@sara-haghighatrad من توی دوتا فایل سوال بررسی کردم دوتاشون گزینه اولشون oیدونه بود یعنی اصل سوال کنکور یدونه بوده تعداد اکسیژن گزینه اولش
Shahedeh Raiespour
@Shahedeh Raiespour
دیدگاهها
-
استر سراسری -
استر سراسری@sara-haghighatrad خواهش میکنم 😍🌹🌸
-
استر سراسری@sara-haghighatrad اصلش یدونس اینی که اینجاس لابد اشتباه تایپیبوده
اینو نگاه کن مثلا اینم زده خارج ۹۸

-
مقایسه الماس و گرافیتاحمد قادری سلام به نظر من منظور نکته ای که مطرح کردید میزان سختی بوده
خوب قبول دارید که میزان سختی الماس از گرافیت بیشتره
(چون گرافیت لایه لایه هستش) همین باعث شده که از الماس توی ساخت مته استفاده بشه ولی از گرافیت توی ساخت مداد
و در واقع بهتره اینجوری بگیم که میانگین انتالپی پیوند کربن با کربن در یک لایه از گرافیت بیشتر از میانگین انتالپی پیوند های کربن با کربن در الماسه
نه به صورت کلی