حمید رضا رضایی این طوری 
بعد از این تناسب هایی که به دست آوردیم رو جایگذاری میکنیم.بعدش میشه همون که نوشته بودم
SsSsS
دیدگاهها
-
لگاریتم -
لگاریتم -
لگاریتم -
با چه منطقی این سوال رو حل کنم؟-_-Fateme S 0 خواهش میکنم :))
-
با چه منطقی این سوال رو حل کنم؟-_-Rey M3132
چربی شش ماهیچه مغز و نخاع -
قتد فسفاته شدهSetare Fff اون رو که بزنی گزینه داره که عکس رو آپلود کنی
-
قتد فسفاته شدهSetare Fff خیلی سخت نیست . بعد از این که این بخش که پیام مینویسی باز شد روی لگو ای اکه از سمت چپ یکی مونده به آخر است کلیلک کنین بقیه اسش مشخصه! :))
-
قتد فسفاته شدهSetare Fff در قتد فسفاته شده گفته است:
@dr-aryan ممنونم، اخه من پاسخ نامه ی تست رو میخوندم نوشته بود ک مواد قندی فسفاته شده یکی قند محصول مرحله ی اول گلیکولیز یکی هم قند سه کربنی دوفسفاته محصول مرحله ی سوم🤧
توی مرحله سوم اسید دو فسقاته تولید میشه که دیگه به اون میگن اسید نه قند :))
-
قتد فسفاته شدهSetare Fff در قتد فسفاته شده گفته است:
@dr-aryan منظور از فسفاته دو فسفاتیه دیگه؟😅
فکر کنم منظور از فسفاته فسفات دار شده!
-
قتد فسفاته شده@dr-aryan در قتد فسفاته شده گفته است:
Setare Fff ارع مرحله اول میشه فرکتوز فسفاته
بله. ولی به اون میگن فروکتوز فسفاته
-
با چه منطقی این سوال رو حل کنم؟-_-چون از اسید دو فسفاته شروع کردیم باید یکی از اونها رو در نظر بگیریم! :))
پس یه پرووات و یک اکسایش پیرووات و یک چرخه کربس رو باید بررسی کنیم -
با چه منطقی این سوال رو حل کنم؟-_-@player-number-1 در با چه منطقی این سوال رو حل کنم؟-_- گفته است:
Fateme S 0 به این دقت کنین
به ازای یه اسید دو فسفاته فقط یک عدد پیرووات داریممتوجه شدین یا بیشتر توضیح بدم براتون؟؟
-
با چه منطقی این سوال رو حل کنم؟-_-Fateme S 0 به این دقت کنین
به ازای یه اسید دو فسفاته فقط یک عدد پیرووات داریم -
قتد فسفاته شدهSetare Fff قند فسفاته فقط 1 گروه فسفات داره
-
قتد فسفاته شدهSetare Fff اون قندی که دو تا فسفات داشته باشه فرکتوز دو فسفاته است
-
با چه منطقی این سوال رو حل کنم؟-_-@player-number-1 در با چه منطقی این سوال رو حل کنم؟-_- گفته است:
گزینه 4 هم دلیلش این که
از اسید دو فسفاته تا مولکول 5 کربنه 2 تا کربن دی اکسید آزاد میکنه
و فقط بین اینا یک نوع ترکیب 3 کربنه ایجاد میشه که پیرووات هست -
با چه منطقی این سوال رو حل کنم؟-_-Fateme S 0 گزینه 4 رو دقت کنین. جواب اون میشه به نظرم
-
با چه منطقی این سوال رو حل کنم؟-_-گزینه 4 هم دلیلش این که
از اسید دو فسفاته تا مولکول 5 کربنه 2 تا کربن دی اکسید آزاد میکنه
و فقط بین اینا یک نوع ترکیب 3 کربنه ایجاد میشه که پیرووات هست -
با چه منطقی این سوال رو حل کنم؟-_-Fateme S 0 گزینه 2 بخش آخرش باید مینوشت 3 نوع ترکیب 3 کربنه
چون: 1- قند فسفاته 2- اسید دو فسفاته 3- پیرووات
برای همین این گزینه غلطه چون نوشته بود 2 تا -
با چه منطقی این سوال رو حل کنم؟-_-Fateme S 0
سلام
میشه گزینه 4
درسته؟
