۷_خلقت دل انسان /واو همپایه ساز
Zahra.HD
دیدگاهها
-
بچه های پایه همه بیان!!!! -
بچه های پایه همه بیان!!!!۶_آغوز/صفیر
-
بچه های پایه همه بیان!!!!۵-غلتید/حلال/گزارده/عزم
-
بچه های پایه همه بیان!!!!دومی تاج سومی مشهور درس چهارمی رو هم نخوندم
-
بچه های پایه همه بیان!!!!۴ الف اطاعت و میل و اختیار/اجبار و زور
-
بچه های پایه همه بیان!!!!سوال دو تناسب /تضاد/تضمن/تضاد
-
بچه های پایه همه بیان!!!!سوال اولو که نیستم کلا
-
بچه های پایه همه بیان!!!!Zaraa من انلاینم هر کجاشو نتونستی کمکت میکنم
-
بچه های پایه همه بیان!!!!Zaraa چه زیاده😧
-
امتحان فارسیفکر کنم چاره ای جز تقلب نداری😂
اگه کتاب کمک درسی داری با اون بخون خب. -
دهم رو چه بکنیم؟؟؟سلام منم یازدهم تجربی ام و دهم رو خوب نخوندم الان دارم زیست دهم رو با فیلم های اقای موقاری میخونم هفته ی دیگه امتحانات نوبت اولمون شروع میشه چون انلاینه زیاد مهم نمیگیرم و با ازمون جلو میرم و این هفته کلا وقتم رو گذاشتم واسه زیست دهم ولی میترسم از یازدهم دور بشم.چون از صبح تا شب فقط دارم زیست دهم میخونم و تست میزنم یازدهم رو تاحدودی رسوندم به ازمون هم هنوز خیلی مونده میشه یه راهنمایی کنید.مرسی
-
زیست دهم_موقاریسلام چرا ویدیو ۱۶ زیست دهم اقای موقاری باز نمیشه؟ویدیو های دیگه مشکل نداره فقط اون باز نمیشه
-
ریاضی خیلی سبز تستمن خودمم از ریاضی راضی نبودم کلاس تقویتی معلم مدرسه ام میرفتم ولی تو هیچ کدوم نه مدرسه و نه کلاس اصلا خوب درس نمیداد فقط بلدن پول بگیرن😒خلاصه که خودم دست به کار شدم و تست زدم فیلم نگا نمیکنم از میکرو گاج درسنامه رو میخونم ولی بیشتر تست میزنم اینطوری خوبه هر چند اولا تست زدن سخت و کلافه کننده هس.موفق باشی😉
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهatena saghi با این وضع نتایج آزمون البته😒
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهمنم دیروز هشت و نیم و امروز هشت ساعت میخونم😊 البته دو روز قبلش رو ۶ و هفت نیم ساعت خوندم😑
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهFazal Laghari باز خوبه وقت میکنی از پایه بخونی من که اگه بخوام از ازمون کلی عقب میمونم🤦♀️
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهسلام منم هستم مطالعه ام حدود ۷ ساعت بود ولی تازگیا کردم ۸ ساعت البته با این حجم زیاد بودجه بندی ازمون بازم نمیرسم و هم اینکه دهم رو افتضاح خوندم و وقت هم نمیکنم بخونم به نظرتون چی کار کنم؟ مخصوصا زیست که اصلا روش خوندنشو دهم بلد نبودم😭🤦♀️