اگه کسی اینجا دوازدهمی هست بی زحمت بیاد اینجا
https://forum.alaatv.com/topic/30368/122
SsSsS
دیدگاهها
-
سخنی از کتاب درسی🤦♀️ -
122سلام لطفا نظرتون رو در مورد این سوال بگین

-
سلام میشه این سوال لگاریتمی رو حل کنید؟
-
سلام میشه این سوال لگاریتمی رو حل کنید؟امیر گلزار یه مبنای 2 توی کسر بگیر حل میشه
-
نحوه ی خوندن ریاضیمینا میناب خواهش میکنم :face_with_tears_of_joy:
-
نحوه ی خوندن ریاضیمینا میناب هر جور بهت خوش میگذره! 🙂😉😅
-
بچه های پایه همه بیان!!!!@player-number-1 در بچه های پایه همه بیان!!!! گفته است:
سلام
بچه ها اگه میشه لطف کنین فردا توی یه امتحان فیزیک کمک کنین، (فیزیک دوازدهم تقریبا آخر های فصل 3)
قرار بود من بخونم ولی عقب افتادم. یکی از بچه ها میاد و سوالاتش رو میزاره لطفا کمکش کنین
با سپاس فراوان 🌹🌹🌹🌷🌹🌷❤️❤️
دانش-آموزان-آلاء تجربیا ریاضیا Shadow Runner@player-number-1 در بچه های پایه همه بیان!!!! گفته است:
سلام
بچه ها اگه میشه لطف کنین فردا توی یه امتحان فیزیک کمک کنین، (فیزیک دوازدهم تقریبا آخر های فصل 3)
قرار بود من بخونم ولی عقب افتادم. یکی از بچه ها میاد و سوالاتش رو میزاره لطفا کمکش کنین
با سپاس فراوان 🌹🌹🌹🌷🌹🌷❤️❤️
دانش-آموزان-آلاء تجربیا ریاضیا Shadow Runner -
بچه های پایه همه بیان!!!!سلام
بچه ها اگه میشه لطف کنین فردا توی یه امتحان فیزیک کمک کنین، (فیزیک دوازدهم تقریبا آخر های فصل 3)
قرار بود من بخونم ولی عقب افتادم. یکی از بچه ها میاد و سوالاتش رو میزاره لطفا کمکش کنین
با سپاس فراوان 🌹🌹🌹🌷🌹🌷❤️❤️
دانش-آموزان-آلاء تجربیا ریاضیا Shadow Runner -
اگه گفتی😉@kosar-mortazavi برشی از مغز نیست!؟ 😅🤔🤔
-
تیپ شخصیتی و خودشناسیمن فهمیدم شرایط استاندارد ام!!!!(فقط یه i اضافه دارم) 😅😅😅😅
ISTP -
بچه های پایه همه بیان!!!!Romi_fr
سوال دوم هم که رسم نموداره
اولیش دو واحد میره بالا
دومیش هم همون نمودار تابع نمایی هست فقط دامنه اش به یک نمیتونه باشه. -
بچه های پایه همه بیان!!!! -
کارنامه آزمون ۳آ (اولین مرحله)خیلی خوب رتبه و تراز میده :face_with_tears_of_joy:
قلمچی 74 درصد زدم رتبه ام به زور زیر هزار شد! :(( :face_with_tears_of_joy: -
لطفا کمک کنید -
نیروی گرانشamin amini 0
شتاب گرانش متغیر هست.
و چون طبق رابطه mg=w جرم ثابته و شتاب متغیر پس در نتیجه نیرو گرانش هم متغیر هست -
جرئتشو داری رفیق؟!!!SJY خب چه اشکالی داره!؟؟ :confused_face: :confused_face:
ایشون واقعیت رو گفتن. خیلی هم دستشون درد نکنه :rose:
همین رو پیش رو داریم .بهتره کسی که از خون میترسه و غش میکنه وارد حرفه پزشکی نشه یا حداقل وارد این بخش ها نشوند -
لگاریتمحمید رضا رضایی جز ویژگی های لگاریتم هست.
-
لگاریتمShadow Runner ممنون🌷🌷❤️❤️
-
لگاریتم@player-number-1 در لگاریتم گفته است:
Shadow Runner سلام
میشه توضیح بدین این چرا اشتباهه!؟ 🌹🌷🌹

فهمیدم مشکل اینه که وقتی داشتم معکوس دوم رو انجام میدادم باید قبلش مخرج مشترک میگرفتم. Shadow Runner درسته؟؟
-
لگاریتمShadow Runner سلام
میشه توضیح بدین این چرا اشتباهه!؟ 🌹🌷🌹

