Skip to content

شیمی

مرتبط با درس شیمی - دوره های مختلف

5.0k موضوع ها 53.4k دیدگاه‌ها
  • موضوع حذف شده است!

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    4 بازدیدها
  • شیمی واجب مبتکران

    37
    1 رای ها
    37 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    B
    @ahmad-mola داداش میای پیوی
  • شیمی

    20
    0 رای ها
    20 دیدگاه‌ها
    729 بازدیدها
    L
    @sattaralipour باهر فیلمی جزوه خودم می نویسم عالی ولی مرگم کتابه خخخ
  • انرژی شبکه بلور

    7
    1 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    439 بازدیدها
    RAHIL_28R
    @zahra-m1999 در انرژی شبکه بلور گفته است: سلام راحیل جان نظرمن درمورد سوال اینه اما تاکید می کنم که من این فصل وپارسال خوندم اوایل سالش وتا الان شیمی دو نخوندم با چیزایی که یادمه Al2O3بعد Mg3N2بعد Ca3P2بعدFeCl2بعدFeO خب درمورد مقایسه اول بایدمجموع بار یون ها بیشتر باشه درصورت برابری میریم سراغ شعاع کمتر سه تا اول همه مجموع بار یون هاشون پنج هست میریم سراغ مقایسه شعاع اول اینکه بینMg3N2و Ca3P2چون منیزیم ونیتروژن هر دو شعاشون کوچیک تر انرژی شبکه بلورMg3N2بیشتر ودر اخر برای مقایسهMg3N2با Al2O3شعاع ها ر و مقایسه می کنیم باز که شعاع AlوOکوچیک تر ازMgوNهست ممنون زهرا جونم
  • ترم دوم کتاب چهارم

    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    253 بازدیدها
    S
    @negwin ممنون
  • در مورد شیمی استاد اقاجانی♥ سوال دارم ... جواب بدین ♥لطفا♥

    13
    1 رای ها
    13 دیدگاه‌ها
    804 بازدیدها
    romisaR
    من اگه ببینم گام پلیر رو می ذارم رو سرعت 1.5 یا 2 جاهایی رو که نمی دونستم یا بلد نیستم سرعت عادی 1 چون که فیلمای سال قبل رو دیدم
  • همایش جمع بندی شیمی اقای اقاجانی

    منتقل شده
    2
    1 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    324 بازدیدها
    C
    من ننوشتم وگرنه برات میفرستادم:upside-down_face:
  • شیمی 3

    26
    2 رای ها
    26 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    N
    @negwin یور ولکام :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
  • چرا این کار رو کرد؟

    3
    1
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    253 بازدیدها
    moeinM
    @amirhossein-0 يادته بهمون درصد هر كدوم از عناصري ك تو يه تركيب مجهول بود رو ميدادن بعد از ما معادله اون تركيب رو ميخواستن؟اونجا هم اول تقسيم بر جرم مولي هركدوم از عناصر ميكرديم درصدارو بعد عدداي بدست اومده رو تقسيم بر كوچكترينشون ميكرديم تا يه شهودي از نسبت عناصر تو اون تركيب بهمون بده اينجا هم دقيقا همينجوريه ما تقسيم بر كوچكترينشون ميكنيم تا يه شهودي از نسبت ضريب واكنش هاي مواد بدست بياريم ك اينجا واكنش دهنده ها هر كدوم يك و فرآورده دو شده
  • این اشتباهه بچه ها؟

    2
    1
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    277 بازدیدها
    A
    @amirhossein-0 در این اشتباهه بچه ها؟ گفته است: سلام آلایی های نازنین..شبتون به خیر.این جمله رو دیدم که توی یکی از آزمونای آزمایشی اینو درست گرفته بود؟این درسته به نظرتون؟ [image: 1515609692081-_-1-resized.jpg] کاملا درسته q در فشار ثابت میشه qp ترکیبی از ترمودینامیکه qp= deltaH DeltaH= گرما با افزایش گرما واکنش در جهت رفت میره و میزان No2 زیاد میشه با زیاد شدن غلظت No2 رنگ قهوای بیشتر میشه اما واکنشی که شما گذاشتی برعکسه واکنش عمومیه پس در واکنش شما با افزایش گرما در حهت برگشت میره ...
  • شیمی آلی بالای 90 آری..

    40
    8 رای ها
    40 دیدگاه‌ها
    2k بازدیدها
    _
    @njzamin خواهش میکنم. وظیفه ای هست که در مقابل خوبیهای آلا باید! انجام بدیم.
  • استوکیومتری

    6
    0 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    386 بازدیدها
    A
    @مهدی2020 اگه وقت داری و خیلی ضعیفی ببین..محلول ها فصل چغریه..البته نه در برابر استوکیومتری
  • صفر تا صد شیمی آقای صنیعی

    منتقل شده
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    245 بازدیدها
    A
    آقا ترو خدا سریعتر سال سوم دبیرستانشو کامل کنید❤
  • جزوه پیش 1

    13
    2 رای ها
    13 دیدگاه‌ها
    655 بازدیدها
    A
    @sattaralipour در جزوه پیش 1 گفته است: @ali-1 در جزوه پیش 1 گفته است: iran.gamer@yahoo.com داداش فرستادم برات.موفق باشی خیلی ممنون تشکر
  • خداییش یکی اینو حل کنه! استوکیومتری

    25
    2
    0 رای ها
    25 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    HossEin freedomH
    @romisa1234 @اسمان-ابی الان دیگه دقیقاً متوجه شدم! از هردوتون واقعاً ممنونم :rose: پرونده ی این تستو برام بستین و گذاشتینش کنار :))
  • شکل هندسی مولکول

    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    234 بازدیدها
    M.ba78M
    @amirhossein-0 اها مرسی پیداش کردم
  • سوال شیمی

    منتقل شده
    31
    2 رای ها
    31 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    T
    @doctor76 در سوال شیمی گفته است: @tamom در سوال شیمی گفته است: @doctor76 در سوال شیمی گفته است: @negwin باشه داداش حله ولی این خیلی حفظی هست کسی راهکار دیگه ای داره؟ فلز و نافلز،یونی بجز ، نافلز با Be و B و Al با اکسیژن و برخی از بنیانهای اکسیژندار اینم قطعی نیست راهکار بهتر؟؟ ب تمام سوالات کنکور جوابگوه
  • پیوند ها

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    174 بازدیدها
    AmirbernosiA
    کوالانسی
  • سینیتیک

    10
    1
    1 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    713 بازدیدها
    T
    @amirhossein-0 @RAHIL_28 خواهش
  • جدول تناوبی

    7
    1 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    369 بازدیدها
    marylbM
    @sheydadb37 خدا رو شکر:slightly_smiling_face: