بچه ها کدوم مبحثو کلا طرفش نرم؟
samira pournazar
دیدگاهها
-
یه درس رو میشه حذف کرد کلا؟ -
یه درس رو میشه حذف کرد کلا؟ali kalantari در یه درس رو میشه حذف کرد کلا؟ گفته است:
Aytak Ebrahim pour
نه دیر نشده عزیز
اگه بزاری از فروردین شروع کنی دیر شده
روزی ۲ ساعت شیمی بخون از الان
اخر اردیبهشت علامه شیمی میشی
فقط صبوری کناین حرف اگه حقیقت داشته باشه دل منو گرم کرد بچسبم به کار
-
عمومی بعد عیدmatin shirinkam خب عربی کتابش جمع بندیه دیگه نه جامع
دینی 40 جلسه ای؟ میشه لینک بدین اگه وقت داشتین🙏🏼 -
منبع زبان؟Yazdan Gonabadi تو سایتش یه نفر پرسیده واسه کسی که نخونده میخواد شروع کنه خوبه اونا هم گفته بودن نه تکمیلیه!
-
منبع زبان؟میشه اینو نظرتونو بگین
همایش 5+1 عزتی + مهر و ماه جمع بندی
کافیه همین؟ -
منبع زبان؟جمع بندی مهر و ماه ؟
-
منبع زبان؟دور دنیا در نیم ساعت گاج خوبه؟؟
-
منبع زبان؟واسه زبان همه بهم گفتن مبتکران اناری ولی من زیاد وقت ندارم یه کتاب جمع و جور به درد بخور میخوام چیزی سراغ دارین؟ اون کتاب اگه تست درک مطلب نداره یه مجموعه مختصر هم واسه اون معرفی کنین🙏🏼
-
عمومی بعد عیدali kalantari خوشم اومد ازش خداکنه خوب باشه خیلی ممنونم خدا خیرتون بده🌹
-
عمومی بعد عیدزبان مبتکران خیلی زیاده آخه
-
عمومی بعد عیدmatin shirinkam میبخشید واسه دینی هم میشه بفرمایید کدوم دوره؟ صفرتاصد یا همایش. تغییر نکرده از 98؟
-
دینی رنجبرزادهدوره ی رایگان دین و زندگی آقای رنجبرزاده که واسه کنکور 98 بوده به درد ما هم میخوره؟
-
عمومی بعد عیدmatin shirinkam سلام کدوم دوره ی عربیو شما میگین؟ یه دونه 14+6 هست کتابشم جمع بندی خیلی سبزه . میخواستم اونو بخرم کافی نیس؟
-
عمومی بعد عیدali kalantari چه خوبه کتابش کلش یه جلده شما دارینش؟ کافیه همون؟
-
تاریخ ادبیات و تست@infinitie-a خدا خیرت بده🌹
-
تاریخ ادبیات و تست@dr-sinister اینو خودشون گذاشتن؟ حلاله دانلودش؟
-
عمومی بعد عیدsamira pournazar در عمومی بعد عید گفته است:
برای دروس عمومی اگه فرض کنیم صفرکیلومترم و کلا پرت و میخوام مثلا 50-60 درصدی از هرکدوم بزنم، چه منابعی و چه روشهایی و چه درسهایی و کلا چه پیشنهادایی واسه هر کدومش دارین. مخصوصا ادبیات و دینی. فقط من بعد عید میخوام شروع کنم چون وقت نمیشه این بده؟
نظر بدین همه😬
-
عمومی بعد عید@kosar-mottaghi ممنون میبینمش الان
-
عمومی بعد عید@kosar-mottaghi سلام کوثر. میکرو خیلیییی زیاد نیس واسه دینی؟ وحشت میکنم ازش
به نظرت دستورو کلا حذف کنم بده؟آرایه رو میخونم ولی. واسه آرایه و املا به نظرت دریافت خوبه؟ -
عمومی بعد عیدبچه ها زیپ دین و زندگیو کسی داره؟ درسنامه توضیحاتش کامله؟ گاج به نظرم خیلیه