Skip to content

فیزیک

مرتبط با درس فیزیک - دوره های مختلف

5.1k موضوع ها 48.9k دیدگاه‌ها
  • فیزیک خیلییییی ضعیفم

    11
    2 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    H
    قانون 20 و 80 20 درصد درسنامه بخون 80 درصد تست بزن
  • نکته و تست

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    162 بازدیدها
    M
    سلام دوستان کسی می دونه نکته و تست دکتر طلوعی قراره چند قسمت باشه؟ حدودا هم بگید ممنون می شم
  • بدست آوردن دوره تناوب (حرکت نوسانی)

    6
    1
    0 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    927 بازدیدها
    sattaralipourS
    @rezanikoo مرسی وظیفه بود
  • دینامیک.

    3
    1
    1 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    343 بازدیدها
    یه  آلاییی
    [image: 1515953488917-screenshot_2018-01-14-21-39-20.png]
  • نوسان آقای طلوعی

    13
    0 رای ها
    13 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    S
    سلام جزوه ای که اقای طلوعی از روش تست میگه رو کسی نداره
  • دکتر طلوعی-نکته و تست- حرکت دایره ای بخش دوم

    19
    1 رای ها
    19 دیدگاه‌ها
    2k بازدیدها
    romisaR
    @samen در دکتر طلوعی-نکته و تست- حرکت دایره ای بخش دوم گفته است: @romisa1234 ممنون که بالاخره یکی جواب داد. لطفا دانش آموزا رو تگ کنید چون خیلی وقتا سوالتون دیده نمیشه
  • حرکت شناسی.فیریک پیش

    39
    2
    0 رای ها
    39 دیدگاه‌ها
    2k بازدیدها
    S
    منم اخرش به همین نتیجه رسیدم .مرررررسی
  • توان

    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    292 بازدیدها
    neoN
    @یه-آلایی میشه به صورت تشریحی بذاری؟ ممنون میشم.
  • فصل راحت فیزیک پایه

    منتقل شده
    10
    1 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    678 بازدیدها
    fatma.vorodi97F
    دستتون درد نکن
  • استادطلوعی _گرما و قانون گاز ها

    29
    2 رای ها
    29 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    _MILAD__
    @sahar_banoo سلام اگه امکانش هست منو دنبال کنید . یه لحظه پی وی کارتون داشتم .
  • 35درصد

    16
    2 رای ها
    16 دیدگاه‌ها
    711 بازدیدها
    A
    @m-bahrami1378 در 35درصد گفته است: سلام دوستان:slightly_smiling_face: برای رسیدن به درصد 35 تو درس فیزیک به نظرتون باید چیکار کنم ؟ کدوم مبحثارو بیشتر بخونم؟ تا الان فقط فیزیک اول رو خوندم که اونم هنوز نتونستم مرور کنم به نظرم دیگه وقتی برام نمونده که بتونم کل کتابارو جمع کنم خواهشا نظراتتون رو بگید خیلی برام مهمه @m-bahrami1378 در 35درصد گفته است: سلام دوستان:slightly_smiling_face: برای رسیدن به درصد 35 تو درس فیزیک به نظرتون باید چیکار کنم ؟ کدوم مبحثارو بیشتر بخونم؟ تا الان فقط فیزیک اول رو خوندم که اونم هنوز نتونستم مرور کنم به نظرم دیگه وقتی برام نمونده که بتونم کل کتابارو جمع کنم خواهشا نظراتتون رو بگید خیلی برام مهمه کی گفته وقت نمونده تو اگه از الان با منابع درست از اولم شروع کنی تا کنکور دوبار میتونی کل فیزیکو شخم بزنی کل فیزیک تو سه ماه قابل جمع شدنه وقت برای همه درسا هست الان وقت حذف نیست اردیبهشت حذف کن اونایی که تا اینجا تسلط پیدا کردی حرفه ای کار کن
  • کار در خانه. دینامیک.دکتر طلوعی

    4
    1
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    730 بازدیدها
    M
    [image: 1515262797186-dsc_0065-resized.jpg]
  • پیش ریاضی/فیزیک سال دوم/مبحث کار و انرژی

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    152 بازدیدها
    Z
    فیلم این مبحث و من چرا پیدا نمیکنم؟؟؟:/
  • نیروی محرکه ی الکتریکی و مدار ها فیزیک یازدهم تجربی

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    604 بازدیدها
    Z
    اگر جزوه ای دراین زمینه دارید به اشتراک بگذارید مرسی
  • موج مکانیکی

    10
    0 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    708 بازدیدها
    س
    @javadm328 خب ایشون فرمودن که فقط به محیط بستگی داره اخه سراسری ریاضی 95 یا 96 فک کنم دقیقا راجع به همین موضوع تست مطرح شده که اونجا یه تنابه که گفته سرعت تو کلش برابره نگا کنید لطفا
  • محاسبه مرتبه بزرگی (تخمین)

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    378 بازدیدها
    A
    با تقسیم طول و عرض اتاق بر قطر توپ ها، تعداد توپ هایی که در هر ردیف و ستون قرار میگیرند به دست میاد 125 و 175.که مرتبه بزرگی هردو میشه 10 به توان 2.در نتیجه مرتبه بزرگی حاصل ضربشون(تعداد کل توپ ها) میشه از مرتبه 10 به توان 4.
  • فیزیک دوم

    اشکال فیزیک
    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    428 بازدیدها
    یه  آلاییی
    سلام .نداشتن شتاب؟؟؟:fearful_face: :fearful_face: :fearful_face: حرکت دایره ای یک حرکت با شتاب اونم از جنس متغیره! ولی استدلال اول درسته. چون سرعت بر مسیر دایره ای مماسه و از طرفی در دایره شعاع بر هر خطی که بر دایره مماس باشه بر اون عموده!!! کسینوس 90 درجه میشه صفر و کار نیروی مرکز گرا میشه صفر!
  • دلیل T/12

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    311 بازدیدها
    M.anM
    سلام برای جواب دادن تو تاپیک ها جواب معمولی رو بزنید نه جواب با تاپیک
  • چرا اقای طلوعی اینو نوشت؟

    4
    1
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    505 بازدیدها
    M.anM
    https://forum.alaatv.com/topic/6043/دلیل-t-12 این دوستمونم جوابتونو دادن
  • دو تا مشکل آسان !

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    365 بازدیدها
    M.anM
    P=M/v چون هم جنس هستن چگالیشون برابره گفته قطر یکی دوبرابراون یکی هست پس شعاعش هم دوبرابره V=AL L هاشون برابره چون گفته طولشون برابره فقط مساحتشون فرق می کنه مساحت با توان ۲ شعاع رابطه مستقیم داره پس مساحت یکی ۴ برابر اون یکیه برای درک بیشتر مراحل حل رو می نویسم براتون A=3.14×r^2 r1=2r2 حالا می گیم ( p1/p2=(m1/v1)/(m2/v2 طرف چپش که میشه ۱ طبق گفته هامون سمت راست دور به دور نزدیک به نزدیک 1=m1×v2/m2×v1 نسبت m1/m2 رو می خواد پس طرفین این معادله رو به v1/v2ضرب می کنیم m1/m2=v1/v2 با توجه به گفته هامون داریم (V2=3.14×(r2^2 v1=3.14×4×r2^2 پس میشه m1/m2=4 چقدر هم نوشتم یه چندتا حل کنید دستتون روون میشه سوال دوم هم @دانش-آموزان-آلاء @همیار زحمتشو بکشه کاغذ قلم دستم نیست