Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. بچه های کنکور تجربی99
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بچه های کنکور تجربی99

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
10.5k دیدگاه‌ها 127 کاربران 374.7k بازدیدها 90 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • NiliN Nili

    @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

    @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

    هر جا میریم بحث دینه :|

    اینجا نیس فقط!!!

    تو دلی ک وضعش داغون شده ..هر کی یه خدا داره

    ب آفلاین
    ب آفلاین
    به سان خورشید
    اخراج شده
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #4429

    @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

    @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

    @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

    هر جا میریم بحث دینه :|

    اینجا نیس فقط!!!

    تو دلی ک وضعش داغون شده ..هر کی یه خدا داره

    یه موقعی یادم میاد اوایل حضورم تو انجمن بود خر شدم چند تا پست تو تودلی گذاشتم.
    اروم اروم که با بچه ها حرف میزدم اثار خستگی و اعصاب خوردی رو تو حرفاشون میدیم.
    دقیق یادم نیست چی شد ولی یکی شون یه حرفی زد دیگه نرفتم تو تودلی.
    اومد پیوی و عذر خواهی کرد و جلدی رفت.
    برای همین تا جا داره دیگه اونجا نرفتم.
    ذکر تابستونشون این بود..... فیکی؟😂

    Amin.thA 1 پاسخ آخرین پاسخ
    3
    • NiliN Nili

      اقا شما پاشیدین سحری بخورین یا درس بخونین؟
      یا شبو کلا بیدار بودین؟

      ب آفلاین
      ب آفلاین
      به سان خورشید
      اخراج شده
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #4430

      @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      اقا شما پاشیدین سحری بخورین یا درس بخونین؟
      یا شبو کلا بیدار بودین؟

      سحری رو خوردیم اماده درسیم

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • NiliN Nili

        اقا شما پاشیدین سحری بخورین یا درس بخونین؟
        یا شبو کلا بیدار بودین؟

        Amin.thA آفلاین
        Amin.thA آفلاین
        Amin.th
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #4431

        @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

        اقا شما پاشیدین سحری بخورین یا درس بخونین؟
        یا شبو کلا بیدار بودین؟

        ما خوابیدیم
        بعد پاشیدیم
        الان آماده ایم

        . : کسی خوشبختیو به تو کادو نمیده : .

        NiliN 1 پاسخ آخرین پاسخ
        3
        • ب به سان خورشید

          @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          هر جا میریم بحث دینه :|

          اینجا نیس فقط!!!

          تو دلی ک وضعش داغون شده ..هر کی یه خدا داره

          یه موقعی یادم میاد اوایل حضورم تو انجمن بود خر شدم چند تا پست تو تودلی گذاشتم.
          اروم اروم که با بچه ها حرف میزدم اثار خستگی و اعصاب خوردی رو تو حرفاشون میدیم.
          دقیق یادم نیست چی شد ولی یکی شون یه حرفی زد دیگه نرفتم تو تودلی.
          اومد پیوی و عذر خواهی کرد و جلدی رفت.
          برای همین تا جا داره دیگه اونجا نرفتم.
          ذکر تابستونشون این بود..... فیکی؟😂

          Amin.thA آفلاین
          Amin.thA آفلاین
          Amin.th
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #4432

          @The-Phoenix در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          هر جا میریم بحث دینه :|

          اینجا نیس فقط!!!

          تو دلی ک وضعش داغون شده ..هر کی یه خدا داره

          یه موقعی یادم میاد اوایل حضورم تو انجمن بود خر شدم چند تا پست تو تودلی گذاشتم.
          اروم اروم که با بچه ها حرف میزدم اثار خستگی و اعصاب خوردی رو تو حرفاشون میدیم.
          دقیق یادم نیست چی شد ولی یکی شون یه حرفی زد دیگه نرفتم تو تودلی.
          اومد پیوی و عذر خواهی کرد و جلدی رفت.
          برای همین تا جا داره دیگه اونجا نرفتم.
          ذکر تابستونشون این بود..... فیکی؟😂

          😂😂😂😂

          . : کسی خوشبختیو به تو کادو نمیده : .

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          3
          • NiliN آفلاین
            NiliN آفلاین
            Nili
            اخراج شده
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #4433

            رو فیک بودن خیلی گیرن ..منم اذیت کردن ولی خو من رفیقشون بودم رو نمیکردم خخ

            ب 1 پاسخ آخرین پاسخ
            2
            • Amin.thA Amin.th

              zahra_yp الان فمنیستمون میان چوب تو آستینمون میکنه🤣🤣

              ب آفلاین
              ب آفلاین
              به سان خورشید
              اخراج شده
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #4434

              @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

              zahra_yp الان فمنیستمون میان چوب تو آستینمون میکنه🤣🤣

              اوه اوه اره الان ظاهر میشه...
              میلغ دینی نمیخوای بشی امین؟
              کارت فعال بهت میدیما بیست درصد کنکور خود به خود فر میخوره😆🤣

              Amin.thA 1 پاسخ آخرین پاسخ
              3
              • ب به سان خورشید

                @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                zahra_yp الان فمنیستمون میان چوب تو آستینمون میکنه🤣🤣

                اوه اوه اره الان ظاهر میشه...
                میلغ دینی نمیخوای بشی امین؟
                کارت فعال بهت میدیما بیست درصد کنکور خود به خود فر میخوره😆🤣

                Amin.thA آفلاین
                Amin.thA آفلاین
                Amin.th
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #4435

                @The-Phoenix در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                zahra_yp الان فمنیستمون میان چوب تو آستینمون میکنه🤣🤣

                اوه اوه اره الان ظاهر میشه...
                میلغ دینی نمیخوای بشی امین؟
                کارت فعال بهت میدیما بیست درصد کنکور خود به خود فر میخوره😆🤣

                من غلط بکنم مبلغ دینی بشم

                . : کسی خوشبختیو به تو کادو نمیده : .

                ب 1 پاسخ آخرین پاسخ
                3
                • Amin.thA Amin.th

                  @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                  اقا شما پاشیدین سحری بخورین یا درس بخونین؟
                  یا شبو کلا بیدار بودین؟

                  ما خوابیدیم
                  بعد پاشیدیم
                  الان آماده ایم

                  NiliN آفلاین
                  NiliN آفلاین
                  Nili
                  اخراج شده
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #4436

                  @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                  @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                  اقا شما پاشیدین سحری بخورین یا درس بخونین؟
                  یا شبو کلا بیدار بودین؟

                  ما خوابیدیم
                  بعد پاشیدیم
                  الان آماده ایم

                  خوشبحالتون من الان میخابم تا 2-3عصر
                  میخام بساطو جمع کنم اف شم درسه رو از فردا قوی شروع کنم

                  Amin.thA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  3
                  • NiliN Nili

                    رو فیک بودن خیلی گیرن ..منم اذیت کردن ولی خو من رفیقشون بودم رو نمیکردم خخ

                    ب آفلاین
                    ب آفلاین
                    به سان خورشید
                    اخراج شده
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #4437

                    @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                    رو فیک بودن خیلی گیرن ..منم اذیت کردن ولی خو من رفیقشون بودم رو نمیکردم خخ

                    تاپیک تودلی بی تعارف بگم اساس و بنیادش بر حرفی غلط بنیان گذاری شده.
                    به خاطر مخاطبان زیادش جون میده یه خبری بندازی توش و در بری😂

                    Amin.thA NiliN 2 پاسخ آخرین پاسخ
                    3
                    • ب به سان خورشید

                      @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                      رو فیک بودن خیلی گیرن ..منم اذیت کردن ولی خو من رفیقشون بودم رو نمیکردم خخ

                      تاپیک تودلی بی تعارف بگم اساس و بنیادش بر حرفی غلط بنیان گذاری شده.
                      به خاطر مخاطبان زیادش جون میده یه خبری بندازی توش و در بری😂

                      Amin.thA آفلاین
                      Amin.thA آفلاین
                      Amin.th
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #4438

                      @The-Phoenix در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                      @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                      رو فیک بودن خیلی گیرن ..منم اذیت کردن ولی خو من رفیقشون بودم رو نمیکردم خخ

                      تاپیک تودلی بی تعارف بگم اساس و بنیادش بر حرفی غلط بنیان گذاری شده.
                      به خاطر مخاطبان زیادش جون میده یه خبری بندازی توش و در بری😂

                      نکن حاجی
                      شاید یکی بیماری قلبی داشته باشه😂😂
                      داستان میشه باز

                      . : کسی خوشبختیو به تو کادو نمیده : .

                      ب 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      3
                      • Amin.thA Amin.th

                        @The-Phoenix در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                        @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                        zahra_yp الان فمنیستمون میان چوب تو آستینمون میکنه🤣🤣

                        اوه اوه اره الان ظاهر میشه...
                        میلغ دینی نمیخوای بشی امین؟
                        کارت فعال بهت میدیما بیست درصد کنکور خود به خود فر میخوره😆🤣

                        من غلط بکنم مبلغ دینی بشم

                        ب آفلاین
                        ب آفلاین
                        به سان خورشید
                        اخراج شده
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #4439

                        @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                        @The-Phoenix در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                        @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                        zahra_yp الان فمنیستمون میان چوب تو آستینمون میکنه🤣🤣

                        اوه اوه اره الان ظاهر میشه...
                        میلغ دینی نمیخوای بشی امین؟
                        کارت فعال بهت میدیما بیست درصد کنکور خود به خود فر میخوره😆🤣

                        من غلط بکنم مبلغ دینی بشم

                        حالا یکم رعایت کن.... سه خط سفید صورتی در کمینه🤣

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        3
                        • Amin.thA Amin.th

                          @The-Phoenix در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          رو فیک بودن خیلی گیرن ..منم اذیت کردن ولی خو من رفیقشون بودم رو نمیکردم خخ

                          تاپیک تودلی بی تعارف بگم اساس و بنیادش بر حرفی غلط بنیان گذاری شده.
                          به خاطر مخاطبان زیادش جون میده یه خبری بندازی توش و در بری😂

                          نکن حاجی
                          شاید یکی بیماری قلبی داشته باشه😂😂
                          داستان میشه باز

                          ب آفلاین
                          ب آفلاین
                          به سان خورشید
                          اخراج شده
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #4440

                          @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          @The-Phoenix در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          رو فیک بودن خیلی گیرن ..منم اذیت کردن ولی خو من رفیقشون بودم رو نمیکردم خخ

                          تاپیک تودلی بی تعارف بگم اساس و بنیادش بر حرفی غلط بنیان گذاری شده.
                          به خاطر مخاطبان زیادش جون میده یه خبری بندازی توش و در بری😂

                          نکن حاجی
                          شاید یکی بیماری قلبی داشته باشه😂😂
                          داستان میشه باز

                          حالا یادم اومد😂

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          3
                          • NiliN Nili

                            @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            اقا شما پاشیدین سحری بخورین یا درس بخونین؟
                            یا شبو کلا بیدار بودین؟

                            ما خوابیدیم
                            بعد پاشیدیم
                            الان آماده ایم

                            خوشبحالتون من الان میخابم تا 2-3عصر
                            میخام بساطو جمع کنم اف شم درسه رو از فردا قوی شروع کنم

                            Amin.thA آفلاین
                            Amin.thA آفلاین
                            Amin.th
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #4441

                            @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            اقا شما پاشیدین سحری بخورین یا درس بخونین؟
                            یا شبو کلا بیدار بودین؟

                            ما خوابیدیم
                            بعد پاشیدیم
                            الان آماده ایم

                            خوشبحالتون من الان میخابم تا 2-3عصر
                            میخام بساطو جمع کنم اف شم درسه رو از فردا قوی شروع کنم

                            پشماام
                            2 - 3 عصر؟؟!؟

                            . : کسی خوشبختیو به تو کادو نمیده : .

                            NiliN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            3
                            • ب به سان خورشید

                              @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              رو فیک بودن خیلی گیرن ..منم اذیت کردن ولی خو من رفیقشون بودم رو نمیکردم خخ

                              تاپیک تودلی بی تعارف بگم اساس و بنیادش بر حرفی غلط بنیان گذاری شده.
                              به خاطر مخاطبان زیادش جون میده یه خبری بندازی توش و در بری😂

                              NiliN آفلاین
                              NiliN آفلاین
                              Nili
                              اخراج شده
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #4442

                              @The-Phoenix در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              رو فیک بودن خیلی گیرن ..منم اذیت کردن ولی خو من رفیقشون بودم رو نمیکردم خخ

                              تاپیک تودلی بی تعارف بگم اساس و بنیادش بر حرفی غلط بنیان گذاری شده.
                              به خاطر مخاطبان زیادش جون میده یه خبری بندازی توش و در بری😂

                              منم قبلا این کارو میکردم:face_with_tears_of_joy:

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              3
                              • Amin.thA Amin.th

                                @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                اقا شما پاشیدین سحری بخورین یا درس بخونین؟
                                یا شبو کلا بیدار بودین؟

                                ما خوابیدیم
                                بعد پاشیدیم
                                الان آماده ایم

                                خوشبحالتون من الان میخابم تا 2-3عصر
                                میخام بساطو جمع کنم اف شم درسه رو از فردا قوی شروع کنم

                                پشماام
                                2 - 3 عصر؟؟!؟

                                NiliN آفلاین
                                NiliN آفلاین
                                Nili
                                اخراج شده
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #4443

                                @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                اقا شما پاشیدین سحری بخورین یا درس بخونین؟
                                یا شبو کلا بیدار بودین؟

                                ما خوابیدیم
                                بعد پاشیدیم
                                الان آماده ایم

                                خوشبحالتون من الان میخابم تا 2-3عصر
                                میخام بساطو جمع کنم اف شم درسه رو از فردا قوی شروع کنم

                                پشماام
                                2 - 3 عصر؟؟!؟

                                خدایی تایم خابم کمه مثلن 7-8 صب میخابم تا اون موقع
                                فقط سر وقت نیست
                                همین چیزشم درست میشد خوب بود شب اصلا خابم نمیبره..

                                Amin.thA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                3
                                • NiliN Nili

                                  @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  اقا شما پاشیدین سحری بخورین یا درس بخونین؟
                                  یا شبو کلا بیدار بودین؟

                                  ما خوابیدیم
                                  بعد پاشیدیم
                                  الان آماده ایم

                                  خوشبحالتون من الان میخابم تا 2-3عصر
                                  میخام بساطو جمع کنم اف شم درسه رو از فردا قوی شروع کنم

                                  پشماام
                                  2 - 3 عصر؟؟!؟

                                  خدایی تایم خابم کمه مثلن 7-8 صب میخابم تا اون موقع
                                  فقط سر وقت نیست
                                  همین چیزشم درست میشد خوب بود شب اصلا خابم نمیبره..

                                  Amin.thA آفلاین
                                  Amin.thA آفلاین
                                  Amin.th
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #4444

                                  @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  اقا شما پاشیدین سحری بخورین یا درس بخونین؟
                                  یا شبو کلا بیدار بودین؟

                                  ما خوابیدیم
                                  بعد پاشیدیم
                                  الان آماده ایم

                                  خوشبحالتون من الان میخابم تا 2-3عصر
                                  میخام بساطو جمع کنم اف شم درسه رو از فردا قوی شروع کنم

                                  پشماام
                                  2 - 3 عصر؟؟!؟

                                  خدایی تایم خابم کمه مثلن 7-8 صب میخابم تا اون موقع
                                  فقط سر وقت نیست
                                  همین چیزشم درست میشد خوب بود شب اصلا خابم نمیبره..

                                  ار من میشنوی شب ساعتای 10 بخواب تا سحر
                                  بعد سحر بپاش(😂) درس بخون تا ساعتای 10 حدودا
                                  بعد واسه خودت 2 - 3 ساعت بخواب
                                  دوباره پاشو بخون تا افطار
                                  اینجوری خیلی تایمت به هم نمیریزه
                                  تقریبا مثل روزای غیر ماه رمضون میشه

                                  . : کسی خوشبختیو به تو کادو نمیده : .

                                  ب NiliN 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                  3
                                  • Amin.thA Amin.th

                                    @The-Phoenix در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    @The-Phoenix در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    اقا تو پسری؟:face_without_mouth: @The-Phoenix

                                    فرقی نمیکنه که نگاه فمنیسیتی فرق نمیزاره.
                                    با اجازه تون داداش کوچیک انجمن هستم

                                    اتفاقا دقیقا نگاه فمینیستیه که فرق میزاره
                                    منتهی ظاهرش میگه فرق نمیزاره

                                    خواهرم میگفت فیمنیست ها نگاه جنسیتی به افراد ندارن.
                                    چه میدونم عقاید اونا هم اینجور ابلاغ میشه😂
                                    بابا زن و مرد بهانه س ادم باید ذاتش درست باشه😐🤣

                                    خواهرت حرف کاملا درستی میزنه
                                    منتهی چیزایی که به عنوان فمینیسم به خورد مردم میدن یه چیز دیگس متاسفانه

                                    ب آفلاین
                                    ب آفلاین
                                    به سان خورشید
                                    اخراج شده
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #4445

                                    @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    @The-Phoenix در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    @The-Phoenix در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    اقا تو پسری؟:face_without_mouth: @The-Phoenix

                                    فرقی نمیکنه که نگاه فمنیسیتی فرق نمیزاره.
                                    با اجازه تون داداش کوچیک انجمن هستم

                                    اتفاقا دقیقا نگاه فمینیستیه که فرق میزاره
                                    منتهی ظاهرش میگه فرق نمیزاره

                                    خواهرم میگفت فیمنیست ها نگاه جنسیتی به افراد ندارن.
                                    چه میدونم عقاید اونا هم اینجور ابلاغ میشه😂
                                    بابا زن و مرد بهانه س ادم باید ذاتش درست باشه😐🤣

                                    خواهرت حرف کاملا درستی میزنه
                                    منتهی چیزایی که به عنوان فمینیسم به خورد مردم میدن یه چیز دیگس متاسفانه

                                    اصلا مختص به زن نیست...
                                    یه سریا هم علم میکنن وای خدا اصلا یارو نمیدونه فمنیسیت چجوری نوشته میشه.... یه سری چیزا رو به سینه میزنن....
                                    فرهنگ ایران باستان خدا وکیلی انقدر قشنگ و مفهومیه اون وقت مردم ایران دو دسته شدن. عرب پرست و غرب پرست.
                                    با نژاد پرستی مخالف هستم شدیدا اما من تو این موندم که چطوری یه سری افراد انقدر عاشق رسومات اعراب و یا اروپا میشن. فرهنگ ایران(قبل از حمله اعراب)
                                    انقدر عجیب و نزدیک به دین خداست که ادم میگه انگاری اسمانیه

                                    Amin.thA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    3
                                    • Amin.thA Amin.th

                                      @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                      @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                      @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                      @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                      @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                      اقا شما پاشیدین سحری بخورین یا درس بخونین؟
                                      یا شبو کلا بیدار بودین؟

                                      ما خوابیدیم
                                      بعد پاشیدیم
                                      الان آماده ایم

                                      خوشبحالتون من الان میخابم تا 2-3عصر
                                      میخام بساطو جمع کنم اف شم درسه رو از فردا قوی شروع کنم

                                      پشماام
                                      2 - 3 عصر؟؟!؟

                                      خدایی تایم خابم کمه مثلن 7-8 صب میخابم تا اون موقع
                                      فقط سر وقت نیست
                                      همین چیزشم درست میشد خوب بود شب اصلا خابم نمیبره..

                                      ار من میشنوی شب ساعتای 10 بخواب تا سحر
                                      بعد سحر بپاش(😂) درس بخون تا ساعتای 10 حدودا
                                      بعد واسه خودت 2 - 3 ساعت بخواب
                                      دوباره پاشو بخون تا افطار
                                      اینجوری خیلی تایمت به هم نمیریزه
                                      تقریبا مثل روزای غیر ماه رمضون میشه

                                      ب آفلاین
                                      ب آفلاین
                                      به سان خورشید
                                      اخراج شده
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #4446

                                      @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                      @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                      @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                      @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                      @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                      @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                      اقا شما پاشیدین سحری بخورین یا درس بخونین؟
                                      یا شبو کلا بیدار بودین؟

                                      ما خوابیدیم
                                      بعد پاشیدیم
                                      الان آماده ایم

                                      خوشبحالتون من الان میخابم تا 2-3عصر
                                      میخام بساطو جمع کنم اف شم درسه رو از فردا قوی شروع کنم

                                      پشماام
                                      2 - 3 عصر؟؟!؟

                                      خدایی تایم خابم کمه مثلن 7-8 صب میخابم تا اون موقع
                                      فقط سر وقت نیست
                                      همین چیزشم درست میشد خوب بود شب اصلا خابم نمیبره..

                                      ار من میشنوی شب ساعتای 10 بخواب تا سحر
                                      بعد سحر بپاش(😂) درس بخون تا ساعتای 10 حدودا
                                      بعد واسه خودت 2 - 3 ساعت بخواب
                                      دوباره پاشو بخون تا افطار
                                      اینجوری خیلی تایمت به هم نمیریزه
                                      تقریبا مثل روزای غیر ماه رمضون میشه

                                      وای فقط خوابش میچسبه.
                                      لامصب از خواب که پا میشی یه انرژی داری روزگاری

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      3
                                      • Amin.thA Amin.th

                                        @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        اقا شما پاشیدین سحری بخورین یا درس بخونین؟
                                        یا شبو کلا بیدار بودین؟

                                        ما خوابیدیم
                                        بعد پاشیدیم
                                        الان آماده ایم

                                        خوشبحالتون من الان میخابم تا 2-3عصر
                                        میخام بساطو جمع کنم اف شم درسه رو از فردا قوی شروع کنم

                                        پشماام
                                        2 - 3 عصر؟؟!؟

                                        خدایی تایم خابم کمه مثلن 7-8 صب میخابم تا اون موقع
                                        فقط سر وقت نیست
                                        همین چیزشم درست میشد خوب بود شب اصلا خابم نمیبره..

                                        ار من میشنوی شب ساعتای 10 بخواب تا سحر
                                        بعد سحر بپاش(😂) درس بخون تا ساعتای 10 حدودا
                                        بعد واسه خودت 2 - 3 ساعت بخواب
                                        دوباره پاشو بخون تا افطار
                                        اینجوری خیلی تایمت به هم نمیریزه
                                        تقریبا مثل روزای غیر ماه رمضون میشه

                                        NiliN آفلاین
                                        NiliN آفلاین
                                        Nili
                                        اخراج شده
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #4447

                                        @Amin-th مشکل بخاطر ماه رمضون نیست از وقتی کرونا شروع شد وضع همینجوریه..
                                        راسی من روزه نمیگرم از نظر شرعی واس من حرامه
                                        ای ام مریض:face_with_tears_of_joy: :face_with_tongue: :beaming_face_with_smiling_eyes:

                                        Amin.thA ب 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                        3
                                        • NiliN Nili

                                          @Amin-th مشکل بخاطر ماه رمضون نیست از وقتی کرونا شروع شد وضع همینجوریه..
                                          راسی من روزه نمیگرم از نظر شرعی واس من حرامه
                                          ای ام مریض:face_with_tears_of_joy: :face_with_tongue: :beaming_face_with_smiling_eyes:

                                          Amin.thA آفلاین
                                          Amin.thA آفلاین
                                          Amin.th
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #4448

                                          @_JANA_ در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                          @Amin-th مشکل بخاطر ماه رمضون نیست از وقتی کرونا شروع شد وضع همینجوریه..
                                          راسی من روزه نمیگرم از نظر شرعی واس من حرامه
                                          ای ام مریض:face_with_tears_of_joy: :face_with_tongue: :beaming_face_with_smiling_eyes:

                                          ایشالا خوب میشی روزه هارو ام میگیری😂😂
                                          ولی درستش کن چون موقع کنکور ضربه میبینی
                                          ساعت 8 صبح کنکوره،با همین وضع پیش بری ساعت 8 صبح خوابه خوابی...

                                          . : کسی خوشبختیو به تو کادو نمیده : .

                                          NiliN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          3
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 220
                                          • 221
                                          • 222
                                          • 223
                                          • 224
                                          • 526
                                          • 527
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع