aminxiavi خواهش میکنم کاری نکردم خوشحال میشم اگه بتونم در این راستا به کسی کمک بکنم :rose: :grinning_face:
ye Alaaei
دیدگاهها
-
توصیه های دوازدهمی به بچه های پایه -
توصیه های دوازدهمی به بچه های پایهaminxiavi والا دیگه اینشو نمیدونم خودتون باید ببینید چه قدر متن کتابتون با متن کتابی از روی اون فیلم ها رو اساتید تدریس میکنن فرق داره من در جریان تغییرات نیستم .
-
توصیه های دوازدهمی به بچه های پایهaminxiavi ینی جوابای من از سوالات طولانی تر شد:grinning_face_with_sweat:
من برم که خیلی دیرم شد -
توصیه های دوازدهمی به بچه های پایهaminxiavi سوال 3: ازمن که از ریاضی متنفربودم و واقعا نمره هام کم بود هیچی نمیفهمیدم اصلا ریاضی رو حفظ میکردم :frowning_face: :flushed_face: به طرز عجیبی نفرت ولی دبیرای آلا گل کاشتن من خودم با 0تا100 و کارگاه نکته تست اقای امینی راد جلو میرم و واقعا راضی هستم راه ابریشم اقای ثابتی رو تهیه نکردم چون وقتشو نداشتم یه کم زمان بره ولی شاخ ریاضی میشی و خلاصه خیلی توپه خیییلی .اقای شامیزاده هم خیلی خوبن.... باورم نمیشه که نتونی با هیچکدوم از دبیرا نتونی ارتباط بگیری اهان فهمیدم چون هنوز فک میکنی خیلی به ریاضی تو کنکور نیازی نداری ولی واقعا درصد سازه . ینی 30 به 0 از بچه هایی که ریاضی رو میزارن کنار جلوتری ببین میگم 30 ینی مطمئنم که اگه با الا ادامه بدی و کوتاه نیای و در کنارش خودت رو تستا کار کنی و تستای تالیفی و کنکور هم تا وقت داری بزنی به قول همایش اقای ثابتی 30 میشی
انشالله -
توصیه های دوازدهمی به بچه های پایهaminxiavi سوال 2: از الان به قبل نداریم فقط از الان به بعد نهایت سعیت رو بکن تابستون جمعشون کنی مهم نی تو تابستون هر روز 10 ساعت بخونی چون تا حدودی سخته ولی هر روز بخون ولش نکن حتی شده یه درس فقط بزار ذهنت به مطالعه هرروز عادت کنه بعد کم کم تایمشو زیاد کن . خیلی رک بگم هرچی تو تابستون تلاشتو بکنی و به تسلط برسی ازمون وخطا کنی برای سال دوازدهم خیالت راحت تره . فقط مرور داری و مباحث ترکیبی ولی مرور رو داری اینو اصلا یادت نره
-
توصیه های دوازدهمی به بچه های پایهaminxiavi سوالاتت رو یادم میره بذار دونه دونه جواب بدم
سوال 1 : برای زیست هیچی کافی نیست هرسوالی هر دبیری یه ایده و یه مدلی برای توضیح داره تا وقتی خودت حس نکنی که به تسلط رسیدی البته حس که میگم نه اینکه هی حس کنی ها :rolling_on_the_floor_laughing: ینی تو ازمون های ازمایشی یا ازمونی خودت تو خونه از خودت میگیری زیستتو عالی بزنی . اقای امینی راد من نکته تست کنکورشونو دیدم درکنار اقای کوقاری فوق العاده هستند ولی تا خودت توی تست به تسلط نرسی هیچی کافی نیست اصلا زیست یه چیز عجیبیه:fearful_face: -
توصیه های دوازدهمی به بچه های پایهaminxiavi :beaming_face_with_smiling_eyes:
-
توصیه های دوازدهمی به بچه های پایهaminxiavi سلاااام هیچ روش و فرمول خاصی نداره اول مشخص کردن هدف؛ دوم اراده؛ سوم مطالعه و تست مستمر و پیوسته در هر شرایطی در هرشرایطی در هرشرایطی در هرشرایطی ( ینی حال خوب ، بد ، داغون، خانواده 0 % توحمایت و اوضاع و احوال یا 100% ، بی پول، با پول ، ذهن و روحیه قوی ،ضعیف ، امکانات اموزشی داری نداری ولی وقتی الا رو داری کل دنیا رو داری وغم نداری به جد میگم ینی الا هیچ کمبودی نذاشته و من خیلی ناراحتم که دیر باهاش اشنا شدم واقعا ناراحتم .تا میتونین به دوستاتون الا رو معرفی کنید و نزارید اونا هم یه روزی افسوس بخورن . شکست بخورید صدبار ولی ادامه بدید ) برای کنکور هم مثله کرونا تیپ مهم نی . بزرگ و کوچیک مهم نی. بی پول وپولدار مهم نی .مریض و سالم مهم نی . شرایط درس خوندنت مهم نی فالورای ولایکای اینستاگرامت ، ممبرای چنل تلگرامت مهم نی ...فقط ادامه دادن مهمه و دانشی که با سرعت و دقت داری فقط همین ...
امیدوارم فقط همه دوستانی که فرصت دارند بدونن ودرک کنن که وقتی که دارن چه چیز با ارزشیه و چشم به هم بزنن جلو چشمشون پوچ میشه . و به قول یه بزرگواری که اسمشون یادم نیست( فک کنم آنتوان چخوف بودند ) انسان همان است که خود باور میکند***
باور کنید
با ارزوی موفقیت برای همه ی اونایی که لیاقت رسیدن به آرزوهاشون رو دارند و اونو ثابت میکنن:rose: :rainbow: -
خرید و فروش سوالات کنکورMAHAk قربونت برم . حتما ببینی ها خیلی جالبه ..:beaming_face_with_smiling_eyes:
-
خرید و فروش سوالات کنکورMAHAk گپ اقای امینی راد با اقای صنیعی تهرانی تو قسمت نمونه فیلم های همایش طلایی شیمی رو ببین خیلی قشنگ اونجا راجع به این موضوع صحبت کردن.
-
سردر گمی شدیدمرید سید علی خب خداروشکر
-
سردر گمی شدیدمرید سید علی در رابطه با امتحان نهایی نمیدونم چه قدر میاد و نمراتش چیجوریه... ولی پارسال از مطالب اخرای کتاب داخل کنکور خیلی تست نمیاد چون مباحث خیلی سنگین و خاصی نیست تست در حد یکی دوتا بوده که این رو هم به سوالای اوایل و اواسط کتاب اضافه میکنن. من که اینجوری فکر میکنم برای نهایی بخونین اگه قرار شد تو کنکور هم بیاد 20 روز وقت دارید تستوشو بزنید خیلی مطالب سنگین نیست به شرطی که وقت 50 درصدی قبلا روش گذاشته باشید .
-
سردر گمی شدیدمرید سید علی پس 100 درصد یکی دو دور بخونید
-
سردر گمی شدیدمرید سید علی شما امسال دانش اموز هستین؟
-
سردر گمی شدیدهرچی میخوام خودمو درگیر این حواشی نکنم اصلا نمیتونم
-
سردر گمی شدیدمرید سید علی متاسفانه :crying_face:
-
سردر گمی شدید@سما-نویدفر من پشت کنکوری هستم و با معلمی هم در ارتباط نیستم برنامه درسی تلویزیون رو هم نگاه نمیکنم اصلا نمیدونم این 80 درصد تا کجا میشه؟ چیجوری میشه ؟اصلا میشه؟ به قول بهتاش من که دیگ ردددددددد دادم:confounded_face:
-
اطلاعیه های اخیر کنکوری81Sobhan میگه با سنجش توافق کردن که
-
اطلاعیه های اخیر کنکوریzeinabmaghsoudi درسته فک میکنم از این 20 درصد قرار بوده هرچی تست بدن حالا به تست های اوایل و اواسط مباحث کتاب اضافه میشه که سخت تره