mehranmirzaei گیاهی رو نمیگید ؟؟؟
saba zarei 0
دیدگاهها
-
تست ۱۵۸ -
تست ۱۵۸mehranmirzaei گ4
1-غ چون در مورد LH درسته نه هردو
2-غ همواره گفته تو سوال در صورتی که ائل دوره منفی و وسطای دوره بازخورد مثبت دارن
3-غ طبق نمودار و شکل کتاب غلط مثلا از روز 14 ب بعد اینا کاهش دارن تا یه جایی ولی آندومتر افزایش ضخامت داره
4-ص در مورد هر دو درسته منظور هورمون آزاد کننده و مهار کننده هیپوتالاموسه -
شروع جلسه ۳۴81Sobhan یس عاف کورس:ok_hand_medium-light_skin_tone:
-
تست ۱۵۶mehranmirzaei متانفریدی:یک جفت در هر بند-قیف مژک دار در بند مجاور-مثانه-شبکه مویرگی
-
تست ۱۵۶mehranmirzaei پروتونفریدی :یاخته شعله ای -منافذ بدن-کانال-تنظیم اسمزی و دفع یا هردو
-
تست ۱۵۶81Sobhan عه وا خاک عالم ://
منظور داخل بود خارج نوشتم :)) -
تست ۱۵۶دریا دریایی عیح عیح
-
تست ۱۵۶81Sobhan فکر کنم فک کرده شمارشیه..
یا چی؟؟ ://
سوال یک خارج کشوره -
تست ۱۵۶mehranmirzaei جواب گ4
1-غ درمورد کرم خاکی و پلاناریا درسته که میشه همه نه بعضی ک خواسته
2-غ خیلی نادرسته دگ :// نقضش کرم خاکی
3-غ اون مال تنفس نایدیسی که مربوط به حشراته که درمورد هیچ کدوم درست نیست
4-ص درمورد پلاناریا درسته ک میشه بعضی که تو سوال خواسته -
شروع جلسه ۳۴mehranmirzaei چ خلوت...:person_walking_medium-light_skin_tone:
-
شروع جلسه ۳۴mehranmirzaei سلام استاد
-
تست 192کنکور 97 داخلreyhane karimi 0
آنزیمی که در ساختار ریبوزوم نقش داره میشه rRNA که خب چون نوعی نوکلئیک اسید میتونه باورود به روده باریک انسان و فعالیت نوکلئازها شکسته بشه :) -
ورود به پنلsaba zarei 0 تشکر از همه:bouquet: :bouquet: :bouquet:
-
جمعبندی@dr-mahh
سلام
آزمون میدین بعدش تحلیل میکنین
نقاط ضعفتون که پیدا شد برمیگردید به کتاب و جزوه و تستای مارک شده رفع اشکال میکنید
حالا روش هر درس تفاوت داره -
ورود به پنل
های فرندز
من الآن یک ساعت میخوام وارد سایت بشم این خطارو میده :/
اطلاعاتمم درسته ولی وارد پنل نمیشه ://
نظری ؟؟؟ راه حلی ؟؟
دانش-آموزان-آلاء -
کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......@haniehno انجمن نه خود آلا آزمون داره
-
یه نمودار حذف شدهامیرحسین صیدی متاسفانه یا خوشبختانه اون حذف هیچ تاثیری نداره و شما باید بلد باشید :))
-
ریلود ↔ Reload@dr-aryan سلام
11 ساعت و بیست مین
250تست
خسته نباشید :dizzy: :dizzy: :dizzy: -
برنامتون واسه عید چیه رفقا؟! تفتان؟!zahra zare 0
من پارسال ریاضی و شیمی و فیزیک گرفتم از نظر تدریس خیلی عالی بود ولی من هیچ کدوم و تا نصفم نگاه نکردم چون هم برام خسته کننده بود هم اینکه سرعتم و میاورد پایین (کلا امسال به این نتیجه رسیدم جز مواردی مشکل دارم خود خوانی خیلی بهتره) و هم چشمام خیلی اذیت میشد
برنامه هم پارسال خودشون دادن -
خيلي سبز يا نشر الگو(براي مساله ها)مهیار طاهری سلام
خیلی سبز