکی از واکنش دهنده ها اضافی باشه، که در اون صورت اون یکی ( که کمتره ) میشه محدود کننده
-
فرسنگ 3 زیست چرا فقط تا تست 19 ست ؟؟؟؟@m-an آها، اوکی. مرسی.
اگه میشه، لطفا از این به بعد فیلمِ لایو های اساتید رو تو جاهای دیگه مثل کانالِ تلگرامتون یا سایتی مثل آپارات هم آپلود بکنین، واسه کسایی که مثل من اینستا ندارن. -
فرسنگ 3 زیست چرا فقط تا تست 19 ست ؟؟؟؟سوالِ بسیارررر خوبیه، ممنون میشیم جواب بدن که چرا فرسنگ ۳ تکمیل نشده، نه تستا نه کنکورچه ها🤦🏻♂️
@M-an -
تستAli Kalantari 0 اول باید ویدیو های درسنامه رو کامل ببینی، بعدش به قسمتِ کارگاهِ نکته و تست که رسیدی، اول باید تستا رو خودت بزنی، بعد با کمکِ ویدیو ها چک کنی جوابتو.
-
تستفیلمارو باید تا آخر ببینی، بعد تستا رو بزنی
-
اشکال در ویدیو فرسنگ ۳تو ویدیو شماره ۲۲ فرسنگ ۳، استاد موقاری یهو از نکته ۲۲ میپرن رو ۲۵!
فقط واسه من اینه یا واسه بقیه هم همینه؟!
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
تجربیا
راه-ابریشمی-ها-زیست -
سوال از تستِ فرسنگِ ۳ زیستتست ۱۷ گزاره ی ب، استاد موقاری گفتن غلطه، چون از اثراتِ مستقیمِ کاهش اکسیژن نیست.
ولی تو کتاب گفته تنگ و گشاد شدن سرخرگ های کوچک بر اساس نیاز بافت به اکسیژن انجام میشه. اینجا هم اکسیژنِ خون کمه. پس قاعدتا باید گزاره درست باشه.
چرا پس میگن غلطه؟!
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
دانش-آموزان-آلاء -
اشکال در ویدیو ها راه ابریشم زیست@mohammad-m آها، مرسی