اللهم عجل لولیک الفرج
-
یه حدیث میگم از خود آقا :بهرمندی از من درروزگارغیبتم مانند سودبرن از خورشید است انگاه که ابرها انها را از چشم پوشانده اند
نوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۵۴ آخرین ویرایش توسط انجام شده@jahad-20 کار پیش اومد
-
@jahad-20 شرمنده داش
نوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۵۴ آخرین ویرایش توسط انجام شده@Fighter-Bad چرا شرمنده دشمنتون شرمنده
-
نوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۵۵ آخرین ویرایش توسط انجام شده
@jahad-20 تیکه رو که انداختی
-
فک کنم خیییییییلی دیر اومدم
-
یه حدیث میگم از خود آقا :بهرمندی از من درروزگارغیبتم مانند سودبرن از خورشید است انگاه که ابرها انها را از چشم پوشانده اند
نوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۵۶ آخرین ویرایش توسط آمـاج انجام شده@jahad-20
تفسیرش رو هم بگین"خورشید پشت ابر" -
@jahad-20 تیکه رو که انداختی
نوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۵۶ آخرین ویرایش توسط انجام شده@Fighter-Bad شما حلال کن منظور خاصی نداشتم یه لحظه احساس کردم بچه ها خسته شدن که هیچی نمیگن
-
نوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۵۶ آخرین ویرایش توسط انجام شده
پیروز نه خوبه همین که اومدی
-
@Fighter-Bad شما حلال کن منظور خاصی نداشتم یه لحظه احساس کردم بچه ها خسته شدن که هیچی نمیگن
نوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۵۷ آخرین ویرایش توسط انجام شده@jahad-20
شما در حضور یک نفر هم باید رسالتتون رو انجام بدین!
-
نوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۵۸ آخرین ویرایش توسط انجام شده
عبدالله بن فضل هاشمى روايت كرده است:
از امام صادق(عليه السلام) شنيدم كه مى فرمود: همانا براى «صاحب الامر» غيبتى تخلف ناپذير است، به طورى كه اهل باطل در آن ترديد مى كنند.
عرض كردم: يابن رسول الله! چرا غيبت مى كند؟
فرمود: به علتى كه به ما اجازه نداده اند آشكار سازيم.
عرض كردم: چه حكمتى در غيبت اوست؟
فرمود: همان حكمتى كه در غيبت حجّت هاى پيش از او بوده است. حكمت غيبتِ قائم بعد از آمدن خود او ظاهر مى شود، چنان كه حكمت سوراخ كردن كشتى توسط خضر و كشتن آن بچه و تعمير ديوار، براى حضرت موسى(عليه السلام)ظاهر نگشت، مگر موقعى كه خواستند از هم جدا شوند.[2] -
نوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۵۹ آخرین ویرایش توسط انجام شده
@N_Pendar بله تشبیه خوبی آقا به خورشید خورشیدلحظه ای از نورافشانی دریغ نمیکند حتی اگر پشت ابر باشد لذا اگر این افتاب پشت ابرهم نباشد شدت سرما و تاریکی زمین را غیر قابل سکونت میکند
-
عبدالله بن فضل هاشمى روايت كرده است:
از امام صادق(عليه السلام) شنيدم كه مى فرمود: همانا براى «صاحب الامر» غيبتى تخلف ناپذير است، به طورى كه اهل باطل در آن ترديد مى كنند.
عرض كردم: يابن رسول الله! چرا غيبت مى كند؟
فرمود: به علتى كه به ما اجازه نداده اند آشكار سازيم.
عرض كردم: چه حكمتى در غيبت اوست؟
فرمود: همان حكمتى كه در غيبت حجّت هاى پيش از او بوده است. حكمت غيبتِ قائم بعد از آمدن خود او ظاهر مى شود، چنان كه حكمت سوراخ كردن كشتى توسط خضر و كشتن آن بچه و تعمير ديوار، براى حضرت موسى(عليه السلام)ظاهر نگشت، مگر موقعى كه خواستند از هم جدا شوند.[2]نوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۵۹ آخرین ویرایش توسط انجام شده@Fighter-Bad در اللهم عجل لولیک الفرج گفته است:
عبدالله بن فضل هاشمى روايت كرده است:
از امام صادق(عليه السلام) شنيدم كه مى فرمود: همانا براى «صاحب الامر» غيبتى تخلف ناپذير است، به طورى كه اهل باطل در آن ترديد مى كنند.
عرض كردم: يابن رسول الله! چرا غيبت مى كند؟
فرمود: به علتى كه به ما اجازه نداده اند آشكار سازيم.
عرض كردم: چه حكمتى در غيبت اوست؟
فرمود: همان حكمتى كه در غيبت حجّت هاى پيش از او بوده است. حكمت غيبتِ قائم بعد از آمدن خود او ظاهر مى شود، چنان كه حكمت سوراخ كردن كشتى توسط خضر و كشتن آن بچه و تعمير ديوار، براى حضرت موسى(عليه السلام)ظاهر نگشت، مگر موقعى كه خواستند از هم جدا شوند.[2]@Fighter-Bad در اللهم عجل لولیک الفرج گفته است:
عبدالله بن فضل هاشمى روايت كرده است:
از امام صادق(عليه السلام) شنيدم كه مى فرمود: همانا براى «صاحب الامر» غيبتى تخلف ناپذير است، به طورى كه اهل باطل در آن ترديد مى كنند.
عرض كردم: يابن رسول الله! چرا غيبت مى كند؟
فرمود: به علتى كه به ما اجازه نداده اند آشكار سازيم.
عرض كردم: چه حكمتى در غيبت اوست؟
فرمود: همان حكمتى كه در غيبت حجّت هاى پيش از او بوده است. حكمت غيبتِ قائم بعد از آمدن خود او ظاهر مى شود، چنان كه حكمت سوراخ كردن كشتى توسط خضر و كشتن آن بچه و تعمير ديوار، براى حضرت موسى(عليه السلام)ظاهر نگشت، مگر موقعى كه خواستند از هم جدا شوند.[2]دوست عزیز لطفا حلال کنید منظور خاصی نداشتم واقعا
-
نوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۰۶ آخرین ویرایش توسط انجام شده
-
@Fighter-Bad در اللهم عجل لولیک الفرج گفته است:
عبدالله بن فضل هاشمى روايت كرده است:
از امام صادق(عليه السلام) شنيدم كه مى فرمود: همانا براى «صاحب الامر» غيبتى تخلف ناپذير است، به طورى كه اهل باطل در آن ترديد مى كنند.
عرض كردم: يابن رسول الله! چرا غيبت مى كند؟
فرمود: به علتى كه به ما اجازه نداده اند آشكار سازيم.
عرض كردم: چه حكمتى در غيبت اوست؟
فرمود: همان حكمتى كه در غيبت حجّت هاى پيش از او بوده است. حكمت غيبتِ قائم بعد از آمدن خود او ظاهر مى شود، چنان كه حكمت سوراخ كردن كشتى توسط خضر و كشتن آن بچه و تعمير ديوار، براى حضرت موسى(عليه السلام)ظاهر نگشت، مگر موقعى كه خواستند از هم جدا شوند.[2]@Fighter-Bad در اللهم عجل لولیک الفرج گفته است:
عبدالله بن فضل هاشمى روايت كرده است:
از امام صادق(عليه السلام) شنيدم كه مى فرمود: همانا براى «صاحب الامر» غيبتى تخلف ناپذير است، به طورى كه اهل باطل در آن ترديد مى كنند.
عرض كردم: يابن رسول الله! چرا غيبت مى كند؟
فرمود: به علتى كه به ما اجازه نداده اند آشكار سازيم.
عرض كردم: چه حكمتى در غيبت اوست؟
فرمود: همان حكمتى كه در غيبت حجّت هاى پيش از او بوده است. حكمت غيبتِ قائم بعد از آمدن خود او ظاهر مى شود، چنان كه حكمت سوراخ كردن كشتى توسط خضر و كشتن آن بچه و تعمير ديوار، براى حضرت موسى(عليه السلام)ظاهر نگشت، مگر موقعى كه خواستند از هم جدا شوند.[2]دوست عزیز لطفا حلال کنید منظور خاصی نداشتم واقعا
نوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۰۶ آخرین ویرایش توسط انجام شده@jahad-20 اتفاقا خوشم اومد که با سند حرف میزنید
فعلا -
@jahad-20 اتفاقا خوشم اومد که با سند حرف میزنید
فعلانوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۰۷ آخرین ویرایش توسط انجام شده@Fighter-Bad التماس دعا یاعلی
-
نوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۰۸ آخرین ویرایش توسط انجام شده
خب بچه هایی که هستین تعریفتون واز انتظار بگین؟
-
انتظار یک کاره نه دست روی دست گذاشتن
-
نوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۰۸ آخرین ویرایش توسط انجام شده
@jahad-20 لغویش چشم به راه بودن
-
ببخشید من هنوز گرم نکردم
-
نوشتهشده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۱۰ آخرین ویرایش توسط انجام شده
درست انتظار است که به من منتظر شکل میدهد وبه کارها وتلاش های او جهت خاصی میدهد