Skip to content

شیمی

مرتبط با درس شیمی - دوره های مختلف

5.0k موضوع ها 53.4k دیدگاه‌ها
  • پلیمر ها

    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    61 بازدیدها
    پرستو باباییپ
    @aila-afshar سلام ،ساختار نقطه خط یه سری پلیمر که توی کتاب ازشون اسم برده شده رو باید بلد باشید که تشخیصش براتون راحت شه
  • پلیمر

    4
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    58 بازدیدها
    _
    @_Reza_ ترکیب جدید آلکن نیست ، سیکلوآلکانه . اینا باهم ایزومرن
  • انرژی فعال سازی اینا برابره؟

    حل شده
    5
    1 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    102 بازدیدها
    WujianW
    @_Reza_ در انرژی فعال سازی اینا برابره؟ گفته است: @Wujian چون جرقه انرژی رو تامین میکنه کاهش نمیده انرژی فعال سازی رو @SiliS در انرژی فعال سازی اینا برابره؟ گفته است: @Wujian جرقه باعث میشه انرژی لازم یحویی برسه کاتالیزگر نباشه یعنی همون سوختن ساده آفرین...😐😐😐😐😐😐😐😐🌺
  • الماس کم حجم تره یا گرافیت؟

    حل شده
    6
    1
    2 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    178 بازدیدها
    WujianW
    @SiliS در الماس کم حجم تره یا گرافیت؟ گفته است: @Wujian چگالی بیشتر حجم کمتر الماس چگال تره پس حجم کمتر داره @Houman-M در الماس کم حجم تره یا گرافیت؟ گفته است: @Wujian فکر کنم چون چگالی الماس بیشتره درسته اره... راست میگین... فکر کنم من گول شکل سه بعدی الماس و دو بعدی گرافیتو خورده بودم مرسی🌺
  • مولکول

    7
    1 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    61 بازدیدها
    Mehrsa 14M
    @SiliS خیلی ممنون
  • تست

    21
    1 رای ها
    21 دیدگاه‌ها
    473 بازدیدها
    _
    @MV-ettta ایگزکلی
  • استوکیومتری

    حل شده
    7
    2 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    1k بازدیدها
    Zahra.tgZ
    ممنون 🌹
  • max,min

    حل شده
    10
    3 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    760 بازدیدها
    _
    @Soniaaa روز خوش ✨ من مفهومشو میگم واست بهتر یادش بگیری فلزات الکترون نمیگیرن خب ، پس کمترین عدد اکسایششون ۰ هست بیشترینشونم ، بیشترین باریه که دارن به عبارتی بیشترین الکترونی که از دست میدن ... مثلا برای fe سه مثبته ...یا برای فلزات قلیایی +۱ ... نافلزات : کمترین عدد اکسایششون بیشترین الکترونیه که میگیرن ( فلزات نمیگرفتن برای همین ۰ میشدن ... اما نافلرات میگیرن و صفر نیستن ) ... مثلا نیتروژن -3 بیشترینشونم همون الکترون ظرفیته مثلا برا نیتروژن ۵ تاست ( گروه ۱۵ هست و یکان میشه الکترون ظرفیتی )
  • سوختن هیدروکربن ها

    حل شده
    4
    1
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    86 بازدیدها
    _
    @Razieh-Kosari 🌹🌹
  • ایزوتوپ

    3
    2 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    72 بازدیدها
    SiliSS
    @Kimia-S اگه اینطوری با قید یاد بگیرید بهتره تقریبا همه عناصر دارای ایزوتوپ هستند ولی در حد مدرسه و کتاباش نیست برای اطلاعات بیشترتون ؛ به طور مصنوعی برای همه عناصر ایزوتوپ میتوان ساخت و معمولا تعداد ایزوتوپ های معمولی برای یک عمصر از 2 تا 15 تا می باشد ( گاهی بیشتر هم میشه )
  • ابهام در ppm

    5
    2
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    74 بازدیدها
    L
    @M-Tina خواهش میکنم ❤️ راه میفتی☺️
  • درشت مولکول هایی که پلیمر نیستند

    2
    2 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    287 بازدیدها
    SiliSS
    @Bardia-Bahrampour سلام روغن ،لیپید ها ،چربی انسولین ،
  • اشتباه در حل سوال

    حل شده
    3
    1
    2 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    189 بازدیدها
    Kourosh MousaviK
    شما درست میگید استاد سریع حل می کنن درصد خطا بالا هستش
  • شیمی

    5
    1
    1 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    193 بازدیدها
    L
    @_Reza_ اره دقیقا خواهش میکنم ✨🌹
  • شیمی رو هم جراحی کنیم؟😂

    11
    18 رای ها
    11 دیدگاه‌ها
    438 بازدیدها
    L
    @حسین-نعمتی این که روش ریپلای زدید کامل شدست گفتم ناظم تو تاپیک اصلی هم بزارتش یکی سه فصل دهم یکیش دو فصل
  • موضوع حذف شده است!

    حل نشده
    1
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    4 بازدیدها
  • سرعت

    حل شده
    7
    1
    1 رای ها
    7 دیدگاه‌ها
    87 بازدیدها
    _
    @mlika-hoveida 🌹
  • شیمی 2/اشکال

    21
    1
    1 رای ها
    21 دیدگاه‌ها
    557 بازدیدها
    Ali HamidvandA
    اینم جواب سوال شما [image: 1682364177233-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A8.png]
  • موضوع حذف شده است!

    1
    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    3 بازدیدها
  • میشه لطفا مفهومشو توضیح بدین

    حل شده
    8
    3 رای ها
    8 دیدگاه‌ها
    213 بازدیدها
    در حال بارگذاری...د
    @fatemeh-jk اره با کامپیوتر