Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. بچه های کنکور تجربی99
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بچه های کنکور تجربی99

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
10.5k دیدگاه‌ها 127 کاربران 378.4k بازدیدها 90 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • ب به سان خورشید

    sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

    به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

    من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

    چ کارایی؟

    یکی خیاطی یکی آشپزی.
    اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

    sandiiiiS آفلاین
    sandiiiiS آفلاین
    sandiiii
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #5646

    به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

    sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

    به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

    من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

    چ کارایی؟

    یکی خیاطی یکی آشپزی.
    اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

    آرایشگری هم یاد بگیرید
    اونور خیلی بدرد میخوره

    ب Amin.thA 2 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • Amin.thA Amin.th

      به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

      چ کارایی؟

      یکی خیاطی یکی آشپزی.
      اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

      خیاطی؟!
      حاجی خدایی خیاطی؟؟!!!!!

      ب آفلاین
      ب آفلاین
      به سان خورشید
      اخراج شده
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #5647

      @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

      من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

      چ کارایی؟

      یکی خیاطی یکی آشپزی.
      اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

      خیاطی؟!
      حاجی خدایی خیاطی؟؟!!!!!

      واقعا یه هنره باور کنید الگو کشیدن و طراحی لباس از هندسه تحلیلی سخت تره

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • sandiiiiS sandiiii

        به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

        sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

        به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

        من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

        چ کارایی؟

        یکی خیاطی یکی آشپزی.
        اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

        آرایشگری هم یاد بگیرید
        اونور خیلی بدرد میخوره

        ب آفلاین
        ب آفلاین
        به سان خورشید
        اخراج شده
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #5648

        sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

        به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

        sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

        به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

        من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

        چ کارایی؟

        یکی خیاطی یکی آشپزی.
        اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

        آرایشگری هم یاد بگیرید
        اونور خیلی بدرد میخوره

        اتفاقا از این یکی اصلا خوشم نمیاد.
        نمیدونم چرا

        sandiiiiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • sandiiiiS sandiiii

          به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

          چ کارایی؟

          یکی خیاطی یکی آشپزی.
          اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

          آرایشگری هم یاد بگیرید
          اونور خیلی بدرد میخوره

          Amin.thA آفلاین
          Amin.thA آفلاین
          Amin.th
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #5649

          sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

          من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

          چ کارایی؟

          یکی خیاطی یکی آشپزی.
          اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

          آرایشگری هم یاد بگیرید
          اونور خیلی بدرد میخوره

          اصن خیلی خوبه
          همش 2 ماه وقت میخواد
          بعدش مدرکتم میگیری

          . : کسی خوشبختیو به تو کادو نمیده : .

          sandiiiiS ب 2 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • ب به سان خورشید

            sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

            به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

            sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

            @Amin-th چرا لایک نمیکنید؟😐

            واقعا حالش نیست😂
            خود من تو این مورد اصلا حوصله ندارم تق تق لایک بدم😂

            فالو ک میتونید😂😐😂

            فالو که کردم انفالو کردید

            sandiiiiS آفلاین
            sandiiiiS آفلاین
            sandiiii
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #5650

            به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

            sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

            به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

            sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

            @Amin-th چرا لایک نمیکنید؟😐

            واقعا حالش نیست😂
            خود من تو این مورد اصلا حوصله ندارم تق تق لایک بدم😂

            فالو ک میتونید😂😐😂

            فالو که کردم انفالو کردید

            ببخشید😐
            شوخی کردم بخدا😂

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • ب به سان خورشید

              sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

              به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

              sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

              به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

              من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

              چ کارایی؟

              یکی خیاطی یکی آشپزی.
              اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

              آرایشگری هم یاد بگیرید
              اونور خیلی بدرد میخوره

              اتفاقا از این یکی اصلا خوشم نمیاد.
              نمیدونم چرا

              sandiiiiS آفلاین
              sandiiiiS آفلاین
              sandiiii
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #5651

              به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

              sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

              به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

              sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

              به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

              من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

              چ کارایی؟

              یکی خیاطی یکی آشپزی.
              اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

              آرایشگری هم یاد بگیرید
              اونور خیلی بدرد میخوره

              اتفاقا از این یکی اصلا خوشم نمیاد.
              نمیدونم چرا

              یه مو کوتاه کردن یاد بگیرید فقط

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • Amin.thA Amin.th

                sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                چ کارایی؟

                یکی خیاطی یکی آشپزی.
                اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                آرایشگری هم یاد بگیرید
                اونور خیلی بدرد میخوره

                اصن خیلی خوبه
                همش 2 ماه وقت میخواد
                بعدش مدرکتم میگیری

                sandiiiiS آفلاین
                sandiiiiS آفلاین
                sandiiii
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #5652

                @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                چ کارایی؟

                یکی خیاطی یکی آشپزی.
                اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                آرایشگری هم یاد بگیرید
                اونور خیلی بدرد میخوره

                اصن خیلی خوبه
                همش 2 ماه وقت میخواد
                بعدش مدرکتم میگیری

                شما بلدی؟

                Amin.thA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • Amin.thA Amin.th

                  sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                  به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                  sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                  به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                  من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                  چ کارایی؟

                  یکی خیاطی یکی آشپزی.
                  اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                  آرایشگری هم یاد بگیرید
                  اونور خیلی بدرد میخوره

                  اصن خیلی خوبه
                  همش 2 ماه وقت میخواد
                  بعدش مدرکتم میگیری

                  ب آفلاین
                  ب آفلاین
                  به سان خورشید
                  اخراج شده
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #5653

                  @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                  sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                  به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                  sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                  به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                  من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                  چ کارایی؟

                  یکی خیاطی یکی آشپزی.
                  اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                  آرایشگری هم یاد بگیرید
                  اونور خیلی بدرد میخوره

                  اصن خیلی خوبه
                  همش 2 ماه وقت میخواد
                  بعدش مدرکتم میگیری

                  دست توش زیاده.
                  آرایشگری و خیاطی تو ترکیه خیلی خوبه.
                  بابام تعریف میکرد اون موقع که ترکیه یک سوم ایران هم نبود از اقتصاد(سال ۷۷) میگفت اونجا در امد ها به دلار و خرج هاشون به لیره بود.
                  هفته ای ۱۰۰ دلار یه کارگر میگرفت.
                  صنعت پوشاک و پیرایش و کلا مد تو ترکیه صنعت پر درامدیه

                  Amin.thA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • ب به سان خورشید

                    @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                    sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                    به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                    sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                    به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                    من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                    چ کارایی؟

                    یکی خیاطی یکی آشپزی.
                    اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                    آرایشگری هم یاد بگیرید
                    اونور خیلی بدرد میخوره

                    اصن خیلی خوبه
                    همش 2 ماه وقت میخواد
                    بعدش مدرکتم میگیری

                    دست توش زیاده.
                    آرایشگری و خیاطی تو ترکیه خیلی خوبه.
                    بابام تعریف میکرد اون موقع که ترکیه یک سوم ایران هم نبود از اقتصاد(سال ۷۷) میگفت اونجا در امد ها به دلار و خرج هاشون به لیره بود.
                    هفته ای ۱۰۰ دلار یه کارگر میگرفت.
                    صنعت پوشاک و پیرایش و کلا مد تو ترکیه صنعت پر درامدیه

                    Amin.thA آفلاین
                    Amin.thA آفلاین
                    Amin.th
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #5654

                    به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                    @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                    sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                    به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                    sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                    به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                    من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                    چ کارایی؟

                    یکی خیاطی یکی آشپزی.
                    اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                    آرایشگری هم یاد بگیرید
                    اونور خیلی بدرد میخوره

                    اصن خیلی خوبه
                    همش 2 ماه وقت میخواد
                    بعدش مدرکتم میگیری

                    دست توش زیاده.
                    آرایشگری و خیاطی تو ترکیه خیلی خوبه.
                    بابام تعریف میکرد اون موقع که ترکیه یک سوم ایران هم نبود از اقتصاد(سال ۷۷) میگفت اونجا در امد ها به دلار و خرج هاشون به لیره بود.
                    هفته ای ۱۰۰ دلار یه کارگر میگرفت.
                    صنعت پوشاک و پیرایش و کلا مد تو ترکیه صنعت پر درامدیه

                    اوه
                    تحلیل گره مسائله منطقه ام که هسی!😂😂

                    . : کسی خوشبختیو به تو کادو نمیده : .

                    sandiiiiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • sandiiiiS آفلاین
                      sandiiiiS آفلاین
                      sandiiii
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #5655

                      چرا پسرا اینقد هنرمند شدن😐

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • ب آفلاین
                        ب آفلاین
                        به سان خورشید
                        اخراج شده
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #5656

                        ارایشگری برای زن ها خیلی بیشتر در آمد داره.
                        مامانم همیشه میگه یه سر رو تو یه روز کوتاه میکنه همون پولی رو میگیره که من خیاط تو پنج روز باید کار کنم و لباس رو اماده کنم

                        Amin.thA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        2
                        • sandiiiiS sandiiii

                          @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                          چ کارایی؟

                          یکی خیاطی یکی آشپزی.
                          اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                          آرایشگری هم یاد بگیرید
                          اونور خیلی بدرد میخوره

                          اصن خیلی خوبه
                          همش 2 ماه وقت میخواد
                          بعدش مدرکتم میگیری

                          شما بلدی؟

                          Amin.thA آفلاین
                          Amin.thA آفلاین
                          Amin.th
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #5657

                          sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                          من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                          چ کارایی؟

                          یکی خیاطی یکی آشپزی.
                          اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                          آرایشگری هم یاد بگیرید
                          اونور خیلی بدرد میخوره

                          اصن خیلی خوبه
                          همش 2 ماه وقت میخواد
                          بعدش مدرکتم میگیری

                          شما بلدی؟

                          فقط در حد اصلاحه معمولی...

                          . : کسی خوشبختیو به تو کادو نمیده : .

                          ب sandiiiiS 2 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • Amin.thA Amin.th

                            به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                            چ کارایی؟

                            یکی خیاطی یکی آشپزی.
                            اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                            آرایشگری هم یاد بگیرید
                            اونور خیلی بدرد میخوره

                            اصن خیلی خوبه
                            همش 2 ماه وقت میخواد
                            بعدش مدرکتم میگیری

                            دست توش زیاده.
                            آرایشگری و خیاطی تو ترکیه خیلی خوبه.
                            بابام تعریف میکرد اون موقع که ترکیه یک سوم ایران هم نبود از اقتصاد(سال ۷۷) میگفت اونجا در امد ها به دلار و خرج هاشون به لیره بود.
                            هفته ای ۱۰۰ دلار یه کارگر میگرفت.
                            صنعت پوشاک و پیرایش و کلا مد تو ترکیه صنعت پر درامدیه

                            اوه
                            تحلیل گره مسائله منطقه ام که هسی!😂😂

                            sandiiiiS آفلاین
                            sandiiiiS آفلاین
                            sandiiii
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #5658

                            @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                            من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                            چ کارایی؟

                            یکی خیاطی یکی آشپزی.
                            اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                            آرایشگری هم یاد بگیرید
                            اونور خیلی بدرد میخوره

                            اصن خیلی خوبه
                            همش 2 ماه وقت میخواد
                            بعدش مدرکتم میگیری

                            دست توش زیاده.
                            آرایشگری و خیاطی تو ترکیه خیلی خوبه.
                            بابام تعریف میکرد اون موقع که ترکیه یک سوم ایران هم نبود از اقتصاد(سال ۷۷) میگفت اونجا در امد ها به دلار و خرج هاشون به لیره بود.
                            هفته ای ۱۰۰ دلار یه کارگر میگرفت.
                            صنعت پوشاک و پیرایش و کلا مد تو ترکیه صنعت پر درامدیه

                            اوه
                            تحلیل گره مسائله منطقه ام که هسی!😂😂

                            😂😂😂

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • Amin.thA Amin.th

                              sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                              چ کارایی؟

                              یکی خیاطی یکی آشپزی.
                              اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                              آرایشگری هم یاد بگیرید
                              اونور خیلی بدرد میخوره

                              اصن خیلی خوبه
                              همش 2 ماه وقت میخواد
                              بعدش مدرکتم میگیری

                              شما بلدی؟

                              فقط در حد اصلاحه معمولی...

                              ب آفلاین
                              ب آفلاین
                              به سان خورشید
                              اخراج شده
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #5659

                              @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                              من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                              چ کارایی؟

                              یکی خیاطی یکی آشپزی.
                              اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                              آرایشگری هم یاد بگیرید
                              اونور خیلی بدرد میخوره

                              اصن خیلی خوبه
                              همش 2 ماه وقت میخواد
                              بعدش مدرکتم میگیری

                              شما بلدی؟

                              فقط در حد اصلاحه معمولی...

                              اقا من پشت کلم فر خورده کوتاه میکنی😂

                              Amin.thA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • ب به سان خورشید

                                ارایشگری برای زن ها خیلی بیشتر در آمد داره.
                                مامانم همیشه میگه یه سر رو تو یه روز کوتاه میکنه همون پولی رو میگیره که من خیاط تو پنج روز باید کار کنم و لباس رو اماده کنم

                                Amin.thA آفلاین
                                Amin.thA آفلاین
                                Amin.th
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #5660

                                به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                ارایشگری برای زن ها خیلی بیشتر در آمد داره.
                                مامانم همیشه میگه یه سر رو تو یه روز کوتاه میکنه همون پولی رو میگیره که من خیاط تو پنج روز باید کار کنم و لباس رو اماده کنم

                                حاجی بیا بریم ارایشگر شیم پس!!!
                                جاش از من
                                نیرو از تو😂😂😂

                                . : کسی خوشبختیو به تو کادو نمیده : .

                                ب 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                2
                                • ب به سان خورشید

                                  @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                                  چ کارایی؟

                                  یکی خیاطی یکی آشپزی.
                                  اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                                  آرایشگری هم یاد بگیرید
                                  اونور خیلی بدرد میخوره

                                  اصن خیلی خوبه
                                  همش 2 ماه وقت میخواد
                                  بعدش مدرکتم میگیری

                                  شما بلدی؟

                                  فقط در حد اصلاحه معمولی...

                                  اقا من پشت کلم فر خورده کوتاه میکنی😂

                                  Amin.thA آفلاین
                                  Amin.thA آفلاین
                                  Amin.th
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #5661

                                  به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                  من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                                  چ کارایی؟

                                  یکی خیاطی یکی آشپزی.
                                  اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                                  آرایشگری هم یاد بگیرید
                                  اونور خیلی بدرد میخوره

                                  اصن خیلی خوبه
                                  همش 2 ماه وقت میخواد
                                  بعدش مدرکتم میگیری

                                  شما بلدی؟

                                  فقط در حد اصلاحه معمولی...

                                  اقا من پشت کلم فر خورده کوتاه میکنی😂

                                  عالیه بابا
                                  از پشت ببندش

                                  . : کسی خوشبختیو به تو کادو نمیده : .

                                  ب 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • Amin.thA Amin.th

                                    sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                                    چ کارایی؟

                                    یکی خیاطی یکی آشپزی.
                                    اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                                    آرایشگری هم یاد بگیرید
                                    اونور خیلی بدرد میخوره

                                    اصن خیلی خوبه
                                    همش 2 ماه وقت میخواد
                                    بعدش مدرکتم میگیری

                                    شما بلدی؟

                                    فقط در حد اصلاحه معمولی...

                                    sandiiiiS آفلاین
                                    sandiiiiS آفلاین
                                    sandiiii
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #5662

                                    @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                    من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                                    چ کارایی؟

                                    یکی خیاطی یکی آشپزی.
                                    اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                                    آرایشگری هم یاد بگیرید
                                    اونور خیلی بدرد میخوره

                                    اصن خیلی خوبه
                                    همش 2 ماه وقت میخواد
                                    بعدش مدرکتم میگیری

                                    شما بلدی؟

                                    فقط در حد اصلاحه معمولی...

                                    همینم خیلی خوبه

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • Amin.thA Amin.th

                                      به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                      ارایشگری برای زن ها خیلی بیشتر در آمد داره.
                                      مامانم همیشه میگه یه سر رو تو یه روز کوتاه میکنه همون پولی رو میگیره که من خیاط تو پنج روز باید کار کنم و لباس رو اماده کنم

                                      حاجی بیا بریم ارایشگر شیم پس!!!
                                      جاش از من
                                      نیرو از تو😂😂😂

                                      ب آفلاین
                                      ب آفلاین
                                      به سان خورشید
                                      اخراج شده
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #5663

                                      @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                      به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                      ارایشگری برای زن ها خیلی بیشتر در آمد داره.
                                      مامانم همیشه میگه یه سر رو تو یه روز کوتاه میکنه همون پولی رو میگیره که من خیاط تو پنج روز باید کار کنم و لباس رو اماده کنم

                                      حاجی بیا بریم ارایشگر شیم پس!!!
                                      جاش از من
                                      نیرو از تو😂😂😂

                                      ارایشگری تو ترکیه چون مشتری زن یا مرد میاد زیر دست شما قیمت هر کله مرد یا زن یکی در میاد

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • Amin.thA Amin.th

                                        به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                                        چ کارایی؟

                                        یکی خیاطی یکی آشپزی.
                                        اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                                        آرایشگری هم یاد بگیرید
                                        اونور خیلی بدرد میخوره

                                        اصن خیلی خوبه
                                        همش 2 ماه وقت میخواد
                                        بعدش مدرکتم میگیری

                                        شما بلدی؟

                                        فقط در حد اصلاحه معمولی...

                                        اقا من پشت کلم فر خورده کوتاه میکنی😂

                                        عالیه بابا
                                        از پشت ببندش

                                        ب آفلاین
                                        ب آفلاین
                                        به سان خورشید
                                        اخراج شده
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #5664

                                        @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        @Amin-th در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        sandiiii در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        به سان خورشید در بچه های کنکور تجربی99 گفته است:

                                        من که باید دو تا کارو حتما یاد بگیرم

                                        چ کارایی؟

                                        یکی خیاطی یکی آشپزی.
                                        اولی رو ذاتی از پدر مادر بلدم دومی رو به شدت علاقه دارم.

                                        آرایشگری هم یاد بگیرید
                                        اونور خیلی بدرد میخوره

                                        اصن خیلی خوبه
                                        همش 2 ماه وقت میخواد
                                        بعدش مدرکتم میگیری

                                        شما بلدی؟

                                        فقط در حد اصلاحه معمولی...

                                        اقا من پشت کلم فر خورده کوتاه میکنی😂

                                        عالیه بابا
                                        از پشت ببندش

                                        میام براتو......😂

                                        Amin.thA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • ب آفلاین
                                          ب آفلاین
                                          به سان خورشید
                                          اخراج شده
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #5665

                                          مو ها رو دادم عقب با کش رو سر رو بستم خلاصه شدم شبیه کوزت ها

                                          sandiiiiS Amin.thA 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                          3
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 281
                                          • 282
                                          • 283
                                          • 284
                                          • 285
                                          • 526
                                          • 527
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع