@danial-hosseiny میخاسم اینک یکیو خراب کنین جلو جمع
شما هم تجربه کنید اقا حوصینی
Tragic Girl
دیدگاهها
-
آرایه های این شعر؟ -
آرایه های این شعر؟@soniaaa من ب اثبات ایشون کاری ندارم 😂😐
-
آرایه های این شعر؟@soniaaa برا امتحان کردن بقیه خوبه 😂😂
-
آرایه های این شعر؟@Sepehr-Alizadeh-1 ماشالا ی پا دبیر ادبیاتین 😂😐
-
چالش ۲۱ روزه ۵ صبحی ها🤓🌞سلام صبحتون بخیر
خواب : 12
بیداری : 5 -
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)سلام
گزارش ششم :)
9ساعت
شبتون اروم -
هرچی می خونم یادم میرهمهرافرین ا استرست زیاده
مرور کم میکنی
یا با دقت نمیخونی
سعی کن سرجلسه امتحان استرس نداشته باشی
ی نفس عمیق بکش
و وقتی برگه هم میدن
یهو ی نگاه ب همه سوالا ننداز
اول اسم وفامیل بنویس
بعدش از همون سوال اول بترتیب
هرکدوم بلد بودی جواب بده
و هر کدوم نتونسی بنویسی ی علامت بزن کنار سوال
من خودم معمولا از سوال اخر شروع میکنم چون جاخالی ها بهم استرس میده -
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)سلام
5 ساعت
شب خوش -
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)سلام
6.49min
شب خوش -
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)سلام
8.10min
شب خوش -
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)سلام
6.04min
شب خوش -
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)سلام وقت بخیر
9.30 دقیقه
ریاضی خوندم فقد :) -
کمکShayan Eskandari پایه چندم هستین؟!
-
کمکShayan Eskandari سلام وقت بخیر
خب ببینید داخل برنامه راهبردی قلمچی مثلا گفته برا فلان ازمون مثلا یک مرداد
چ مباحثی بخونید از دروسو
خب شما باید برنامه ریزی کنید ب اندازه یه هفته یا هر طور ک راحتید مثلا سه روز سه روز
اون مباحثو داخل دو هفته بخونید ک بعد ازمون بدید و خیلی تست براش بزنید
و طبق درصدایی ک خودتون وققتی تست پوششی میزنید
هدف گذاری کنید بگید خب درصد من تا الان ک انقد تست دینی خودم زدم
درصد گرفتم تا 80 درصد تونسم تست درست بزنم و خب پس برا ازمون دوهفته دیگ سعی میکنم از ده تا سوال دینی در حد 70 درصد جواب بدم و اگ تونسم تست صحیح بیشتری جواب بدم ک چ بهتر درصدتون بالاتر هم میره
برنامه ریزی هم ب خودتون و توانایی هاتون بستگی داره
ولی بازم اگ ت برنامه ریزی راهنمایی خاستید بگید تا بگم -
زیست قلمچی@Mr-Wick عاها متشکر از وقتی ک گذاشتید.
-
زیست قلمچی@Mr-Wick سلام
یاخته غیر عصبی شامل چی چیزایی هست؟!
مثلا ما میگیم عصبی : دندریت / جسم سلولی / اکسون و .. -
مُردمپشمام ریخت :|
-
زیست قلمچیاهم اهم
Matin Mousavi 1
راهنمایی میفرمایید؟!:)