Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
ye AlaaeiY

ye Alaaei

@ye Alaaei
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
259
موضوع ها
8
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
9
دنبال‌شونده‌ها
2

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • توصیه های دوازدهمی به بچه های پایه
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    aminxiavi خواهش میکنم کاری نکردم خوشحال میشم اگه بتونم در این راستا به کسی کمک بکنم :rose: :grinning_face:

    مشاوره تحصیلی دوازدهم تجربی دوازدهم یازدهم تجربی دهم

  • توصیه های دوازدهمی به بچه های پایه
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    aminxiavi والا دیگه اینشو نمیدونم خودتون باید ببینید چه قدر متن کتابتون با متن کتابی از روی اون فیلم ها رو اساتید تدریس میکنن فرق داره من در جریان تغییرات نیستم .

    مشاوره تحصیلی دوازدهم تجربی دوازدهم یازدهم تجربی دهم

  • توصیه های دوازدهمی به بچه های پایه
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    aminxiavi ینی جوابای من از سوالات طولانی تر شد:grinning_face_with_sweat:
    من برم که خیلی دیرم شد

    مشاوره تحصیلی دوازدهم تجربی دوازدهم یازدهم تجربی دهم

  • توصیه های دوازدهمی به بچه های پایه
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    aminxiavi سوال 3: ازمن که از ریاضی متنفربودم و واقعا نمره هام کم بود هیچی نمیفهمیدم اصلا ریاضی رو حفظ میکردم :frowning_face: :flushed_face: به طرز عجیبی نفرت ولی دبیرای آلا گل کاشتن من خودم با 0تا100 و کارگاه نکته تست اقای امینی راد جلو میرم و واقعا راضی هستم راه ابریشم اقای ثابتی رو تهیه نکردم چون وقتشو نداشتم یه کم زمان بره ولی شاخ ریاضی میشی و خلاصه خیلی توپه خیییلی .اقای شامیزاده هم خیلی خوبن.... باورم نمیشه که نتونی با هیچکدوم از دبیرا نتونی ارتباط بگیری اهان فهمیدم چون هنوز فک میکنی خیلی به ریاضی تو کنکور نیازی نداری ولی واقعا درصد سازه . ینی 30 به 0 از بچه هایی که ریاضی رو میزارن کنار جلوتری ببین میگم 30 ینی مطمئنم که اگه با الا ادامه بدی و کوتاه نیای و در کنارش خودت رو تستا کار کنی و تستای تالیفی و کنکور هم تا وقت داری بزنی به قول همایش اقای ثابتی 30 میشی
    انشالله

    مشاوره تحصیلی دوازدهم تجربی دوازدهم یازدهم تجربی دهم

  • توصیه های دوازدهمی به بچه های پایه
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    aminxiavi سوال 2: از الان به قبل نداریم فقط از الان به بعد نهایت سعیت رو بکن تابستون جمعشون کنی مهم نی تو تابستون هر روز 10 ساعت بخونی چون تا حدودی سخته ولی هر روز بخون ولش نکن حتی شده یه درس فقط بزار ذهنت به مطالعه هرروز عادت کنه بعد کم کم تایمشو زیاد کن . خیلی رک بگم هرچی تو تابستون تلاشتو بکنی و به تسلط برسی ازمون وخطا کنی برای سال دوازدهم خیالت راحت تره . فقط مرور داری و مباحث ترکیبی ولی مرور رو داری اینو اصلا یادت نره

    مشاوره تحصیلی دوازدهم تجربی دوازدهم یازدهم تجربی دهم

  • توصیه های دوازدهمی به بچه های پایه
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    aminxiavi سوالاتت رو یادم میره بذار دونه دونه جواب بدم
    سوال 1 : برای زیست هیچی کافی نیست هرسوالی هر دبیری یه ایده و یه مدلی برای توضیح داره تا وقتی خودت حس نکنی که به تسلط رسیدی البته حس که میگم نه اینکه هی حس کنی ها :rolling_on_the_floor_laughing: ینی تو ازمون های ازمایشی یا ازمونی خودت تو خونه از خودت میگیری زیستتو عالی بزنی . اقای امینی راد من نکته تست کنکورشونو دیدم درکنار اقای کوقاری فوق العاده هستند ولی تا خودت توی تست به تسلط نرسی هیچی کافی نیست اصلا زیست یه چیز عجیبیه:fearful_face:

    مشاوره تحصیلی دوازدهم تجربی دوازدهم یازدهم تجربی دهم

  • توصیه های دوازدهمی به بچه های پایه
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    aminxiavi :beaming_face_with_smiling_eyes:

    مشاوره تحصیلی دوازدهم تجربی دوازدهم یازدهم تجربی دهم

  • توصیه های دوازدهمی به بچه های پایه
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    aminxiavi سلاااام هیچ روش و فرمول خاصی نداره اول مشخص کردن هدف؛ دوم اراده؛ سوم مطالعه و تست مستمر و پیوسته در هر شرایطی در هرشرایطی در هرشرایطی در هرشرایطی ( ینی حال خوب ، بد ، داغون، خانواده 0 % توحمایت و اوضاع و احوال یا 100% ، بی پول، با پول ، ذهن و روحیه قوی ،ضعیف ، امکانات اموزشی داری نداری ولی وقتی الا رو داری کل دنیا رو داری وغم نداری به جد میگم ینی الا هیچ کمبودی نذاشته و من خیلی ناراحتم که دیر باهاش اشنا شدم واقعا ناراحتم .تا میتونین به دوستاتون الا رو معرفی کنید و نزارید اونا هم یه روزی افسوس بخورن . شکست بخورید صدبار ولی ادامه بدید ) برای کنکور هم مثله کرونا تیپ مهم نی . بزرگ و کوچیک مهم نی. بی پول وپولدار مهم نی .مریض و سالم مهم نی . شرایط درس خوندنت مهم نی فالورای ولایکای اینستاگرامت ، ممبرای چنل تلگرامت مهم نی ...فقط ادامه دادن مهمه و دانشی که با سرعت و دقت داری فقط همین ...
    امیدوارم فقط همه دوستانی که فرصت دارند بدونن ودرک کنن که وقتی که دارن چه چیز با ارزشیه و چشم به هم بزنن جلو چشمشون پوچ میشه . و به قول یه بزرگواری که اسمشون یادم نیست( فک کنم آنتوان چخوف بودند ) انسان همان است که خود باور میکند***
    باور کنید
    با ارزوی موفقیت برای همه ی اونایی که لیاقت رسیدن به آرزوهاشون رو دارند و اونو ثابت میکنن:rose: :rainbow:

    مشاوره تحصیلی دوازدهم تجربی دوازدهم یازدهم تجربی دهم

  • خرید و فروش سوالات کنکور
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    MAHAk قربونت برم . حتما ببینی ها خیلی جالبه ..:beaming_face_with_smiling_eyes:

    سوال مشاوره ای

  • خرید و فروش سوالات کنکور
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    MAHAk گپ اقای امینی راد با اقای صنیعی تهرانی تو قسمت نمونه فیلم های همایش طلایی شیمی رو ببین خیلی قشنگ اونجا راجع به این موضوع صحبت کردن.

    سوال مشاوره ای

  • سردر گمی شدید
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    مرید سید علی خب خداروشکر

    سوال مشاوره ای

  • سردر گمی شدید
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    مرید سید علی در رابطه با امتحان نهایی نمیدونم چه قدر میاد و نمراتش چیجوریه... ولی پارسال از مطالب اخرای کتاب داخل کنکور خیلی تست نمیاد چون مباحث خیلی سنگین و خاصی نیست تست در حد یکی دوتا بوده که این رو هم به سوالای اوایل و اواسط کتاب اضافه میکنن. من که اینجوری فکر میکنم برای نهایی بخونین اگه قرار شد تو کنکور هم بیاد 20 روز وقت دارید تستوشو بزنید خیلی مطالب سنگین نیست به شرطی که وقت 50 درصدی قبلا روش گذاشته باشید .

    سوال مشاوره ای

  • سردر گمی شدید
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    مرید سید علی پس 100 درصد یکی دو دور بخونید

    سوال مشاوره ای

  • سردر گمی شدید
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    مرید سید علی شما امسال دانش اموز هستین؟

    سوال مشاوره ای

  • سردر گمی شدید
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    هرچی میخوام خودمو درگیر این حواشی نکنم اصلا نمیتونم

    سوال مشاوره ای

  • سردر گمی شدید
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    مرید سید علی متاسفانه :crying_face:

    سوال مشاوره ای

  • سردر گمی شدید
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    @سما-نویدفر من پشت کنکوری هستم و با معلمی هم در ارتباط نیستم برنامه درسی تلویزیون رو هم نگاه نمیکنم اصلا نمیدونم این 80 درصد تا کجا میشه؟ چیجوری میشه ؟اصلا میشه؟ به قول بهتاش من که دیگ ردددددددد دادم:confounded_face:

    سوال مشاوره ای

  • اطلاعیه های اخیر کنکوری
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    81Sobhan میگه با سنجش توافق کردن که

    مشاوره تحصیلی

  • اطلاعیه های اخیر کنکوری
    ye AlaaeiY ye Alaaei

    zeinabmaghsoudi درسته فک میکنم از این 20 درصد قرار بوده هرچی تست بدن حالا به تست های اوایل و اواسط مباحث کتاب اضافه میشه که سخت تره

    مشاوره تحصیلی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع