ما یه جاهایی دنبال نمودار براکتیم از روش سایه زدن میریم اینجاها بازه های روی نمودار y یا پهنای لایه ها اعداد صحیح متوالیه مثل این

یه جاهایی مجبوریم به خاطر اون عبارت بیرون رادیکال بیایم خودشو با بازه دادن رسم کنیم مثل این

تو این دومیه بازه های روی محور y (محور طولو نمیگما عرضا) صحیح متوالی نیستن
جا نمیفته واسم که نکته چیه. راستی قبلی تصادفی صحیح نشده بود؟
دانش-آموزان-آلاء
samira pournazar
دیدگاهها
-
رسم براکت -
ریلود ↔ Reload@نگین-محمدیان
ابوالفضل رئیسی
ممنونم
پس بچه ها حواستون به برنامه هام باشه لطفا نیاز دارم یکی نظارت کنه رو کارم ولی نیست کسی🙏🏼 -
لغات عربیz Gheibi پس باید خوند 😬
-
یه مدل برنامه واسه راه ابریشمیایی که تازه شروع میکننحتما هم بعد تموم شدن هر درس از اول مرور میکنم جزوه رو این خیلی مهمه
منظورم از این جمله هر قسمت بود یعنی فیلمش که تموم شد همون روز حتما باید بخونم -
یه مدل برنامه واسه راه ابریشمیایی که تازه شروع میکننسلام. بچه ها من تازه راه ابریشمو گرفتم قبلشم درس نمیخوندم. من یه هفته پیش حدودا سردرگم دنبال راهنمایی بودم. الانم هی میبینم بچه ها از راه ابریشم میپرسن که چطوری از صفر شروع کنن. من به لطف خدا یه برنامه ریختم ولی خب معلوم نیست چطوری باشه. خواستم دو هفته امتحانش کنم دیدم خیلی دیر میشه بهتره بگم شاید کسی الان ازش ایده گرفت.
نظر من این بود که بیام 9تا فرسنگو واسه هرکدومش 2 هفته ماکزیمم زمان بذارم ولی سعی کنم زودتر تمومش کنم. چون اگه اینطوری پیش برم فقط یک هفته واسه جمع بندی میمونه ولی اگه تو هر کدوم دو روزم جلو بیفتم 18 + 7 یعنی 25 روز میمونه واسه جمع بندی و حتی بیشتر
چرا از همون اول نگفتم کمتر وقت بذارم؟ چون استرس برنامه ی فشرده کلا متوقفم میکنه. پس حداکثر دو هفته
میدونم فرسنگا محتویاتش با هم فرق داره تعدادش ولی من فرصت نداشتم بشینم با جزئیات بررسی کنم امیدوارم جلوتر یهو فشردگی برنامه زیاد نشده باشه تو فرسنگا
مثلا شیمی فرسنگ اول 43تاس
من حدس زدم اگه بخوام فقط تستای ستاره دارو حل کنم احتمالا بتونم هر قسمت تستی رو تو نصف زمانش ببینم یعنی احتمالا تو زمانی که میشه یه فیلم آموزشی دید، میشه دوتا فیلم تست دید(خدا کنه حق با من باشه)
پس اومدم تعداد فیلم آموزشی و تستی رو جدا حساب کردم تعداد تستی ها رو نصف کردم
مثلا فیزیک : 15درسنامه + 31تقسیم بر 2 تست میشه 30 جلسه حدودا
تقسیم بر 14 تقریبا 2 ( حداقل باید 2تا فیلم فیزیک در روز ببینم که اگه فرضا همشون تست باشن میشه 4 تا ولی فقط ستاره داراش اگرهم همشون آموزشی انمیشه 2تا. اگه مثلا 1تا آموزشی بود 2تا تستی )
همینطوری میانگین گرفتم همه با هم شد 8.5
نیمشم که یعنی یه روز 8 یه روز 9
که البنه باید سعی کنم هرچقدر تونستم سریعتر ببینم که زمان ذخیره کنم واسه جمع بندی یعنی فرضا اگه جلویین کشش ندین که جمع بندی آخرو نجات بدین
و اینکه سرعتو از اون پایین ویدیو میذارم روی *1.5 که سریع پخش شه
حتما هم بعد تموم شدن هر درس از اول مرور میکنم جزوه رو این خیلی مهمه
من نمیدونم این روش به چی ختم میشه شاید درست نباشه ولی به عنوانی یکی که از صفر شروع کرده برنامه ی خودمو گفتم شاید یه نفرو از ناامیدی و سردرگمی نجات بده ان شاءالله
به امید موفقیت🌹
راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی
راه-ابریشمی-ها-ریاضیات-ریاضی
راه-ابریشمی-ها-زیست
راه-ابریشمی-ها-شیمی
@راه-ابریشمی-ها-فیزیک-تجربی
@راه-ابریشمی-ها-فیزیک-ریاضی -
لغات عربیz Gheibi نه بابا واسه کنکور
-
کمک در مورد راه ابریشمsallar savadkoohi آره امروز یه درسو همون روز خوندم در عرض ده دقیقه کلی مطلب تو ذهنم جاافتاد
-
کمک در مورد راه ابریشمaylar mo ممنونم
-
ریلود ↔ Reloadبچه ها منم گزارش بدم یا نه از عصر دارم کلنجار میرم خوبه یا باعث حواس پرتیه(ببخشید اسپمه)
-
ریلود ↔ Reload@ida-shateri باریکلا آیدا چقدر خوب میخونی😍
-
لغات عربیبچه ها لغتای عربی مهمه؟ کتاب لقمه رو دیدم فهمیدم تا الان توجهی به لغت نمیکردم. شروع کنم به خوندن؟ به کار میاد؟
-
کمک در مورد راه ابریشمsallar savadkoohi چند هفته بذارم واسه جمع بندی؟ خیلی کم مونده
-
کمک در مورد راه ابریشمaylar mo زیاد نمیخوام خرج برداره
-
کمک در مورد راه ابریشمHosein Mohammadi ممنون. من چیزی که فهمیدم اینه که برنامه نریزم بسم الله بگم برم جلو ببینم شاید تموم شد 😅
-
کمک در مورد راه ابریشمHosein Mohammadi نه تسلط ندارم
-
کمک در مورد راه ابریشمHosein Mohammadi واسه جمع بندی دیگه وقت نمیمونه نه؟ من پایه ی قوی ای ندارم کم کاری کردم. تا خود کنکور یه سره بخونم بدون جمع بندی؟
-
کمک در مورد راه ابریشمباورتون میشه من هتوز درگیر اینم؟ پنجشنبه ها میگم میخونم جمعه از سنگینی برنامه کپ میکنم شنبه با برنامه سبک پیش میرم
یکی میتونه بگه چیا رو از راه ابریشم حذف کنم که برسم؟ البته اگه میشه رسید -
قراردادن لینک یک تاپیک در تاپیک دیگریسنا از نوار آدرس کات پیست کنین
-
خواب داغونیسنا ورزش نتونستم بکنم جون ندارم 😅 نهایتا صبحا بتونم عصر نمیکشه بدنم
35؟؟ مامانم میگه جوشیده میشه من یه دقیقه نشده میریزمش