Sara_R والا بلد نیستم اینارو
Zahra.HD
دیدگاهها
-
میکروسکوپ فلورسانس -
رادیولوژی🎞🦴Sara_R پیداش نکردی بیا تلگرام فایلش رو بفرستم برات
-
رادیولوژی🎞🦴Sara_R در رادیولوژی🎞🦴 گفته است:
@Zahra-HD اره ولی خو شریان عصب و ماهیچش قفله🥲
اینی که من دارم میاره ها


-
رادیولوژی🎞🦴Sara_R اون اپ اناتومی سه بعدی خیلی میتونه کمک کنه که
-
کاهش تراز...مآهور سلام رفیق عزیزم
معذرت میخوام منشن کردی و ندیدم
.
اولن این که درصد هات فوق العادهن
بهت حسودیم شد🥲❤️🔥
دوما این که جواب این سوال سخت و شخصیه
و برسی خیلی زیاد میخواد
بیا چت روم از چیزایی که بلدم بهت میگم و حرف بزنیم دربارهش -
ببخشید خیلی سوال میپرسم حس میکنم همتون کلافه شدین از دستم@N-Sz خواهش میکنم ایشالا یاد بگیرین روش درستش رو😄
-
رادیولوژی🎞🦴Sara_R پس بگو چرا هرچی از اناتومی کورس تنفس و گوارش میخونیم میگن اینو تو سروگردن میخونین دقیق تر:/
-
ببخشید خیلی سوال میپرسم حس میکنم همتون کلافه شدین از دستم@N-Sz سلام این پستارو ببینین
https://forum.alaatv.com/post/3225378
https://forum.alaatv.com/post/2883755 -
مشاوره کنکوری😉@Hamid-s دمت گرممممم
-
مشاوره کنکوری😉007ba164192bd9 در مشاوره کنکوری😉 گفته است:
سلام کسی که بزرگسالان در میخونم و سه تا از امتحانات یازدهم و بقیه دروس دوازدهم رو بايد امتحان بدم چجوری بايد بخونم که نمرات خوبی بگیرم
سلام این پست رو ببینین و ویسش روگوش بدین
بازم سوالی بود همینجا بپرسین
https://forum.alaatv.com/post/2876005 -
مشاوره کنکوری😉@Hamid-s چقد حق بود👌👌
-
فیزیکککککککهویججج ویس کوروش رو گوش کردم بزار اینو اضافه کنم به حرف خودم که...(در بهبوهه ی رفتن به آنتراکت بودم نفهمیدم چی گفتم😂)
اولن این که درسنامه ش رو بیخیال شو
دومن این که من کلا مخالفم با پاسخ تشریحی رو نگاه کردن تو فیزیک و ریاضی و میگم که یه استاد باید بهت توضیح بده سوالایی که نمیتونی حل کنی رو و نردبام هم همینطور یعنی پاسخ تشریحی رو هم فاکتور بگیر
و فقط دربارهی تست هاش دارم حرف میزنم و میگم که جذابه
باعث میشه آدم بزرگ فکر کنه -
فیزیکککککککهویججج نشرالگو نداشتم
ولی نردبام خوبه
من دوستش دارم
مغزو گسترش میده -
سردرگمی...@_-Zahra-K چت حرف بزنیم؟
-
کنکورc0c103638d9b61 سلام شما چون که خیلی وقته از درس فاصله گرفتین باید جدی برگردین
از ویدئو های آلا پیشنهاد میکنم استفاده کنین واسه ریاضی استاد ثابتی که موضوعی درس دادن، آقای یاری برای فیزیک و موقاری یا ذبحی تفت برای زیست و اقای پویان نظر برای شیمی
از کتاب ها هم تو سطح متوسط پیشنهاد میکنم مثل میکرو و بعد خیلی سبز
فیزیک میکرو و خیلی سبز خوبن
شیمی خیلی سبز خوبه
ریاضی میکرو تا حدی خوبه ولی خیلی اوکی نیس(اونو با پیشنهاد بقیه جلو برین)
زیست هم خیلی سبز کتاب خوبیه
و میتونین از آزمون های قبلی قلمچی و گزینه دو و.. استفاده کنین
موفق باشین😄🙌 -
کتب کمک درسی برای یه بچه درس خون📕حلقه در چشمان وی موج خواهد زد
-
کتب کمک درسی برای یه بچه درس خون📕Kourosh Mousavi خب با یه قیمتی بزار بعد وقتی خواستی بدی بهش بگو پول نمیخوام
-
کتب کمک درسی برای یه بچه درس خون📕Kourosh Mousavi تو دیوار بزار
-
تجربه استفاده از تبلت های قلم دارAmirAbbasSalami خب منم تو فکرشم
ممنون میشم یکم راهنمایی کنین
هنوز من نمیدونم که لپتاب لمسی بهتره یا تبلت😂💔 -
انتخاب منابع مناسب برای دروس تخصصیسلام
از میکرو ها من میکرو فیزیک رو دوست دارم تا سطح متوسط یاد میگیرین
یکم بالاتر آخه بخواین خیلی سبز خوبه
و اگه خیلی پیشرفته بخواین نردبام خوبه
واسه ریاضی اولش واسه سطح بیسیک میکرو خوبه
و بالاتر از اون مهر وماه رو من دوست دارم به شرطی که پاسخ تشریحی رو نخونی(سوالاش خوبه جوابا و راه حل رو دوست ندارم)
واسه شیمی خیلی سبز قشنگه ولی میکرو رو دوس ندارم
واسه زیست هم خیلی سبز خوبه و یه لول بالاتر ای کیو خیلی قشنگه مخصوصا جلد پاسخش با اون جدول های جمع بندی عالیش
.
اینارو استفاده کردم و بهتون پیشنهاد میکنم ولی خب سری نردبام و ای کیو واسه سطح بالا خیلی خوبه