Arshia Yazdian سلام
اقای یزدیان یعنی تو برنامه راه اریشم هست که ارسال کنه جزوه ها رو یا اینکه 50 50 هستش.
sina bigdeli
دیدگاهها
-
جزوه های راه ابریشم -
باز نکردن لینک ویدیو@hamed-shakouri چقدر زمان میبره
-
باز نکردن لینک ویدیوسلام برای منم همین طوری شده وقتی کلیک می کنی صفحه خرید میاره . کی درست میشه ؟
-
ادبیات راه ابریشمMhmdhsyn Parsa سلام
پیله فکر کنم رایگانه همه میتونن ببینن. -
فیلمهای راه ابریشم@ab-cd-1 از روی جزوه بخونید تا سایت اوکی بشه .این طوری کمتر از برنامه جا می مونید
-
فیلمهای راه ابریشمMarziye Ahmadpour والا برای من که اوکی شد حالا یکم صبر کنید شاید باگ سایت حل شد:confused: :confused:
-
فیلمهای راه ابریشمسلام
برای من میاره .سیستم رو ری استارت کنید شاید درست بشه -
استفاده از فیزیک استاد طلوعیamirali salahshour :cat_face_with_tears_of_joy: :cat_face_with_tears_of_joy: :cat_face_with_tears_of_joy: :clap: :clap:
-
استاد چیذری بزرگMarzieh Abouei صحیح
-
ریاضی 23 مهرسلام دوستان
شما می دونید که برای ازمون 23 مهر کدوم کلیپ ها رو باید ببینیم؟(رشته تجربی)
راه-ابریشمی-ها-ریاضی-تجربی
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
تدریس استاد علی صدریحسین پارسا سلام دوست عزیز.
در حد مدزسه و امتحان متوسط خوبه البته اگه بتونی استفاده کنی چون من خودم به شخصه وقتی تدریس می کردن اصلا خوابم می گرفت .من اقای ثابتی رو پیشنهاد می کنم .
موفق باشید:rose: :rose: -
نظر سنجی: تدریس کدام دبیر فیزیک را انتخاب کنم؟@dr-yegane-n-dehqan بستگی به تلاش خودتون داره
اینکه یکی بگه شما با این استاد پیش برو حتما فلان درصد رو میاری دروغه .ولی شما تلاش بکنی تدریس استاد عالی هستن روش تستی هم کامل گفته میشه حالا چرا بالای 60 خوب 100 می زنییه نکته دیگه هم که هست شما که قراره بخری خوب زود تر از مهر بگیر
(ماهی رو هر وقت از اب بگیری تازس به شرط اینکه ماهی وجود داشته باشه:smiling_face_with_smiling_eyes: )
وقتی با اقای کازرانیان ارتباط نمیگیری چه کاریه یک ماه دیگه باهاشون پیش بری -
ورود به آلاmaryam111 سلام خسته نباشید
منم نمی تونم وارد سایت بشم .اپ هم کار نمیکنه لطفا مشکل رو برسی کنید .🙏🏼 -
یک ابهامAmir Hossein Rahtalab 0 من از چن نفر هم پرسیدم
دومی غلط نیستش چون مواد از لابه لاش رد نمیشه -
تدریس استاد علی صدریحسین پارسا تدریس موضوعی هست
-
راه ابریشم عربی بخرم یا نه؟حسن نیسی تو رو باید به 60 روش سامورایی اعدام کرد:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
عربی ولی عربی خوب نیست:face_with_thermometer: -
ورود به آلاmaryam111 This site can’t be reached
-
موازنه@yeganeh-fallah بله همین طوری حل کردم
-
یک ابهاماین عرض غشا رو من قانع نشدم :beaming_face_with_smiling_eyes: :beaming_face_with_smiling_eyes:
ینی جور در نمیاد کلا میگیری چی میگم -
مدرسه غیر حضوریسلام
من پیشنهاد میکنم با مدیر صحبت نکنید با معاون اموزشی یا حتی خود رئیس اموزش پرورش منطقه تون صحبت کنید قانعشون کنید خلاصه .من که این کارو کردم مدرسم دولتی ولی قرار فقط برم امتحان بدم.
یا اگه پارتی چیزی هم دارید استفاده کنید. راهش اینه:blush: :blush: