0-0ftm به صورت معرفه به ال میاد
saba zarei 0
دیدگاهها
-
نکره^_^ -
پمپ سدیم پتاسیمسروش قادری سلام
پمپ سدیم پتاسیم در هر صورتی چه عمل چه استراحت atpمصرف میکنه -
ریاضی تغییرات کتابرضا امیری سلام مال من چاپ 97بود دهم دادم به دخترخالم که امسال دهمیه مشکلی نیس
ریاضی کلا تغییرات نداشته جز بعضی قسمتا تو 12 -
کتاب تست جامع کنکور واسه هر درس کدوم از همه بهتره؟راضیه دهقانی
زیست خیلی سبز ماز
شیمی خیلی سبز
ریاضی میکرو
فیزیک میکرو
دینی سفیر خرد
ادبیات یا خیلی سبز یا میکرو
زبان نظری ندارم 😑
عربی خیلی سبز -
کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......Kosar Mahmoudi یه سوال
بنظرتون نسبت به درصدا کم تراز نداده؟؟
شیمی 100درصد و داده 6700 -
عربه پایه خیلی سبزرضا امیری با فیلمای استاد ناصح زاده عالیه
-
روش خوندن دروس تخصصی بجز زیستسروش قادری سلام
ریاضی فیزیک روش تقریبا یکسان تو هردو یا درسنامه یا کلیپ همراه با درسنامه یا کلیپ خلاصه برداری از فرمولا و مفهوم
بعدش تعداد زیادی تست آموزشی (حدود70درصد تستا)بقیه ام زماندارحدود30درصد
برای شیمی متن کتاب خیلی مهمه اگه تو مفهوم بعضی جاها مشکل داشتی یا درسنامه یا کلیپ خلاصه نویسیم نمیخواد شیمی فقط حین درسنامه نکاتی که تو کتاب نیست و حاشیه نویسی کن تو مرور خیلی کمکت میکنه
تو توضیحیا که مشکل نیست اما سعیکن از محاسبات شیمی به صورت روتین یه تعداد تست بزنی مثلا روزی 5تا تست از استو شروع کنی بهتره نکات استخراجی از تستا نیز حاشیه نویسی
عربی درس تکنیکی تو قواعد باید زیاد تست زد و برای ترجمه هم تقریبا همین طوره متن کتاب شده حتی یکبار باید خونده بشه .برای عربی باید درسنامه خوب داشته باشی توصیه میکنم از تدریس استاد ناصح زاده استفاده کن ایشون فوق العادن واقعا برای درک مطلبم یک شب در میون میتونی دوتا درک مطلب کار کنی از رو کتاب مینی میکرو
راستی برای شیمی یک سوم تستارو آموزشی بزن برای عربی آموزشی نمیخواد ☺
موفق باشی🌱🌱🌱 -
کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......Dr Aryan 0 چی شده؟؟
-
کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......Kosar Mahmoudi به به:smiling_cat_face_with_heart-eyes: :smiling_cat_face_with_heart-eyes:
وای خیلی بده منم یه بار زیستم و خیلی خونده بودم ولی از وسطش یکی رو جا انداخته بودم :(( هیچی دیگه شد9 درصد -
کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......@haniehno سلامی دوباره با اکانت جدید
بله همه آزمونا
گزینه 2
قلمچی
گاج -
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400@dr-aryan
سلام رفقا :)
بنا به دلایلی با اکانت جدید میام از این به بعد
آزمون
4ساعت تحلیل
شب خوش