Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
Zahra.HDZ

Zahra.HD

@Zahra.HD
فارغ التحصیلان آلاء ⭐
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
1.8k
موضوع ها
61
Shares
0
گروه‌ها
4
دنبال‌کننده‌ها
102
دنبال‌شونده‌ها
72

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • لطفا متقاعدم کنید
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    یه چیزی هم من بگم اما نمیخوام بیشتر گیج بشی فقط تصمیم خودمو میگم من هم مثل تو زیست و شیمی راه ابریشم خریدم اما فیزیک و ریاضی کلاس حضوری میرم معلم ریاضی حرف نداره برا همین کلاسش میرم و فیزیک هم برا این که چون معلممون خیلی خوب میتونه آدمو مجبور کنه که درس بخونه و این که تو کلا مجازی درس بخونی از دوستات خبر نداشته باشی اون حس رقابت با چند نفر هم سطح خودت رو نخواهی داشت برا همین ترجیح دادم حضوری برم و این هم یه ویژگی مثبت از کلاس حضوری بود که مبادا غافل بشید

    راه ابریشم آلاء

  • دشبورد جدید راه ابریشم
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    Sina Sina ای گفتی واقعا جزوه ها خیلی جای خالی داره مثلا تو جزوه فارسی 4تا بیت رو با یه سایز فونت خیلی گنده تو یه صفحه نوشتن😕اگه یکم بافاصله ی کمتر نوشته بشه میتونین 10 ص رو تو 5یا6 ص جا بدن

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم دشبورد تغییر

  • مشورت تحصیلی / سال کنکور / مدرسه یا آلا /راه ابریشم
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    سلام من خودم تو تیزهوشان میخونم و خب برا من هم سخته مخصوصا که مدرسه ما یه زنگ اضافه داره ولی خب چه کنیم؟من شیمی و زیست الا رو خریدم و کلاس فیزیک و ریاضی میرم مدرسه هم هس و نمیتونم ریسک کنم و مدرسه دیگه برم
    منم مثل توعم چاره ای نداریم که باید سر کنیم یه طوری😅

    سوال مشاوره ای

  • کلمات انگلیسی😕
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    به نظر من این که یکی بگه فلان کتاب خوبه یا بد اصلا حرف درستی نیس هردوکتابی که شما گفتین رو من دارم و هردو خوبن مهم اینه که یکی رو شروع کنید به خوندن و تا آخرش برید(نه مثل اون جوک که میگه مردم ایران هیچ کدوم ۵۰۴ رو کامل نخوندن ولی abandon رو ۵۰۴ بار خوندن 😅)من خودم دارم ۵۰۴ رو میخونم و به نظرم هردوکتاب 504و Oxford خوبن

    انتخاب منابع زبان انگلیسی منابع کنکور

  • نظرسنجی: تدریس کدام دبیر شیمی را انتخاب کنم؟
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    سلام من از کلاس تقویتی با معلمم یازدهم خیلی موفق نبودم و خوب یاد نگرفتم و برعکس دوستام که رفتن کلاس همون معلم من راه ابریشم شیمی گرفتم و الان دارم پیله رو نگا میکنم منم مثل تو اولش خیلی ارتباط نگرفتم ولی الان بهش عادت کردم و خوبه شاید مثل آقای موقاری‌ که تو فیلماشون مثل اینه که تو کلاس حضوری نشستی نباشه ولی خب اینم خوبه مهم اینه که درسه تو کله ت بره که برا من میره حالا بستگی به کله تو داره که بره یا نه😅

    راه ابریشم آلاء راه ابریشمیا راه ابریشم شیمی کنکوری۱۴۰۰

  • حل نامعادله سوال سنجش
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    میتونی یه بار بگیری بزرگتر از ۱ و یه بار کوچکتر از منفی یک

    ریاضی تجربی

  • دشبورد جدید راه ابریشم
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    سلام من به عنوان یه راه ابریشمی تازه کار از داشبورد خبری نداشتم و الان فهمیدم😅کاش یه جای قابل دسترس تر بزارید مثلا تو همون قسمت محصولاتی که خریدم ولی واقعا جالبه اگه از ایده هایی که گفتن استفاده کنید عالی میشه.😍😍
    یه نظر هم من بدم این که کاش تو هر فرسنگ یه قسمت باشه که بچه ها بتونن هر سوالی دارن از تدریس معلم یا تست هایی که حل میشه با دادن آدرس فیلمه یا تست از هم بپرسن اینجوری خیلی خوب میشه توی انجمن از پرسیدن سوالای درسی زیاد آدم جواب نمیگیره.ولی اگه یه همچین جایی باشه آدم بعد این که درسشو میخونه بیاد یه سرکی هم به این بخش بکشه و اشکالات بقیه رو هم حل کنه🤓

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم دشبورد تغییر

  • شروع حرکت کاروان راه ابریشم 💪🏾
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    Amir Mirmohammadi آره همینه

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم

  • شروع حرکت کاروان راه ابریشم 💪🏾
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    Amir Mirmohammadi آره من شیمی و زیست خریدم همین که پرداخت کردم هر دو اومدن

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم

  • شروع حرکت کاروان راه ابریشم 💪🏾
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    Nazanin Delnavaz چرا😑؟
    من که از اینام:💃💃💃😂

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم

  • شروع حرکت کاروان راه ابریشم 💪🏾
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    محمد مودب از کجا رفتی اینجا؟🤔

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم

  • شروع حرکت کاروان راه ابریشم 💪🏾
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    من خریدم😍😍😍

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم

  • هسته سلول رویشی
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    آره دیگه تو نوکشه
    یعنی وقتی لوله گرده شروع می‌کنه به ایجاد شدن و بلند شدن اولش هسته هست بعد اسپرم .یعنی هسته مثل لیدر میمونه جلوتر از همه حرکت می‌کنه منظورت از نوک لوله حتما همین بوده

    زیست شناسی

  • گرامر
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    Amin Rm آره حواسم نبود😅
    هول هولکی نوشتم دقت نکردم کدوم گزینه willهس

    زبان انگلیسی

  • گرامر
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    گزینه یک هم که مربوط به گذشته است ولی این آقا یا خانم هنوز جایی نرفته
    گزینه چهار هم گا میگه الان در حال رفتنه ولی این هنوز تصمیم نگرفته کجا بره

    زبان انگلیسی

  • گرامر
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    گزینه یک هم که مربوط به گذشته است ولی این آقا یا خانم هنوز جایی نوشته
    گزینه چهار هم گا میگه الان در حال رفتنه ولی این هنوز تصمیم نگرفته کجا بره

    زبان انگلیسی

  • گرامر
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    گزینه سه میشه
    چون این جناب B هنوز تصمیم قطعی نگرفته برای تعطیلاتش پس باید از will استفاده کنیم.از روی maybe و I don't know yetمیشه فهمید که هنوز دو دله

    زبان انگلیسی

  • سورپرایز ویژه در مورد ادبیات کنکور ۱۴۰۰ جشن تولد آلاء
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    واسه من پیام اومده" تایتان ادبیات آلا تقدیم موفقیت شما شد.این چیه دقیقا؟رو لینک زیرش هم میزنم چیزی نمیاد

    اطلاعیه ها ادبیات کنکور تایتان آلا

  • صفر تا صد یا راه ابریشم مسئله این است!
    Zahra.HDZ Zahra.HD

    سلام شبتون خوش.یازدهم هستم و موندم که برا تابستونم مرور زیست دهم و یازدهم و خوندن دوازدهم همچنان از صفر تا صد اقای موقاری استفاده کنم یا راه ابریشم بخرم؟راه ابریشم رو میشه از تیر شروع کرد؟

    سوال مشاوره ای راه ابریشم استاد موقاری صفر تا صد
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع