sadeghsabeti ینی من استاد پارسال آرزوم بود باهاتون حرف بزنم 😂😐
برا اینک اسپم نشه
همایش ها و اینا برا افرادی ک متوسطن تقریبا خوبه درسته!؟
Tragic Girl
دیدگاهها
-
رفع اشکال لحظه آخر ریاضی آلاء -
رفع اشکال لحظه آخر ریاضی آلاءچقد خوشحالم ک دبیرای الا رو اینجا میبینم 😍
-
آلی ۹۹Sara_R سلام
شکل سمت چپ کربن نداره دیگ
ولی سمت راستیه داره چهار ظرفیتشم پر شده با پیوند یگانه -
اونایی که پشت کنکور میمونن -
اونایی که پشت کنکور میمونن@s-ein سلام عزیزم
ببین راستش نباید انقد ب خودت سخت بگیری
درسته درکت میکنم خیلی سخته
ولی ببین من خودم شخصا
با همه تلاشایی ک قبلا کردم و بعدن شل کردم
خب نتیجشو دارم میبینم
عقب موندن از همه چی
ولی خودم اشتباهمو قبول دارم ک ارع من خودم شل کردم و حقمه اگ پشت بمونم برا چیزی ک دوس دارم
حقمه ی عالمه حرف بشنوم البته الان خانواده من طوری نیسن ک خیلی گیر بدن ب درس خوندنم ولی میدونم بعد کنکور اگ خراب کنم خب شاید ی حرفایی همون اولا ک منو ازار بده بزنن
ولی مهم تویی یا خودمم ک نباید اهمیت بدم
من شخصا گفتم این سالو میسپارم ب خدا
این باقی مونده هم تلاشو میکنم دس نمیکشم هر چی شد شد
ولی اگ قرار باشه رشته خوبی نیارم یا رشته ای بیارم ک ارزششو نداشته باشه عمرمو تو داشنگاه هدر بدم پس میشنم دوباره میخونم
دیگ چاره ای نیس
ولی از الان من ب فکر پشت موندن نیسم
و هنوزم تصمیم جدی نیس برا پشت تا وقتی کنکورو ندم و نتایجمو نبینم
چون ب قول اون دوستمون تا وقتی پاسخ برگو ندادی باید تلاش کنی
ب نظرم استرس ب خودت نده
اروم باش
گوشات کر باشه در مقابل حرفای بقیه درسته سخته
و این چن روزه باقی مونده هم تمامتو بزار
و توکل کن ب خدا
الا ب ذکر الله و تطمئن القلوب -
اونایی که پشت کنکور میموننGharibe Gomnam جان؟!
منک هنوز سال اولمه :/ -
واژه های فرد!!!!Eshagh Saki 😂😂😂😂
-
ماهیچهamir jafari از اینا @ بزارید بعدشم بنویسید تجربیا
خودش میاد -
ماهیچهamir jafari این سوال ، سوال زیسته و مربوط ب تجربیا
پس لطفا همه گروهارو تگ نکنید
تجربیارو تگ کنید و حالا کنکوریای تجربی -
ادبیات!!!!!amir jafari خاهش
-
ادبیات!!!!!amir jafari ارع دیگ
چ چیزی را نمیتوان گف؟! باز آی از مهر رو نمیتوان گف
:|
همینه دیگ نمدونم بازم بذارید بیان نظر بدن -
ادبیات!!!!!amir jafari سلام
ب نظرم نشانه حرف اضافس
میگه ک ب عاشقان نمیتوان گفت..
مفعولم داره
الان مشکل کجاس؟! -
این ینی چی؟!@soniaaa ارع سنجش
-
این ینی چی؟!@soniaaa فعل ک نی
ولی خب ممکنه اسم باشه حالا چ مفعول چ اسم کلا -
این ینی چی؟!@soniaaa الان این مصدره یا اسم چی هس؟!
-
این ینی چی؟!@soniaaa اوهوم
مرسی -
این ینی چی؟!سلام خوبین؟!
بچه ها میگم ک در عبارت
اوراق غلیظه و قدرۀ کبیره علی مقاومه الجفاف و منبت هذا الشجره شِبه استوائی.
میگم این کلمه %(#ff0000)[منبت] ینی چی!؟
دانش-آموزان-آلاء
بچه-های-تجربی-کنکور-1401 -
ظرفیت گرماییamir jafari سلام!
ظرفیت گرمایی اب بیشتره و گرمای بیشتری برا تغییر دما جذب میکنه نسبت ب روغن زیتون
اینی ک شما میگین برا ظرفیت گرمایی ویژه هس -
سوال جالب ژنتیک!!Farhan Honar 😂😂