زیادی به واژه ها گیر دادی:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
Rahaa1999
دیدگاهها
-
زیست فصل یک دوم -
زیست نظام قدیمسلام به نظرم واسه انتخاب منبع بیشتر تحقیق کن
-
بریم واسه جلسه تجربیا ؟!@moein0614 منظورتون فیلمای دوران طلائیه؟؟
-
نحوه درس خوندنسلام
من یک سال و نیمه انجمن نیومدم
چرا نمیشه تودلی چیزی بفرستم؟
بابت اسپم عذر میخوام نمیدونستم کجا میشه بپرسم سوالمو -
حل نشده های زیستreza2fn ینی میخواید بگید که بیشترشون پروتئینین؟؟
-
زیست نظام قدیمملیکا من خودم از نشر الگو و IQاستفاده میکنم
حالا بازم بپرسید -
بریم واسه جلسه تجربیا ؟!@elhame-H این زمان لعنتی منتظر نمیمونه تا خستگی منو شما دربره.واسه منم خیلی سخته اما خب چاره ای نداریم
-
حل نشده های زیستreza2fn بحث پروتئین سازی گیاه نیست
هورمون های گیاهی رو گفتن
ازبین10هورمون گیاهی فقط درساختار یکیش امینواسید بکار رفته
هرچند تو کنکور از اینا سوال نمیاد چون خارج از کتابن -
خواهش می کنم همه دوستانی که مخاطب آقای آقاجانی (شیمی) و سایر اساتید شیمی بوده اند و هستند به این سوال جواب بدن@m__sadra__b نه هیچ فیلمی از نظام قدیم برداشته نشده
-
شیمی صفر تا صد کنکور استاد اقاجانیHeroes_Hunter کتاب شیمی2توسایت هست اما بقیه ی کتاباشونو نمیدونم
به نظرم کلاس کنکورشون بهتره حالا خودتونم یه نگاه کلی به مباحثی که پشت سرهم تدریس کردن بندازید متوجه میشد.کلاس کنکورشونو به ترتیب دوم سوم پیش تدریس کردن اما صفرتا صد اینجوری نیست -
حل نشده های زیستUnique 7 الان میگم خدمتتون
-
کدام تدیس؟ کدام استاد؟سلام هندسه ی آقای نباخته
-
شیمی صفر تا صد کنکور استاد اقاجانیHeroes_Hunter بله خب شاید
اما مثلا فصل الکتروشیمی رو من نتونستم تو صفرتا صد پیداکنم فک کنم فیلما کامل نیستن -
حل نشده های زیست
بیولوژی سولومون جلد4 صفحه ی 869 -
سوال آمارMobina Golshani پی وی توضیح دادم کامل
-
شیمی صفر تا صد کنکور استاد اقاجانیHeroes_Hunter ظاهرا که اینجوریه
-
یک نکته در مورد دنباله حسابیShJ سلام بله اتفاقا تو حل تستا نکته ی خوب و کمک کننده ایه
-
حل نشده های زیستUnique 7 نه نه منم گفتم که واسه کنکور اصلا مهم نیست
اصلا توی کتاب مطرح نشده که بخواد مهم باشه یا نباشه کلا وجود نداره -
شیمی دوم دبیرستانfarzaneirani در شیمی دوم دبیرستان گفته است:
mariia فیلماش عایه فقط نت خیلی میبره منم اگه وضع مالیم خوب بود الان پزشک بودم:pensive_face: :crying_face:
خب نتش قراربود رایگان شه فک کنم درست شده
-
یک نکته در مورد دنباله حسابیریاضی تایپ کردنو بلد نیستم اگه متوجه نشدی ببخشید
مثال پایین همین نکته رو ببین مجموع جمله یبیست و پنجم و جمله ی پنجمو بهت داده (72)
مجموع جملات دوازدهم و هجدهمم ازت خواسته
اگه بخوای اعدادو بزاری تو فرمول بالا اینجوری میشه:12+18=5+25(جمع دو طرف تساوی میشه 30)
و اینکه جمله ی12+جمله ی18=جمله ی5+جمله ی25
دو طرف تساوی باهم یکین دیگه یعنی همون72