sarnisa6 :bouquet: :bouquet: :bouquet:
saba zarei 0
دیدگاهها
-
تعطیلی عید -
اوضاع ازموناتون چطوره؟@mohsen-sari الحمدالله :))
نسبت به پارسال خیلییی درصدای بهتر که با تراز متناسب نیست :// -
تعطیلی عیدsarnisa6 سلام
مقصر مشاور شما نیست
برنامه خیلی سنگینه
ما الآن از 15 اسفند شروع کردیم با روزی 13 ساعت تازه 1 و 13 فروردینم پره :///
با همون ادامه بدید بنظرم :) الآن وقت عوض کردن نیست -
حس تو چیه رفیق؟!zahra zare 0
خب میرسیم به حسم :))
شاید 90 درصد به بالا کسایی که میبینن این عکس و بگن آرزوی بچگیشون بوده
ولی برای من نبود
اصلا نبوده
حتی تا روز کنکور99 و هم نبود
یا حتی بعدش
وقتی بهم گفتن میخوای بمونی؟؟؟ یا نه انتخاب رشته میکنی؟؟
بگم راحت بود برام انتخابش نه نبوده
چندتا از دوستام و دیدم که دانشجو شدن نه تو رشته های تاپ خیلیاشون دانشگاه آزاد و رشته ای که اصلا ربطی نه به تجربی داشت نه علاقشون
همون روزی که نتیجه ها اومد
خیلی نتیجه بدتر از چیزی شد که فکر میکردم شایدم نه همونی بود که انتظارشو داشتم نمیدونم...
منی که زیست و ثابت 70-80 میزدم زیست کنکورم و 30 درصد زده بودم
ولی حتی یه قطره اشکم نریختم ...
برعکس خیلیا که گریه میکنن من حتی یه ذره هم گریه نکردم
کم کاری خودم بود ...آره
درس خوندن من اشتباه بود ...آره
تست کم زده بودم ...آره
ولی همون روز وایسادم و گفتم نه
دبیری زیست شناسی میاوردما.... ولی گفتم نه
گفتم میمونم و موندم از یه جایی به بعد نه برای خودم برای این همه هزینه ای که برام شده ، این همه امیدی که بهم دارن ،موندم برای مامان بابام :dizzy:
الآن نسبت به پارسالم خیلی بهتر شدم تو خیلی درسا ولی خب پشت کنکور موندن سخته هرچیم باشه سخته الآن چند روزه که صفرم اعصاب داغون ،خوابم بهم ریخته و خیلی چیزای دیگه که فقط تو دلمه...
ولی همین چندثانیه پیش به خودم گفتم چخبرته ؟؟ مگه چی شده ؟؟ تو که همه درسارو خوب خوندی از چی انقد ناامیدی؟؟ جمع و جور کن خودتو اگه قرار تهش نشه حداقل این چهار ماهم با تمام وجودت تلاش کن بقیه اش دیگه دست تو نیست ....حداقل بعدا شرمنه روحیه جنگجوی درونت نمیشی...
خلاصه اینکه دلیل تلاش کردنا فرق داره ولی اصلش همونه تلاش....
پ ن : ببخشید خستتون کردم و طولانی شد:broken_heart: :black_heart: -
میکرو یا خیلی سبزFaMi خیلی سبز (ماز)
-
تست یا مرورسروش قادری در مورد بقیه در سا هم باز همینه بستگی به تسلط شما داره
مثلا تو ریاضی و فیزیک من خودم لنگ میزنم بنابراین چون یادم میره اول از درسنامه های خلاصه (لقمه ریاضیات مهر و ماه یا خلاصه نویسی یا درسنامه خلاصه میکرو) سریع مرور میکنم بعدش رندوم یا یکی در میون تست میزنم
برای شیمیم باز متن کتاب خیلی مهمه باید حتما مرور بشه و بعدش برای محاسبات تست فراوون(من خودم محاسبات خیلی سبز و موج آزمون میزنم راضیم مخصوصا از موج آزمون چون هم متن و مرور میکنه هم محاسبات سنگین داره)
ادبیات که هفته ای 6 ساعت موضوعی من چون خودم دستور و مشکل دارم مثلا 3 ساعت دستور و میزنم 3 ساعت اون 3تای دیگه و هرشب یه تعدادی لغت انتهای کتاب و مرور میکنم
دینی که وحشتناکه :// دو ساعت 3 تا درس البته بیشتر تمرکز رو متن کتاب با سوالای سراسریه
حالا شما باید ببینی که از روشی که استفاده میکنی راضی یا نه چون خب روش مطالعه و مرور هر درسی با اون یکی فرق داره :)
موفق باشید:bouquet: :bouquet: :bouquet: -
تست یا مرورسروش قادری سلام
اولا که بستگی به تسلط شما داره :)
مثلا من چون تا اینجا از مباحث زیست جا نموندم روزی 4 ساعت زیست دارم با دوفصل ترکیبی
مثلا امروز 4 ساعت زیست (ایمنی+خون) از این دو ساعت برای هر فصل 1 ساعت متن کتاب و شکل و نکاتی که حاشیه نویسی کردم بعدش یک ساعت تستای مارک شدم از ماز و میکرو نشرالگوعه
حالا شما باید ببینی که اگر به اندازه کافی تست زدی دقتت رو باید تو مرور بیشتر بزاری رو متن کتاب ولی اگه تست کافی کار نکردی بیشتر تایمت رو باید بزاری رو تست
ولی در هر صورت هم روش خودت هم دوستت خوبه ببین با کدوم راحت تری چون این از همه مهم تره (البته بگم که مرور و تست مکمل همن :) ) -
یک شکل و 100 نکتهmehranmirzaei
سلام
1-در روز تخمک گذاری فولیکول بالغ به دیواره تخمدان چسبیده اند
2-مواردی که در تخمک گذاری از تخمئان خارج میشوند:اووسیت ثانویه+اولین جسم قطبی-سلول های فولیکولی +مایع فولیکولی -
یک شکل و 100 نکته-غشای تیلاکوئیدmehranmirzaei
1-آنزیم ATP ساز جز زنجیره انتقال الکترون نیست
2-پروتئین سراسری که بین دو فتوسیستم قرار گرفته هم خود الکترون را میپذیرد هم از انرژی آن استفاده میکند
3-بخش چرخنده آنزیم ATP ساز در بستره قرار گرفته (مانند میتوکندری که همین قسمت در ماتریکس قرار دارد)
4-در کل زنجیره انتقال الکترون دوبخش کاملا بر غشای خارجی تیلاکوئید قرار گرفتند و یک بخش کاملا بر غشای داخلی تیلاکوئید.یک بخش هم کاملا در بخش آبگریز غشای تیلاکوئید(3 بخش هم کاملا در بخش آبدوست غشا قرار دارند)
5-نمیتوان گفت فتوسیستم 1و2 کاملا از نظر ظاهری شبیه هستند
6-در ساخت ATP به روش نوری غلظت فسفات آزاد کلروپلاست کاهش میابد -
عربی استاد ناصح زادهsamira pournazar چاپ کتاب عوض شده
-
الان کجایی؟!zahra zare 0 سلام
تا 7 فروردین پایه رو تموم میکنم به جز یه بخشایی از یازدهم
تا اوایل اردیبهشتم دوازدهم و بقیه یازدهم :)
قبل عید تموم کردن برخلاف چیزی که اکثرا فکر میکنن چیز جالبی نیست :))
رتبه 9 امسال میگفت من بدون در نظر گرفتن تعویق وسط اردیبهشت تموم کردم
کیفیت خیلی مهم تره -
کدوم استاد بهتره؟؟؟عربی یازدهمAsal Arabgari استاد ناصح زاده
حالا یا آلا
یا کافه عربی -
سوالzeynab Sharifi سلام دوست عزیز
طبق چیزی که من از یکی از دانشجوهای دندون شنیدم (ایشون خودشون از اول اسفند شروع کردن) میگفتن که چهار ماه تا کنکور داریم ماهی یک پایه رو باید بخونید و جمع کنید و اینکه به ترتیب باید باشه اول دهم بعد یازدهم و بعدش دوازدهم
یک ماهه پایانی هم که برای مرور و این داستانا :)
این یه برنامه کلی خدمت شما 🌹🌹🌹 -
چالش درست/نادرست زیستsara hatami بله گفته هر سلول زنده پس میشه اینطور گفت که وقتی زندن یعنی همئوستازی دارن و پمپ سدیم پتاسیم هم یه بخش از همئوستازیه
-
چالش درست/نادرست زیست0-0ftm من تو نشر یه همچین تستس دیدم درست گرفته بود
-
چالش درست/نادرست زیست0-0ftm فقط همه رو دیدم😑😐پوزش
-
چالش درست/نادرست زیستمینا میناب احتمال زیاد نادرست
سلول های سطح پوست که شاخی شده هستن و زنده نیستن مثال نقضشه -
چطوری شیمی بالا بزنیم؟؟؟Asal Arabgari مفید مختصر فقط تست
-
عربی کابوس من😐😑ابوالفضل ریسی من چون تست ها رو فقط با خود استاد چندین بار حل میکنم دیگه نمینویسم
البته جز نکته هایی که خود استاد میگن هایلایت کنید یا بنویسید -
عربی کابوس من😐😑ابوالفضل ریسی معلم شیمی دهم یازدهم منم اینطوری بود👌👌
ولی امان از دوازدهم😑😑😑