@m-sina برادر، شما همانند سازی دو جهتی رو با یک جایگاه آغاز همانند سازی داشتن اشتباه گرفتی😂🤦🏻♂️
صفحه ۱۳ پاراگراف ۲ خط ۲ + نوشته ی مربوط به شکل ۱۳ کتاب درسی میگه همانند سازی تو باکتری ها دو جهتست!
Parsa Ghaffari
دیدگاهها
-
تست عجیب از فصل 1 دوازدهم -
تست عجیب از فصل 1 دوازدهم@m-sina خب درسته دیگه. همانند سازی دو جهته هستش. شکل صفحه یکی مونده به آخر کتابو ببینی، نشون داده قشنگ که واسه باکتری ها همانند سازی دو جهتس. اون دوتا هم باکترین دیگه
-
ویلکینز و فرانکلین@m-sina حالا اینی که این گفته و به خاطرش د رو درست گرفته، یه برداشتِ واقعا چرت از کتابه. ولی خب میشه از این زاویه درست هم گرفتش.
ولی میشه بقیه پاسخم بفرستی که ببینم بقیه رو با چه استدالال هایی رد کرده؟ -
آیا این حق الناس نیست؟@m-an یه چیزی هم میخواستم بگم. اونم اینکه تدوین یه ویدیو که فیلمبرداری نداره و فقط تصویر از screen دبیر هست، با یه تدوینگرِ خوب، بیشتر از ۲ روز ( در بیشترین حالت ) طول نمیکشه ها😁. یا تدوینگراتون باید دستشون تند تر بشه، یا اینکه اصلا یه کار دیگه کنید: تحلیل پس آزمون ها رو به صورت آنلاین همون روز برگزار کنید. مثلا قلمچی ۲ تموم میشه، ساعت ۵ تحلیل آزمون ( یا همون پس آزمون خودمون ) با همون فرمتی که الان هست به صورت آنلاین از رو سایت آلا برگزار بشه که دیگه تدوین و اینا هم نخواد. تهِ تهشم میخواد یه جلسه ۲ ساعته یا ۲ ساعت و نیمه بشه که میشه بینش یه استراحت داد. مثل کلاسای آنلاین.
این ایده رو هم گفتم بگم، شاید دردی از درد بچه ها دوا کرد و یه باری هم از روی دوش آلا برداشت😁❤ -
آیا این حق الناس نیست؟msm ksk حالا من که فقط راه ابریشم زیست رو دارم و خداوکیلی راه ابریشم زیست از فرسنگ قبلی تا الان بهتر شده و از بقیه راه ابریشما و اشکالایی که میگین دارن خبر ندارم.
ولی به نظرم دلیل این اتفاق، پراکنده بودنِ حواسِ دبیراست. وقتی دبیر همزمان هم مدرسه درس میده، هم باید تو شاد و اینا درس بده، هم کلاس بیرون احتمالا دارن، هم تو آلا هم بیاد همزمان چند تا پروژه ( آپدیت صفر تا صد، گدار، آرش، راه ابریشم ) رو ضبط کنه، طبیعتا نتیجش میشه همین تاخیر هایی که شما میگید.
دبیرای آلا تو درسای تخصصی کم نیستن. باری که روی دوش هر دبیر هست رو خب یکم کمترش کنین!🤷🏻♂️ و بخشی رو بدید به دبیر های دیگه.
اونطوری دبیر وقت میکنه که جزوشو سر وقت بنویسه، تستاشو سر وقت جمع آوری کنه، ویدیو هاشو هم سر وقت ضبط کنه. بقیشم دیگه میمونه با واحد فنی آلا که به نظر تو اونجا هم ضعف هایی هست که بهتره در اسرع وقت برطرف بشه. حالا چ با جذب نیروی جدید، چه با جایگزین کردن نیروهای حاضر با نیروهای کاربلد تر.
با تشکر از آلا -
عقب افتادن از برنامه راه ابریشمFereshteh Jahangiri اول هر فرسنگ تابلو راهنما داره دیگه. تا فرسنگ ۳ بیاد، درسا رو تا هرجا که میتونی بخون. بعد ک فرسنگ ۳ اومد، از روی تابلو راهنما اون چیزایی که لازم و ضروریه رو ببین، بعد با فرسنگ ۳ پیش برو.
نگران هم نباش، مریضی یه چیزیه که به طور طبیعی تو سال کنکور واسه خیلیا پیش میاد. سعی کن نا امید نشی و روحیتو بالا نگه داری تا هم مریضیت زودتر خوب شه، هم به درسات برسی و استرست کمتر باشه. الانم به جای ناراحتی، تا جایی که برات مقدوره سعی کن به خودت فشار بیاری واسه درس خوندن ( حالا نه در حدی که اذیت بشی، تا جایی ک میتونی فقط) که تا حد ممکن جبران کنی عقب موندگیاتو که واسه فرسنگ ۳، کار عقب مونده کمتر داشته باشی -
برنامه راه ابریشم@m-an سلام،
ببخشید، امکانش هست که بخش توضیحات لحظه ای رو به اپلیکیشنِ آلاء هم اضافه کنید؟
دسترسیش برای بچه ها فکر کنم اینطوری راحت تر باشه شاید. -
انتقادات و پیشنهادات از راه ابریشمReza M 0 جناب
من که خودم خوندم تهش، ولی اگه میخواستم خودم بخونم پس چرا راه ابریشم گرفتم؟!
یکم فکر کنین قبل حرف زدن هم بد نیست.
بعدشم، اول شما همه پیامارو بخون، بعد اینطوری انتقاد کن از من.
حرف منو خود آلا فهمید و حل شد موضوع، دیگه نمیفهمم چرا نبش قبرش میکنین -
جزوه زیست فرسنگ دومجزوه گفتار۱ فصل ۲ یازدهم که گذاشتین، دانلود نمیشه.
لطفا بررسی کنید. مرسی -
انتقادات و پیشنهادات از راه ابریشمبیک آقا نوین خواهش میکنم، حرف شما هم صحیحه👌🏻👍🏻
-
تست آموزشی!@1381sahar اینکه بزاریم اول استاد حل کنه که سوال یه جورایی اسپویل میشه ک😂
همون اول خودمون حل کنیم، بعد چک کنیم ببینیم کجا اشکال داشتیم -
انتقادات و پیشنهادات از راه ابریشمبیک آقا نوین ۳ساله با آلا هستم، چیزی جز تعریف به بقیه نگفتم. ۱بار انتقاد کردم، شدم بی انصاف؟!
عجب -
انتقادات و پیشنهادات از راه ابریشم@m-an در قدم اول، مرسی از اینکه پاسخگو بودید.
من اقدامات چند سال گذشته آلا رو نذاشتم کنار، تو صحبتامم گفتم که همیشه از خوبی های آلا گفتم و بس. قبلا هم بابت کار ارزشمندی که کردید در زمینه عدالت آموزشی تشکر کردم و باز هم میگم که ممنونم از زحماتتون.
بابت کاستی هایی که گفتین، ما هم امیدواریم هرچه سریعتر برطرف بشه که کمتر هم از این بحث های منفی با شما و بقیه عزیزانِ آلایی داشته باشیم و با انرژی مثبتِ هرچه بیشتر رو به جلو بریم.
ولی بابت اینکه گفتید با گزینه ۲ هماهنگ هستین، دوتا چیز رو میخواستم بگم:
۱. چرا با اینکه اکثر بچه ها قلمچی میرن، آلا تصمیم گرفت گزینه ۲ رو ملاک قرار بده؟ راحت تر نبود قلمچی رو ملاک میزاشتن؟ اونطوری گزینه ۲ هم بجز بخش هایی از پایه، در مباحث دیگه کاملا پوشش داده میشد.
۲. بله، قبلا هم گفته بودید که با گزینه ۲ هماهنگه ازمونا، ولی قرار بود واسه قلمچی، حداقل دوازدهم رو پوشش بده راه ابریشم، که این آزمون بعیده برسیم. حالا ایشالا از آزمون های بعدی کاستی های شما هم برطرف میشه و میرسیم.
ممنون میشم اینارو هم جواب بدین.
مرسی -
انتقادات و پیشنهادات از راه ابریشم@m-an جناب مدیر انجمن،
این چه وضع پخش ویدیو هاست؟!؟! به برنامه همه دانش آموزا گند زدین به خدا. گزینه دویی ها هم دادشون در اومده، دیگه ببینید چه بلایی سر ما قلمچی ها آوردین😑 نمیتونین، راه ابریشم برگزار نکنین، مجبورین مگه؟! اومدین خیر کنین، فعلا که خراب کردین فقط.
من خودم تا اول همین امسال سنگ آلا رو به سینه میکوبیدم و همه جا فقط و فقط خوب الا رو میگفتم و هرکی بدشو میگفت، وایمیسادم جلوش. ولی با این برنامه ریزیِ راه ابریشمتون و عدم پخش مناسب و رسیدگی به دوره ها، واقعااااا جای حرفی باقی نزاشتین.
ما سال کنکورمون همینطوری به اندازه ی کافی استرس داریم، الا به جای اینکه از این استرس کمکنه، اضافه میکنه بهش؟!
با این اوضاع ما نه تنها به آزمون ۳۰ آبان قلمچی که استاد موقاری گفتن میرسیم بهش، نمیرسیم، بلکه به هییییچ آزمون دیگه ایی از قلمچی همنمیرسیم🤦🏻♂️
خواهشننننننننن رسیدگی کنین. داد همه دیگه واقعا دراومده.
ببخشیدم اگه لحنم تند بود، بزارید رو حساب فشار کنکور🤦🏻♂️
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
جزوه تست راه ابریشم@Sahar-tuo اگه راه ابریشم رو از تو سایت آلا باز کنید، ویدیو ها یه سری بوکمارک داره واسه تستا. مثلا زده تست ۲۱ از ثانیه فلان حلش شروع میشه. دانش آموز میتونه اونایی که خواستو ببینه و همه ویدیو رو نبیبنه
-
جزوه تست راه ابریشم@Sahar-tuo منظورش bookmark هستش
-
تست راه ابریشم زیستali kalantari اون اولِ اول ( قبل از همانند سازیِ ۱) هردو رشته سنگینن، پس وقتی اون اول سانتریفیوژ میکنن، نوار انتهای لوله ک مربوط به دنای پرچگال هست دیده میشه
-
تست راه ابریشم زیستali kalantari ابتدای روده باریک دوازدهه هست، که تو شکل کتاب هم اگه نگاه کنید بالاتر از پانکراسه
-
تست راه ابریشم زیستسیدمحمدامین طباطبایی کدوم سوال؟
-
تست راه ابریشم زیستali kalantari اره، ولی اینجا منظور طراح مواد دفعیِ لوله گوارشه بیشتر