Skip to content

شیمی

مرتبط با درس شیمی - دوره های مختلف

5.0k موضوع ها 53.4k دیدگاه‌ها
  • شیمی یازدهم

    حل شده
    19
    1
    0 رای ها
    19 دیدگاه‌ها
    547 بازدیدها
    night kingN
    https://forum.alaatv.com/topic/17650/شیمی-یازدهم-فصل-3/2
  • فیلم استاد پورنظر

    منتقل شده فیلم آموزشی
    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    193 بازدیدها
    M.anM
    سلام کدوم استاد؟ منظورتون آقای پویان نظر هست؟ می تونید از دوره شون استفاده کنید اینطور نیست که کلا به درد نخوره نه تغییرات کتاب ها این مقدار زیاد نیستن می تونید استفاده کنید فقط حواستون به تغییرات باشه دوره جدیدتری هم با آقای گودرزی داریم که مطابق کتاب جدید (99) در حال ضبط و انتشاره
  • فصل 1دهم

    منتقل شده
    11
    1
    0 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    43 بازدیدها
    asma kianiA
    @m-sina خدا رو شکر
  • شیمی دهم

    4
    1
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    61 بازدیدها
    VirusV
    @Mono خواهش
  • تست شیمی

    20
    1
    0 رای ها
    20 دیدگاه‌ها
    227 بازدیدها
    Dokhtar zemestanD
    دوستان متوجه شدم ممنونم از راهنمایی همگیتون 🙏🏻🌺🌷🌹🌼🌸💐🥀
  • شیمی یازدهم-تغییر غلظت

    4
    2
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    142 بازدیدها
    VirusV
    چون تنها فراورده گازی NO هستش که از ظرف واکنش خارج میشه واسه همین میتونیم بگیم هرچقدر NO تولید شده درواقع از جرم مخلوط واکنش کم شده و به هوا رفته ب همین دلیل میتونیم بگیم اگر طبق نمودار ۳گرم از مخلوط واکنش کم شده پس ینی ۳ گرم NO تولید شده و خارج شده از ظرف
  • بحث هوای مایع

    منتقل شده
    7
    1 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    59 بازدیدها
    IIAIII
    @kosar-keshavarz در بحث هوای مایع گفته است: تو بحث هوای مایع ما میگیم مخلوط رو تا منفی دویست سرد می کنیم درصورتی که دمای جوش اکسیژن و نیتروژن یچیزی در حدود منفی صدوهشتاد هست پس چرا این گازها همون موقعه که داریم مخلوط رو سرد میکنیم جدا نمیشن که باز مجدد مجبوریم اینارو منتقل کنیم ستون تقطیر دمارو افزایش بدیم:expressionless_face: :expressionless_face: [image: 1594229833611-%D8%AA%D9%82%D8%B7%DB%8C%D8%B1-%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B9.jpg] جواب همه ی سوالاتت توی تصویر بالاست.این تصویرو خودم با کُلی تحقیق و زحمت فهمیدم که چجوری باید باشه.اگه سوالی از این موضوع هنوز مبهم بود بپرس
  • مدل کوانتومی اتم

    17
    1
    2 رای ها
    17 دیدگاه‌ها
    685 بازدیدها
    S.M DadashS
    @m-sina خیلی ممنون
  • راه حل این سوال چیه؟

    6
    1
    0 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    116 بازدیدها
    باقر صاحبیب
    @Amin-Mehraji بسیار ممنون دوست عزیز
  • همچنین عبارت هایی رو باید چجوری حل کرد

    7
    1
    1 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    138 بازدیدها
    B
    سلام آلایی عزیز:raised_hand_medium-light_skin_tone: :yellow_heart: روش هایی که بچه ها گفتن درسته،، توی بعضی سوال ها به گزینه هاش نگاه کن اگر باهم فرق داشتن زیاد میتونی فقط رقم یکانشون رو محاسبه کنی بعد جواب روتوی گزینه ها بیدا کنی:rose: موفق باشین:dizzy: :dizzy:
  • ۱ دهم

    5
    1
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    66 بازدیدها
    Z
    @m-sina در ۱ دهم گفته است: @zo منظورش اینه که الکترون هرجا که دوست داره میره ولی یه جاهایی هستش که الکترون زیاد اون دور و برا میپلکه. اونجاهایی که الکترون بیشتر حضورش حس میشه، همون لایه ها هستند به لایه های بعد ک نمیره تو اتم پایدار درسته؟
  • ساختار لوویس دهم

    تجربی ریاضی شیمی شیمی دهم
    3
    1
    1 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    516 بازدیدها
    MonoM
    [image: 1594116424486-jpeg_-_-_5798064989777086700-resized.jpg]
  • شبکه اموزش یا الاء

    5
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    163 بازدیدها
    M
    @دکتر-علی ممنون علی جان منظورت از جامع چیه من دو فصل اخر ریاضی رو نخوندم یعنی اونارو چطور بخونم
  • همایش تفتان شیمی دهم

    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    70 بازدیدها
    S
    @Mr-Fantastic همایش تفتان برای بچه های کنکوری امسال ضبط شده :)
  • sanjesh

    حل شده
    13
    1
    0 رای ها
    13 دیدگاه‌ها
    183 بازدیدها
    A
    بهترین راه پاسگویی به این تیپ سوالا رسم ساختار لوئیس هستش، مو لا درزش نمیره
  • شیمی مهندس صنیعی

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    68 بازدیدها
    M.anM
    سلام این جزوه در دسترسمون نیست از آلایی هایی که نوشتن می تونید بگیرید
  • نوشتن لایه ظرفیت

    منتقل شده
    7
    1
    0 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    200 بازدیدها
    IIAIII
    @HOSSEIN-Yasinzadeh [image: 1594022131242-img_-_-resized.jpg] ببین میگه اونایی که توی 3d هستن هم جزء لایه ظرفیت اند صفحه 77 شیمی میکرونقره ای گاج
  • سوال ازترکیبات کربن دار شیمی

    10
    1
    0 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    74 بازدیدها
    VirusV
    [image: 1594003926604-20200706_072129-resized.jpg]
  • Chemistry

    منتقل شده
    3
    1
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    118 بازدیدها
    VirusV
    [image: 1593975649217-20200705_210106.jpg]
  • سوال شیمی

    3
    1
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    64 بازدیدها
    sarnisa6S
    @به-سان-خورشید در سوال شیمی گفته است: ۵۰۰۰ اها ممنون واقعا:folded_hands_light_skin_tone: :folded_hands_light_skin_tone: :bouquet: