Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
saba zarei 0S

saba zarei 0

@saba zarei 0
فارغ التحصیلان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
331
موضوع ها
2
Shares
0
گروه‌ها
2
دنبال‌کننده‌ها
5
دنبال‌شونده‌ها
6

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • تست زیست دهم
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Helen Alinia و اینکه تست آموزشی و تحلیلش یادتون نره

    زیست شناسی

  • تست زیست دهم
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Helen Alinia سلام
    بله تو پایه دهم کاملا طبیعیه
    فقط باید انقدر تست بزنین و مرور کنین تا درست بشه

    زیست شناسی

  • آیکیو یا نشر زیست
    saba zarei 0S saba zarei 0

    chichak am 💜💜💜

    انتخاب منابع

  • گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400
    saba zarei 0S saba zarei 0

    @dr-aryan
    ✋🐼
    20201226_232307-1.jpg
    7ساعت و 40مین
    260تست

    مشاوره تحصیلی

  • چجوری انقدر تست میزنین؟
    saba zarei 0S saba zarei 0

    pedram zakeri یه چیزی رو همیشه یادمون باشه هرچند من خودمم تازه به اینجا رسیدم
    کنکور علاقه نیست
    کسی علاقه به تست زدن نداره(به شکل طبیعی)😂
    کسی دوست نداره از خواب صبحش بزنه
    کسی دوست نداره ساعت ها پشت میز باشه
    همه اینا عادته فقط عادت
    سه هفته اولشم شاید خیلی سخت بشه ولی بعد از اون راحت تره
    شما شاید باید فعالیت هنگام تست زدنت و بیشتر کنی مثلا مارکدار کنی تحلیل کنی نت برداری کنی
    منم کلاس دهم خیلی زود خسته میشدم ولی این روش برام جواب داد شاید بدردتون بخوره
    باید انقدر ادامه بدی تا مغزت عادت کنه بعد از اون برات خیلی راحت تره لذتم میبری تازه😉😉😉

    مشاوره تحصیلی

  • جمله ای در وصف جلال
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Dr Aryan 0 حضرت زیست 😍

    زیست شناسی

  • چجوری انقدر تست میزنین؟
    saba zarei 0S saba zarei 0

    pedram zakeri موقع تست زدن یا همیشه؟؟

    مشاوره تحصیلی

  • آیکیو یا نشر زیست
    saba zarei 0S saba zarei 0

    chichak am 🌷🌷🌷
    و اینم بگم امسال جامع خیلی سبز (ماز) میزنم راضیم همه چی رو پوشش میده

    انتخاب منابع

  • آیکیو یا نشر زیست
    saba zarei 0S saba zarei 0

    chichak am به به 😍
    خب ببین من دوسال نشر زدم به عنوان منبع اول برای پایه کتاب سطح بالاییه ولی تناقضو اشتباهم داره
    موج آزمونشم زدم برای کنکور کتاب خوبیه ولی برای جمع بندی چون 20تا آزمون از کل سه ساله اون و برای بعد از عید میتونی بزنی
    و اینکه آی کیو و نشر در یک حده سختیش ولی بخاطر همون اشتباهاتی که گفتم میتونی آی کیو بگیری

    انتخاب منابع

  • چجوری انقدر تست میزنین؟
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Im Ho3ein سلام
    اولا اینکه این یه چیز ثابت نیست
    مثلا من آزمونایی که جمع بندی نیست میانگین 200 تا میزنم ولی آزمونایی که جمع بندیه بالای 350هم میزنم که البته بالا پایین داره ولی همین حدوده
    اولا اینکه تو همه درسا جز دینی و تا حدودی زیست 30درصد خوندن 70درصد تست
    همه چیز باید با تست باشه
    یاد گرفتن
    پیدا کردن اشکال
    مرور کردن
    و اینکه سعی کنید تک درس نخونید روزانه حد اقل 3درس و حد اکثر 5درس
    و اینکه روش مطالعه درست خیلی کمکتون میکنه

    مشاوره تحصیلی

  • خصلت فلزی
    saba zarei 0S saba zarei 0

    zahra kaedi سلام تاپیک جدید بزنید برای سوالاتون☺☺
    فرانسیم هستش

    شیمی

  • کتاب فیزیک دهم
    saba zarei 0S saba zarei 0

    @allen-gamer برای شروع سیر تا پیاز
    یا میکرو

    انتخاب منابع

  • گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400
    saba zarei 0S saba zarei 0

    @dr-aryan
    سلام سلام☺
    20201225_224641-1.jpg

    مشاوره تحصیلی

  • پایان جلسه 12
    saba zarei 0S saba zarei 0

    @dr-rashidi نمیگگیریم😐😂

    جلسه دوازدهم رفع اشکال زیست:فصل۱یازدهم

  • پایان جلسه 12
    saba zarei 0S saba zarei 0

    mehranmirzaei
    مرسی از شما🌹🌹🌹
    خسته نباشید
    شب همگی خوش🌌🌌🌌

    جلسه دوازدهم رفع اشکال زیست:فصل۱یازدهم

  • جلسه 12-گزاره شناسی 25-28
    saba zarei 0S saba zarei 0

    دریا دریایی بیا بریم دختر شیرازی
    بقیه رو با استاد تنها بزاریم

    جلسه دوازدهم رفع اشکال زیست:فصل۱یازدهم

  • جلسه 12-گزاره شناسی 25-28
    saba zarei 0S saba zarei 0

    @parisa-khany من چهار ساله سر این یادگیریم😂😂😂

    جلسه دوازدهم رفع اشکال زیست:فصل۱یازدهم

  • جلسه 12-گزاره شناسی 25-28
    saba zarei 0S saba zarei 0

    دریا دریایی من نیز😐😐😐

    جلسه دوازدهم رفع اشکال زیست:فصل۱یازدهم

  • جلسه 12-گزاره شناسی 25-28
    saba zarei 0S saba zarei 0

    mehranmirzaei
    28-غلط عنکبوتیه نداره و حفره برای خارجی مشخص ترینه

    جلسه دوازدهم رفع اشکال زیست:فصل۱یازدهم
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع