@سمیه-صادقلو عه نمدونسم فک کردم کنکورین
خب برا همین یازدهم دهم
Tragic Girl
دیدگاهها
-
بردار میدان -
بردار میدان@سمیه-صادقلو اون بردار میدان ک خود سوال کشیده و اون دوتا کناری ک رو ضلع مربعه خودم کشیدم
-
بردار میدانعاها بردار میدان
-
بردار میدانParsa Nm راسی بردار ک من کشیدم منظورتونه؟!
-
بردار میدانParsa Nm یادم باشه از این ب بعد برا سوالای فیزکم همیشه تگتون کنم.
-
بردار میدان@سمیه-صادقلو جان
-
بردار میدان@سمیه-صادقلو اری
-
بردار میدان@سمیه-صادقلو مرسی ازت
-
بردار میدان@سمیه-صادقلو حالا فمیدم
هوف -
بردار میدان@سمیه-صادقلو مثه گزینه یک؟!
-
بردار میدان@سمیه-صادقلو ن والا
-
بردار میدان@سمیه-صادقلو خب ارع نیسن
-
بردار میدان@سمیه-صادقلو میدونم اونا بردار میدان نیس
بردارو باید وسط همینو میکشید ولی
این کلن بیرون کشیده همون ک فلش داررو -
بردار میدان@سمیه-صادقلو اصن ب اندازه ربطی نداره
گزینه یک کلن بردار بیرون از اون خط چینا کشیده -
بردار میدان@سمیه-صادقلو هس ولی
نمدونم -
بردار میدان@سمیه-صادقلو اخه ببین همه ای شکلا اگ ی مثلث درست کنیم بردار عمود بر وتر قبول داری؟!
اما گزینه ک درست گرفته اصن عمود نی -
بردار میدان@سمیه-صادقلو ن خودم نوشتم
همشو خودم نوشتم طبق بردار بی -
بردار میدان@سمیه-صادقلو باشه ممنون میشم
-
بردار میدان@سمیه-صادقلو اخه جالب اینجاس پاسخنامه قشنگ همینطوری کششیده ولی گزینه یکو درست گرفته
-
بردار میدان
