پرستو بابایی
سلامت باشید
خواهش می کنم ✋✋✋🌹
Reza-H
دیدگاهها
-
سوال زیست یازدهم فصل دوم -
سوال زیست یازدهم فصل دومپرستو بابایی
سلامت باشید. بله فکر کنم این درسته
منم داشتم به همین فکر می کردم که پیامه واقعا؟
یعنی مثلا شبکیه پیام نوری دریافت می کنه؟ 😅😅😅 -
کنکور ۱۴۰۳@H-hy
خواهش می کنم 🌹🌹 -
سوال زیست یازدهم فصل دومببینید.
به واسطه نورون بودنشون توانایی دریافت پیام رو دارن
اما در زمان گیرنده بودن، برای واکنش به محرک، پیامی دریافت نمی کنند بلکه پیام عصبی رو ایجاد می کنه.پرستو بابایی درسته؟
-
کنکور ۱۴۰۳@H-hy
بله
گفتن در حال ایجاد زیر ساخت هاش هستیم.
احتمالش وجود دارهولی قطعی نیست
-
کدوم فاصله است؟@0yasin-sh0
ممنونم ازت✨❤
رحمان توضیح داد
می خواستم بدونم منظور از فاصله ای که باید بذارم تو فرمول، کدوم فاصله است؟یعنی مثلا اگر فقط فاصله بین باشه و 42 به دست بیارم، باید یکم بیشتر هم بشه تا بشه فاصله بین دو مرکز.
ولی اینطور نیست مثل اینکه -
کدوم فاصله است؟Rahman Aa
آها. صحیییحممنون 🌹🌹🌹🙏
-
کدوم فاصله است؟@0yasin-sh0
درسته
ممنون🌹 -
کدوم فاصله است؟Rahman Aa
آها.
پس کلا تو این نوع سوالات منظور از فاصله، فاصله دو مرکزه؟ -
کدوم فاصله است؟ -
کارنامه آزمون های آزمایشی ۱۴۰۲
5 فروردین قلم چی -
گزینه چند ؟Amir ali Nikfard
نگفته الزاما به واسطه اون. گفته به دنبال. یعنی ممکنه بعدش اتفاق بیفته.حالا اینکه بهش ربطی داره یا نه مهم نیس
یعنی مثلا ممکنه همزمان با FSH، LH هم افزایش پیدا کنه و به دنبال این اتفاقا ، بروز صفات ثانویه اتفاق بیفته -
گزینه چند ؟@0yasin-sh0
@REZA-DOLATSHAA
Amir ali Nikfardچرا 2 نمیشه؟
ممکنه منظورش هنگام بلوغ باشه که fsh و LH افزایش پیدا می کنن -
اعمال جبری بر روی توابع@H-hy
سلامت و موفق باشید 🌹🌹🌹 -
گیرنده وضعیتپرستو بابایی
آها ممنون 🌹🌹🌹 -
اعمال جبری بر روی توابع@H-hy
سلام
سعی کنید با مفهوم اعمال روی تابع اینا رو حل کنید
مثلا وقتی دو تا تابع داده و جمعشو خواسته رو نمودار، x های یکسان رو در نقاطی کلیدی که هر دو تابع در اون دارای y هستن پیدا کنید و y ها رو با هم جمع کنید و در نمودار f+g برای اون x، جایگذاری کنید
یا مثلا در تست 722
شما می دونید که تابع اصلی در نقطه ای به صفر رسید
پس در همون نقطه، تابع به توان دو هم صفر میشه
چون صفر به توان 2 که میشه صفر. پس چهار حذف
حالا تا قبل از رسیدن به ایکس صفر، y در حال افزایش هست که نمودار توان دوش یک سهمی میشه که هر سه گزینه اینطورن.
ولی بعد از ایکس صفر ثابت می مونه. یعنی چه در تابع اصلی و چه در تابع توان دو یک عدد ثابت برای تمام اعداد به دست میاد. ولی اینجا بحث اینه که وقتی در تابع توان دو وقتی سهمی به محور برخورد میکنه و بعدش می خواد ثابت بشه، آیا ادامش، هم عدد با همون نقطه برخورده یا نه.
اینجا میتونیم از عدد گذاری استفاده کنیم. فرض می کنیم در تابع اصلی عرض از مبدا 2 هست. پس سهمی در تابع توان دو با عرض 4 با محور برخورد میکنه. در ادامه که می خواهیم ثابت بشه، دیگه 2 به توان رسیده و نیازی به بالا یا پایین رفتن نیست. و خط صاف چسبیده به سهمی ادامه میدهجواب به نظرم سه میشه
اگر جوابم اشتباهه لطفا بگینولی به طور کلی اینطور سوالات رو با مفهوم اعمال جبری حل کنید.
امیدوارم متوجه شده باشید. ببخشید طولانی شد🌹🌹
-
گیرنده وضعیتپرستو بابایی
درباره اینکه سازش پیدا می کنه یا نه مطمئن نیستم
اما دلیل اینکه نمی کنه اینه که انتهای دندریت آزاده؟ یعنی هر کدوم دیگه که آزاد بود سازش پیدا نمی کنه؟ -
چرا توان ۲؟پرستو بابایی
سلامت باشید و موفق🌹 -
چرا توان ۲؟خب اون کسرا n/r اگر مثلاً دو تاش با هم جمع شن، میشه 2n/R
حالا که n تاش با هم جمع شدن، میشه n*n/R که میشه n به توان دو -
هر کی یه گزاره😁😁😁@0Farzam0
غلطه
گیرنده ها روی جفت پای جلویین
در حالیکه بلند ترین مال جفت پای عقبیه
