Helen Alinia و اینکه تست آموزشی و تحلیلش یادتون نره
saba zarei 0
دیدگاهها
-
تست زیست دهم -
تست زیست دهمHelen Alinia سلام
بله تو پایه دهم کاملا طبیعیه
فقط باید انقدر تست بزنین و مرور کنین تا درست بشه -
آیکیو یا نشر زیستchichak am 💜💜💜
-
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400@dr-aryan
✋🐼

7ساعت و 40مین
260تست -
چجوری انقدر تست میزنین؟pedram zakeri یه چیزی رو همیشه یادمون باشه هرچند من خودمم تازه به اینجا رسیدم
کنکور علاقه نیست
کسی علاقه به تست زدن نداره(به شکل طبیعی)😂
کسی دوست نداره از خواب صبحش بزنه
کسی دوست نداره ساعت ها پشت میز باشه
همه اینا عادته فقط عادت
سه هفته اولشم شاید خیلی سخت بشه ولی بعد از اون راحت تره
شما شاید باید فعالیت هنگام تست زدنت و بیشتر کنی مثلا مارکدار کنی تحلیل کنی نت برداری کنی
منم کلاس دهم خیلی زود خسته میشدم ولی این روش برام جواب داد شاید بدردتون بخوره
باید انقدر ادامه بدی تا مغزت عادت کنه بعد از اون برات خیلی راحت تره لذتم میبری تازه😉😉😉 -
جمله ای در وصف جلالDr Aryan 0 حضرت زیست 😍
-
چجوری انقدر تست میزنین؟pedram zakeri موقع تست زدن یا همیشه؟؟
-
آیکیو یا نشر زیستchichak am 🌷🌷🌷
و اینم بگم امسال جامع خیلی سبز (ماز) میزنم راضیم همه چی رو پوشش میده -
آیکیو یا نشر زیستchichak am به به 😍
خب ببین من دوسال نشر زدم به عنوان منبع اول برای پایه کتاب سطح بالاییه ولی تناقضو اشتباهم داره
موج آزمونشم زدم برای کنکور کتاب خوبیه ولی برای جمع بندی چون 20تا آزمون از کل سه ساله اون و برای بعد از عید میتونی بزنی
و اینکه آی کیو و نشر در یک حده سختیش ولی بخاطر همون اشتباهاتی که گفتم میتونی آی کیو بگیری -
چجوری انقدر تست میزنین؟Im Ho3ein سلام
اولا اینکه این یه چیز ثابت نیست
مثلا من آزمونایی که جمع بندی نیست میانگین 200 تا میزنم ولی آزمونایی که جمع بندیه بالای 350هم میزنم که البته بالا پایین داره ولی همین حدوده
اولا اینکه تو همه درسا جز دینی و تا حدودی زیست 30درصد خوندن 70درصد تست
همه چیز باید با تست باشه
یاد گرفتن
پیدا کردن اشکال
مرور کردن
و اینکه سعی کنید تک درس نخونید روزانه حد اقل 3درس و حد اکثر 5درس
و اینکه روش مطالعه درست خیلی کمکتون میکنه -
خصلت فلزیzahra kaedi سلام تاپیک جدید بزنید برای سوالاتون☺☺
فرانسیم هستش -
کتاب فیزیک دهم@allen-gamer برای شروع سیر تا پیاز
یا میکرو -
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400@dr-aryan
سلام سلام☺

-
پایان جلسه 12@dr-rashidi نمیگگیریم😐😂
-
پایان جلسه 12mehranmirzaei
مرسی از شما🌹🌹🌹
خسته نباشید
شب همگی خوش🌌🌌🌌 -
جلسه 12-گزاره شناسی 25-28دریا دریایی بیا بریم دختر شیرازی
بقیه رو با استاد تنها بزاریم -
جلسه 12-گزاره شناسی 25-28@parisa-khany من چهار ساله سر این یادگیریم😂😂😂
-
جلسه 12-گزاره شناسی 25-28دریا دریایی من نیز😐😐😐
-
جلسه 12-گزاره شناسی 25-28mehranmirzaei
28-غلط عنکبوتیه نداره و حفره برای خارجی مشخص ترینه