@sara-haghighatrad من وارسیشو بلد بودم فقط...ایشالله که بقیه بچها بلد باشن به ماهم بگن😊🌸
Shahedeh Raiespour
دیدگاهها
-
موازنه از طریق اکسایش کاهش -
موازنه از طریق اکسایش کاهش@sara-haghighatrad ممنون میشم اگه به منم اطلاع بدی😊🌹
-
انرژی فعال سازی〽️@sara-haghighatrad سلام اگه منظورت از دوماده توی قسمت اخری که نوشتی دو واکنش بوده منم نظرم همینه که چون دما ها کم تر انرژی فعال سازیه تولید فراورده صورت نمیگیره و درصد تولید هردوتاشون صفره 😊
-
انرژی فعال سازی〽️@sara-haghighatrad خوب هرواکنشی برای انجام شدن نیاز به یک انرژی فعال سازی داره خوب؟ یکی از راه های تامین انرژی فعال سازی افزایش دماست تا به اون قله برسه اینجا چون دما پایینه به اون قله نمیرسه و واکنشی انجام نمیشه من یجا خونده بودم که این افزایش دما پیوند بین واکنش دهنده هارو شل میکنه و باعث میشه واکنش اتفاق بیوفته
-
انرژی فعال سازی〽️@sara-haghighatrad ببین وقتی دوتا ماده کنار هم قرار میگیرن تا باهم واکنش بدن باید یه حداقل انرژی داشته باشن تا اصلا بتونن باهم واکنش بدن اگه اون انرژی نباشه اینا باهم صمیمی نمیشن که باهم واکنش بدن دما میاد اون حداقل انرژی رو تامین میکنه براشون یا از کاتالیزگر استفاده میکنن که واکنشو از یه راه دیگه پیش ببره حداقل انرژی مورد نیازشون برای صمیمی شدنشون😅😅کم تر بشه باهم وارد واکنش بشن
-
انرژی فعال سازی〽️@sara-haghighatrad
خواهش میکنم 😊🌹 -
اکسنده و کاهنده ۲@sara-haghighatrad سلام طبق خود متن کتاب رتبه بندی فلز ها بر اساس کاهش Eصفر سری الکترو شیمیایی نامیده میشه اما بقیه نافلز ها هم پتانسل کاهشی استاندارد دارن
-
اکسنده و کاهنده ۲@sara-haghighatrad خواهش میکنم 🌹
-
اکسایش کاهش@sara-haghighatrad سلام روی اکسید نامحلوله توی آب و وقتی به صورت یون در میاد میره و با اکسیژن رسوب میسازه برای همین گفته باید جامد باشه ولی خوب توی کتاب ما راجبش بحث نشده تا اونجایی که من میدونم
-
اکسایش کاهش@sara-haghighatrad یچیز دیگه ام بگم که خودت گفتی وقتی znیون میشه کاتیون ها به سمت کاتد حرکت میکنن دیگه اگه صورت واکنشو نگاه کنی میبینی که توی الکترولیت کاتد یون اکسیژن وجود داره بعد znبا اون یون اکسید واکنش میده و رسوب میسازه
-
اکسایش کاهش@sara-haghighatrad ترسیدم بد گفته باشم😂خواهش میکنم 🌹
-
اکسایش کاهش@sara-haghighatrad سارا 😶😶😶میگم چقد واکنشش اشناس نگو توی تمرین دوره ای های کتابه سوال شیشم بر اساس متن کتاب اکسید روی نامحلوله خودش زده sو اینم سوالو براساس متن کتاب داده دیگه 😊
-
استر سراسری@sara-haghighatrad سلام
این اسید چرب سازنده ی روغن زیتون شکلش توی متن خود کتاب هستش و خوب معلم ما خیلی تاکید داشت که حتما شکلشو یادتون باشه و توی کنکور سوال خیزه

-
استر سراسریShahedeh Raiespour در استر سراسری گفته است:
@sara-haghighatrad سلام
این اسید چرب سازنده ی روغن زیتون شکلش توی متن خود کتاب هستش و خوب معلم ما خیلی تاکید داشت که حتما شکلشو یادتون باشه و توی کنکور سوال خیزه

اینم عکسش توی خود کتاب

-
آنتالپی فروپاشی (سراسری)@sara-haghighatrad جوابش گزینه ۳ میشه؟
مقایسه بین Alو Feرو اینجوری انجام بده که Alتوی دوره ی سومه ولی Feتوی دوره ی چهارمه تعداد لایه های الکترونی اهن بیشتره خوب شعاعشم بیشتر میشه و انتالپی فروپاشیش کمتر 😊🌹 -
آنتالپی فروپاشی (سراسری)@sara-haghighatrad نه بابا خواهش میکنم سوالات خیلی خوبن مرسی از تو 🌸
-
استر سراسریShahedeh Raiespour در استر سراسری گفته است:
Shahedeh Raiespour در استر سراسری گفته است:
@sara-haghighatrad سلام
این اسید چرب سازنده ی روغن زیتون شکلش توی متن خود کتاب هستش و خوب معلم ما خیلی تاکید داشت که حتما شکلشو یادتون باشه و توی کنکور سوال خیزه

اینم عکسش توی خود کتاب

سلام سارا @Sara-Haghighatrad
این عکس اسید چربی که از کتاب برات فرستادم اسید چرب مربوط به کوهان شتر هستش نه روغن زیتون
توی کتابمون فقط فرمول مولکولی روغن زیتون رو اورده و شکلشو نکشیده و شکلی که هست مال کوهان شتره
اینم عکسش که دقیق برات مشخص کردم من عکسو اشتباهی برات فرستاده بودم ببخشید 🌹

-
استر سراسری@sara-haghighatrad منم خودم چون معلممون گفته بود فقط حفظش کردم چون موقعی که داشتن دومین خود را بیازمایید کتابو درس میدادن بهمون شکلشو برامون کشیدن همینجوری که من برات فرستادم و تاکیید کردن حفظ باشید منم در همین حد بلدم 😅🌹
-
استر سراسری@sara-haghighatrad سارا من از یه نظر دیگه ام این سوالو بررسی کردم توی صورت سوال گفته تری گلیسیرید خوب؟
بعد ما تری گلیسیریدو توی فصل دوم زیست دهم وقتی داشت راجب گوارش چربی ها صحبت میکرد کتاب اورده بود که گفته از یه گلیسرول به اضافه سه تا اسید چرب ساخته میشه گلیسرول خودش ۳ تا کربن داره که اگه از ۵۷ تا اون ۳ تارو کمکنیممیشه ۵۴ تا کربن خوب؟ از طرفی گفتسم تری گلیسیرید ۳ تا اسید چرب داره پس ۵۴ رو تقسیم بر ۳ میکنیم میشه ۱۸ تا تعداد اتم های کربنش در میاد و گزینه ۳ و ۴ میرن بین گزینه یک و دو هم میتونیم بگیم که اسید های چرب در ساختار خودشون گروه coohدارن که باید دوتا اکسیژن داشته باشن پس گزینه یک هم رد میشه -
استر سراسریShahedeh Raiespour در استر سراسری گفته است:
@sara-haghighatrad سارا من از یه نظر دیگه ام این سوالو بررسی کردم توی صورت سوال گفته تری گلیسیرید خوب؟
بعد ما تری گلیسیریدو توی فصل دوم زیست دهم وقتی داشت راجب گوارش چربی ها صحبت میکرد کتاب اورده بود که گفته از یه گلیسرول به اضافه سه تا اسید چرب ساخته میشه گلیسرول خودش ۳ تا کربن داره که اگه از ۵۷ تا اون ۳ تارو کمکنیممیشه ۵۴ تا کربن خوب؟ از طرفی گفتسم تری گلیسیرید ۳ تا اسید چرب داره پس ۵۴ رو تقسیم بر ۳ میکنیم میشه ۱۸ تا تعداد اتم های کربنش در میاد و گزینه ۳ و ۴ میرن بین گزینه یک و دو هم میتونیم بگیم که اسید های چرب در ساختار خودشون گروه coohدارن که باید دوتا اکسیژن داشته باشن پس گزینه یک هم رد میشهاینم شکل کتاب زیست دهم عجب سوال ترکیبی خوبس😍🌸مرسی ازت سارا
