Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. بچه های کنکور تجربی99
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

بچه های کنکور تجربی99

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
10.5k دیدگاه‌ها 127 کاربران 372.9k بازدیدها 90 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • ب به سان خورشید

    سلام سلام هزار یک سلام خدمت عزیزان آلایی .
    امید وارم حالتون خوب باشه، سرحال ، پر انرژی و آماده برای یک داستان جدید در انجمن آلا برای اولین بار.
    یحتمل خبر دارید که کنکور سراسری افتاد به ۳۰ و ۳۱ مرداد؟ بله اگر خبر رو دارید تازه می شنوید بدونید که معتبره.
    نمیدونم چرا یهو یه چیزی به ذهنم رسید لازم دونستم بیام و مطرح کنم.
    تقریبا یک ماه اضافه تر به دانش آموزان وقت داده شده و این یعنی محشر!.
    این بیست سی روز باقی مونده تا امتحانات خرداد و همچنین امتحانات خرداد قصد داریم کاری بکنیم که شاید اولین باره میشنوید و اگر بدونید چه نتیجه ای داره......
    خلاصه.... یه ماه دوماه وقتی که دارید رو بذارید برای تسلط بر متن کتاب(یعنی خواندن مجدد مطالب کتاب های درسی هر سه سال)
    این کار به این دلیله که ۲۰ روز باقی مانده تا کنکور تنها دغدغه شما ذخیره زمان و سرعت در تست باشه نه اینکه مطالب رو ناقص بلد باشید
    توی این دو ماه اگر یه ذره دریچه ها رو تنظیم کنید
    حتی اگر صفر سلسیوس هم باشید من شرط میبندم نتیجه میگیرید.
    هر وقت تاپیک رو دیدید به رفقا تون خلاصه هرکی درس خونده یا نخونده خبر بدید.
    قراره امروز حوالی ساعت ۷ و نیم مجددا بیام.
    همگی (تاکید کردم همگی تون) حضور پیدا کنید و شرح تاپیک جدید رو بخونید حتی اگر صفر صفرید‌
    قراره زمان تون رو قشنگ کنترل کنید و هدف دار بیایید انجمن و اتلاف وقت رو کم کنید.
    sandiiii دکتر علی ف uu @Amin-th zahra_yp shakoreh MAHAk @venom

    MAHAkM آفلاین
    MAHAkM آفلاین
    MAHAk
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #5183

    به سان خورشید سلام خورشید عزیز:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: واقعا مثل روز های افتابی و ابری غیر منتظره هستید:grinning_face_with_smiling_eyes: ،وقتی که هستید از هیچ مطلب علمی دریغ نمیکنید و وقتی یه مدت نیستید:grinning_face_with_sweat: حال و هوای بچه ها رو بارونی میکنید:grinning_face_with_smiling_eyes: بعد از برگشت به خانه یه سوپرایز رنگین کمونی داری برامون:face_with_raised_eyebrow: :cat_face_with_tears_of_joy: من ۲۷۳ امتیاز بالاترم صفر کلوینم نه سیلسیوس:confused_face: :face_with_head-bandage: :grinning_face_with_sweat: ممنون از منشنت:rainbow: :sparkles: :rainbow:

    دَر حآلِ بآرگُذاری رویآهآی بُزُرگ

    ب 1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • ب به سان خورشید

      @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      دعا کنید برهان و زهرا ببینن تاپیک رو...
      برنامه ای که فرستادم دیگه استفاده ازش خیلی خیلی کاربردی شد.
      ساعت ۷ و نیم(نه زود تر نه دیر تر)
      اینجا باشید. یه تاپیک هست میزنم. فعلا نمیگم چیه بمونید تو خماری😂

      اخرین باری که مارو گذاشتی تو خماری دهنمون سرویس شد😶

      اقا اون پست منو منشن کنید رفقایی که دورادور ملاحظه میکنن ببینن

      MAHAkM آفلاین
      MAHAkM آفلاین
      MAHAk
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #5184

      به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      دعا کنید برهان و زهرا ببینن تاپیک رو...
      برنامه ای که فرستادم دیگه استفاده ازش خیلی خیلی کاربردی شد.
      ساعت ۷ و نیم(نه زود تر نه دیر تر)
      اینجا باشید. یه تاپیک هست میزنم. فعلا نمیگم چیه بمونید تو خماری😂

      اخرین باری که مارو گذاشتی تو خماری دهنمون سرویس شد😶

      اقا اون پست منو منشن کنید رفقایی که دورادور ملاحظه میکنن ببینن

      به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      دعا کنید برهان و زهرا ببینن تاپیک رو...
      برنامه ای که فرستادم دیگه استفاده ازش خیلی خیلی کاربردی شد.
      ساعت ۷ و نیم(نه زود تر نه دیر تر)
      اینجا باشید. یه تاپیک هست میزنم. فعلا نمیگم چیه بمونید تو خماری😂

      اخرین باری که مارو گذاشتی تو خماری دهنمون سرویس شد😶

      اقا اون پست منو منشن کنید رفقایی که دورادور ملاحظه میکنن ببینن

      zeinabmaghsoudi kousar @Mohsen-M-T @نابغه-قرن پیروز RAMIN1380 mahdifathi

      دَر حآلِ بآرگُذاری رویآهآی بُزُرگ

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      3
      • MAHAkM آفلاین
        MAHAkM آفلاین
        MAHAk
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #5185

        1001

        دَر حآلِ بآرگُذاری رویآهآی بُزُرگ

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        3
        • sandiiiiS sandiiii

          به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          دعا کنید برهان و زهرا ببینن تاپیک رو...
          برنامه ای که فرستادم دیگه استفاده ازش خیلی خیلی کاربردی شد.
          ساعت ۷ و نیم(نه زود تر نه دیر تر)
          اینجا باشید. یه تاپیک هست میزنم. فعلا نمیگم چیه بمونید تو خماری😂

          مثِ دفه قبل با تاخیر نیاید لطفا😂

          ب آفلاین
          ب آفلاین
          به سان خورشید
          اخراج شده
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #5186

          sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          دعا کنید برهان و زهرا ببینن تاپیک رو...
          برنامه ای که فرستادم دیگه استفاده ازش خیلی خیلی کاربردی شد.
          ساعت ۷ و نیم(نه زود تر نه دیر تر)
          اینجا باشید. یه تاپیک هست میزنم. فعلا نمیگم چیه بمونید تو خماری😂

          مثِ دفه قبل با تاخیر نیاید لطفا😂

          چشم

          sandiiiiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
          3
          • Amin.thA Amin.th

            به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

            دعا کنید برهان و زهرا ببینن تاپیک رو...
            برنامه ای که فرستادم دیگه استفاده ازش خیلی خیلی کاربردی شد.
            ساعت ۷ و نیم(نه زود تر نه دیر تر)
            اینجا باشید. یه تاپیک هست میزنم. فعلا نمیگم چیه بمونید تو خماری😂

            اخرین باری که مارو گذاشتی تو خماری دهنمون سرویس شد😶

            ب آفلاین
            ب آفلاین
            به سان خورشید
            اخراج شده
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #5187

            @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

            به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

            دعا کنید برهان و زهرا ببینن تاپیک رو...
            برنامه ای که فرستادم دیگه استفاده ازش خیلی خیلی کاربردی شد.
            ساعت ۷ و نیم(نه زود تر نه دیر تر)
            اینجا باشید. یه تاپیک هست میزنم. فعلا نمیگم چیه بمونید تو خماری😂

            اخرین باری که مارو گذاشتی تو خماری دهنمون سرویس شد😶

            اون مورد فرق داشت میخواستم یه ذره رمانتیک بشه😂حلال کن جیگر😂🤣

            Amin.thA 1 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • MAHAkM MAHAk

              به سان خورشید سلام خورشید عزیز:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: واقعا مثل روز های افتابی و ابری غیر منتظره هستید:grinning_face_with_smiling_eyes: ،وقتی که هستید از هیچ مطلب علمی دریغ نمیکنید و وقتی یه مدت نیستید:grinning_face_with_sweat: حال و هوای بچه ها رو بارونی میکنید:grinning_face_with_smiling_eyes: بعد از برگشت به خانه یه سوپرایز رنگین کمونی داری برامون:face_with_raised_eyebrow: :cat_face_with_tears_of_joy: من ۲۷۳ امتیاز بالاترم صفر کلوینم نه سیلسیوس:confused_face: :face_with_head-bandage: :grinning_face_with_sweat: ممنون از منشنت:rainbow: :sparkles: :rainbow:

              ب آفلاین
              ب آفلاین
              به سان خورشید
              اخراج شده
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #5188

              MAHAk در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

              به سان خورشید سلام خورشید عزیز:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: واقعا مثل روز های افتابی و ابری غیر منتظره هستید:grinning_face_with_smiling_eyes: ،وقتی که هستید از هیچ مطلب علمی دریغ نمیکنید و وقتی یه مدت نیستید:grinning_face_with_sweat: حال و هوای بچه ها رو بارونی میکنید:grinning_face_with_smiling_eyes: بعد از برگشت به خانه یه سوپرایز رنگین کمونی داری برامون:face_with_raised_eyebrow: :cat_face_with_tears_of_joy: من ۲۷۳ امتیاز بالاترم صفر کلوینم نه سیلسیوس:confused_face: :face_with_head-bandage: :grinning_face_with_sweat: ممنون از منشنت:rainbow: :sparkles: :rainbow:

              صفر کلوین ۲۷۳ واحد کمتره که😂

              MAHAkM 1 پاسخ آخرین پاسخ
              3
              • ب به سان خورشید

                سلام سلام هزار یک سلام خدمت عزیزان آلایی .
                امید وارم حالتون خوب باشه، سرحال ، پر انرژی و آماده برای یک داستان جدید در انجمن آلا برای اولین بار.
                یحتمل خبر دارید که کنکور سراسری افتاد به ۳۰ و ۳۱ مرداد؟ بله اگر خبر رو دارید تازه می شنوید بدونید که معتبره.
                نمیدونم چرا یهو یه چیزی به ذهنم رسید لازم دونستم بیام و مطرح کنم.
                تقریبا یک ماه اضافه تر به دانش آموزان وقت داده شده و این یعنی محشر!.
                این بیست سی روز باقی مونده تا امتحانات خرداد و همچنین امتحانات خرداد قصد داریم کاری بکنیم که شاید اولین باره میشنوید و اگر بدونید چه نتیجه ای داره......
                خلاصه.... یه ماه دوماه وقتی که دارید رو بذارید برای تسلط بر متن کتاب(یعنی خواندن مجدد مطالب کتاب های درسی هر سه سال)
                این کار به این دلیله که ۲۰ روز باقی مانده تا کنکور تنها دغدغه شما ذخیره زمان و سرعت در تست باشه نه اینکه مطالب رو ناقص بلد باشید
                توی این دو ماه اگر یه ذره دریچه ها رو تنظیم کنید
                حتی اگر صفر سلسیوس هم باشید من شرط میبندم نتیجه میگیرید.
                هر وقت تاپیک رو دیدید به رفقا تون خلاصه هرکی درس خونده یا نخونده خبر بدید.
                قراره امروز حوالی ساعت ۷ و نیم مجددا بیام.
                همگی (تاکید کردم همگی تون) حضور پیدا کنید و شرح تاپیک جدید رو بخونید حتی اگر صفر صفرید‌
                قراره زمان تون رو قشنگ کنترل کنید و هدف دار بیایید انجمن و اتلاف وقت رو کم کنید.
                sandiiii دکتر علی ف uu @Amin-th zahra_yp shakoreh MAHAk @venom

                دریا دریایید آفلاین
                دریا دریایید آفلاین
                دریا دریایی
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #5189

                به سان خورشید
                با اجازه تون منم میتونم بیام؟

                MAHAkM ب 2 پاسخ آخرین پاسخ
                3
                • دریا دریایید دریا دریایی

                  به سان خورشید
                  با اجازه تون منم میتونم بیام؟

                  MAHAkM آفلاین
                  MAHAkM آفلاین
                  MAHAk
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #5190

                  دریا دریایی سلام عزیزم. اره اتفاقا میخاستم منشنت کنم.:rainbow: :green_heart: :star: :rainbow:

                  دَر حآلِ بآرگُذاری رویآهآی بُزُرگ

                  دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  4
                  • ب به سان خورشید

                    MAHAk در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                    به سان خورشید سلام خورشید عزیز:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: واقعا مثل روز های افتابی و ابری غیر منتظره هستید:grinning_face_with_smiling_eyes: ،وقتی که هستید از هیچ مطلب علمی دریغ نمیکنید و وقتی یه مدت نیستید:grinning_face_with_sweat: حال و هوای بچه ها رو بارونی میکنید:grinning_face_with_smiling_eyes: بعد از برگشت به خانه یه سوپرایز رنگین کمونی داری برامون:face_with_raised_eyebrow: :cat_face_with_tears_of_joy: من ۲۷۳ امتیاز بالاترم صفر کلوینم نه سیلسیوس:confused_face: :face_with_head-bandage: :grinning_face_with_sweat: ممنون از منشنت:rainbow: :sparkles: :rainbow:

                    صفر کلوین ۲۷۳ واحد کمتره که😂

                    MAHAkM آفلاین
                    MAHAkM آفلاین
                    MAHAk
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #5191

                    به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                    MAHAk در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                    به سان خورشید سلام خورشید عزیز:hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: واقعا مثل روز های افتابی و ابری غیر منتظره هستید:grinning_face_with_smiling_eyes: ،وقتی که هستید از هیچ مطلب علمی دریغ نمیکنید و وقتی یه مدت نیستید:grinning_face_with_sweat: حال و هوای بچه ها رو بارونی میکنید:grinning_face_with_smiling_eyes: بعد از برگشت به خانه یه سوپرایز رنگین کمونی داری برامون:face_with_raised_eyebrow: :cat_face_with_tears_of_joy: من ۲۷۳ امتیاز بالاترم صفر کلوینم نه سیلسیوس:confused_face: :face_with_head-bandage: :grinning_face_with_sweat: ممنون از منشنت:rainbow: :sparkles: :rainbow:

                    صفر کلوین ۲۷۳ واحد کمتره که😂

                    خدایا الان واسه سوتی دادن خیلی زود بود:person_facepalming: من اندازه ای گفتم قدر مطلقی:confused_face: :cat_face_with_tears_of_joy: :rainbow:

                    دَر حآلِ بآرگُذاری رویآهآی بُزُرگ

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    3
                    • ب به سان خورشید

                      @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                      به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                      دعا کنید برهان و زهرا ببینن تاپیک رو...
                      برنامه ای که فرستادم دیگه استفاده ازش خیلی خیلی کاربردی شد.
                      ساعت ۷ و نیم(نه زود تر نه دیر تر)
                      اینجا باشید. یه تاپیک هست میزنم. فعلا نمیگم چیه بمونید تو خماری😂

                      اخرین باری که مارو گذاشتی تو خماری دهنمون سرویس شد😶

                      اون مورد فرق داشت میخواستم یه ذره رمانتیک بشه😂حلال کن جیگر😂🤣

                      Amin.thA آفلاین
                      Amin.thA آفلاین
                      Amin.th
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #5192

                      به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                      @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                      به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                      دعا کنید برهان و زهرا ببینن تاپیک رو...
                      برنامه ای که فرستادم دیگه استفاده ازش خیلی خیلی کاربردی شد.
                      ساعت ۷ و نیم(نه زود تر نه دیر تر)
                      اینجا باشید. یه تاپیک هست میزنم. فعلا نمیگم چیه بمونید تو خماری😂

                      اخرین باری که مارو گذاشتی تو خماری دهنمون سرویس شد😶

                      اون مورد فرق داشت میخواستم یه ذره رمانتیک بشه😂حلال کن جیگر😂🤣

                      خرابه رومانتیکاتم اصن لنتی😂😂

                      . : کسی خوشبختیو به تو کادو نمیده : .

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      4
                      • Amin.thA آفلاین
                        Amin.thA آفلاین
                        Amin.th
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Amin.th انجام شده
                        #5193

                        به سان خورشید بابا آقای معلم...😍🤣🤣🤣🤣

                        . : کسی خوشبختیو به تو کادو نمیده : .

                        ب 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        4
                        • ب به سان خورشید

                          sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          دعا کنید برهان و زهرا ببینن تاپیک رو...
                          برنامه ای که فرستادم دیگه استفاده ازش خیلی خیلی کاربردی شد.
                          ساعت ۷ و نیم(نه زود تر نه دیر تر)
                          اینجا باشید. یه تاپیک هست میزنم. فعلا نمیگم چیه بمونید تو خماری😂

                          مثِ دفه قبل با تاخیر نیاید لطفا😂

                          چشم

                          sandiiiiS آفلاین
                          sandiiiiS آفلاین
                          sandiiii
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #5194

                          به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          دعا کنید برهان و زهرا ببینن تاپیک رو...
                          برنامه ای که فرستادم دیگه استفاده ازش خیلی خیلی کاربردی شد.
                          ساعت ۷ و نیم(نه زود تر نه دیر تر)
                          اینجا باشید. یه تاپیک هست میزنم. فعلا نمیگم چیه بمونید تو خماری😂

                          مثِ دفه قبل با تاخیر نیاید لطفا😂

                          چشم

                          روشن🌸

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          4
                          • Z آفلاین
                            Z آفلاین
                            zahra_yp
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #5195

                            سلام چی شده دوباره؟؟

                            Amin.thA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            4
                            • Z zahra_yp

                              سلام چی شده دوباره؟؟

                              Amin.thA آفلاین
                              Amin.thA آفلاین
                              Amin.th
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #5196

                              zahra_yp در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              سلام چی شده دوباره؟؟

                              سلام
                              هیچی مثه اینکه سعادت باز قراره سوپرایزمون کنه!!:anxious_face_with_sweat: :man_facepalming:

                              . : کسی خوشبختیو به تو کادو نمیده : .

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              4
                              • ب به سان خورشید

                                سلام سلام هزار یک سلام خدمت عزیزان آلایی .
                                امید وارم حالتون خوب باشه، سرحال ، پر انرژی و آماده برای یک داستان جدید در انجمن آلا برای اولین بار.
                                یحتمل خبر دارید که کنکور سراسری افتاد به ۳۰ و ۳۱ مرداد؟ بله اگر خبر رو دارید تازه می شنوید بدونید که معتبره.
                                نمیدونم چرا یهو یه چیزی به ذهنم رسید لازم دونستم بیام و مطرح کنم.
                                تقریبا یک ماه اضافه تر به دانش آموزان وقت داده شده و این یعنی محشر!.
                                این بیست سی روز باقی مونده تا امتحانات خرداد و همچنین امتحانات خرداد قصد داریم کاری بکنیم که شاید اولین باره میشنوید و اگر بدونید چه نتیجه ای داره......
                                خلاصه.... یه ماه دوماه وقتی که دارید رو بذارید برای تسلط بر متن کتاب(یعنی خواندن مجدد مطالب کتاب های درسی هر سه سال)
                                این کار به این دلیله که ۲۰ روز باقی مانده تا کنکور تنها دغدغه شما ذخیره زمان و سرعت در تست باشه نه اینکه مطالب رو ناقص بلد باشید
                                توی این دو ماه اگر یه ذره دریچه ها رو تنظیم کنید
                                حتی اگر صفر سلسیوس هم باشید من شرط میبندم نتیجه میگیرید.
                                هر وقت تاپیک رو دیدید به رفقا تون خلاصه هرکی درس خونده یا نخونده خبر بدید.
                                قراره امروز حوالی ساعت ۷ و نیم مجددا بیام.
                                همگی (تاکید کردم همگی تون) حضور پیدا کنید و شرح تاپیک جدید رو بخونید حتی اگر صفر صفرید‌
                                قراره زمان تون رو قشنگ کنترل کنید و هدف دار بیایید انجمن و اتلاف وقت رو کم کنید.
                                sandiiii دکتر علی ف uu @Amin-th zahra_yp shakoreh MAHAk @venom

                                Z آفلاین
                                Z آفلاین
                                zahra_yp
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #5197

                                به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                سلام سلام هزار یک سلام خدمت عزیزان آلایی .
                                امید وارم حالتون خوب باشه، سرحال ، پر انرژی و آماده برای یک داستان جدید در انجمن آلا برای اولین بار.
                                یحتمل خبر دارید که کنکور سراسری افتاد به ۳۰ و ۳۱ مرداد؟ بله اگر خبر رو دارید تازه می شنوید بدونید که معتبره.
                                نمیدونم چرا یهو یه چیزی به ذهنم رسید لازم دونستم بیام و مطرح کنم.
                                تقریبا یک ماه اضافه تر به دانش آموزان وقت داده شده و این یعنی محشر!.
                                این بیست سی روز باقی مونده تا امتحانات خرداد و همچنین امتحانات خرداد قصد داریم کاری بکنیم که شاید اولین باره میشنوید و اگر بدونید چه نتیجه ای داره......
                                خلاصه.... یه ماه دوماه وقتی که دارید رو بذارید برای تسلط بر متن کتاب(یعنی خواندن مجدد مطالب کتاب های درسی هر سه سال)
                                این کار به این دلیله که ۲۰ روز باقی مانده تا کنکور تنها دغدغه شما ذخیره زمان و سرعت در تست باشه نه اینکه مطالب رو ناقص بلد باشید
                                توی این دو ماه اگر یه ذره دریچه ها رو تنظیم کنید
                                حتی اگر صفر سلسیوس هم باشید من شرط میبندم نتیجه میگیرید.
                                هر وقت تاپیک رو دیدید به رفقا تون خلاصه هرکی درس خونده یا نخونده خبر بدید.
                                قراره امروز حوالی ساعت ۷ و نیم مجددا بیام.
                                همگی (تاکید کردم همگی تون) حضور پیدا کنید و شرح تاپیک جدید رو بخونید حتی اگر صفر صفرید‌
                                قراره زمان تون رو قشنگ کنترل کنید و هدف دار بیایید انجمن و اتلاف وقت رو کم کنید.
                                sandiiii دکتر علی ف uu @Amin-th zahra_yp shakoreh MAHAk @venom

                                بسم الله الرحمن الرحیم
                                بریم واسه چالشای جدید
                                وحححح خسته شده بودم بی انجمنی

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                4
                                • ب به سان خورشید

                                  دعا کنید برهان و زهرا ببینن تاپیک رو...
                                  برنامه ای که فرستادم دیگه استفاده ازش خیلی خیلی کاربردی شد.
                                  ساعت ۷ و نیم(نه زود تر نه دیر تر)
                                  اینجا باشید. یه تاپیک هست میزنم. فعلا نمیگم چیه بمونید تو خماری😂

                                  Z آفلاین
                                  Z آفلاین
                                  zahra_yp
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #5198

                                  به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  دعا کنید برهان و زهرا ببینن تاپیک رو...
                                  برنامه ای که فرستادم دیگه استفاده ازش خیلی خیلی کاربردی شد.
                                  ساعت ۷ و نیم(نه زود تر نه دیر تر)
                                  اینجا باشید. یه تاپیک هست میزنم. فعلا نمیگم چیه بمونید تو خماری😂

                                  دیگه لو رفت کارات

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  3
                                  • MAHAkM MAHAk

                                    دریا دریایی سلام عزیزم. اره اتفاقا میخاستم منشنت کنم.:rainbow: :green_heart: :star: :rainbow:

                                    دریا دریایید آفلاین
                                    دریا دریایید آفلاین
                                    دریا دریایی
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #5199

                                    MAHAk مرسی 💓

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    4
                                    • Z آفلاین
                                      Z آفلاین
                                      zahra_yp
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #5200

                                      بزار به شکوره هم پیام بدم اونم بیاد

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      4
                                      • MAHAkM آفلاین
                                        MAHAkM آفلاین
                                        MAHAk
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #5201

                                        بچه ها من دیگه خسته شدم چرا هفت نمیشه:cat_face_with_tears_of_joy: :glowing_star: :rainbow:

                                        دَر حآلِ بآرگُذاری رویآهآی بُزُرگ

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • N آفلاین
                                          N آفلاین
                                          nazi.salehi
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #5202

                                          چرا اذان نمیگههههههه

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 258
                                          • 259
                                          • 260
                                          • 261
                                          • 262
                                          • 526
                                          • 527
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع