Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
283 دیدگاه‌ها 35 کاربران 5.4k بازدیدها 31 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • 999 99

    اسرا آلی شین در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

    من امروز به جمع اینجا پیوستم

    این میزان تحکم و خشک بودن برام جالبه

    اوایل کارید واسه همونه
    انقدر این فروم خوبه که

    اسرا آلی شینا آفلاین
    اسرا آلی شینا آفلاین
    اسرا آلی شین
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #94

    99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

    اسرا آلی شین در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

    من امروز به جمع اینجا پیوستم

    این میزان تحکم و خشک بودن برام جالبه

    اوایل کارید واسه همونه
    انقدر این فروم خوبه که

    بعل حرفتون متین مرسی

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • M Mr.Fantastic

      99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

      @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

      99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

      کسی که میخواد استارت بزنه دفتر برنامه ریزی و دفتر گزارش داره نه تو اینترنت

      نمیدونم چن سالتع یا چه مقطعی هستی
      ولی فک کنم بدونی که هرکس ممکنع امروز یه فرد تنبل باشع و یه سال بعدش رتبع یک کنکور بشع!
      و اینم میدونی هرکس یه جور میتونع درس بخونع
      یکی گروهی
      یکی فردی
      یکی با رفیق مجازی
      یکی با رفیق حقیقی

      باشه ادامه بده من
      اشتبا کردم روش شما درسته

      عزیزم من گفتم روش من درستع
      من همچین حرفی زدم؟؟🤔🙂
      من میگم اینجا اتوبان نیس همینطور بپری وسط بگی رتبت بالای 20000ع

      999 آفلاین
      999 آفلاین
      99
      اخراج شده
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #95

      @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

      99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

      @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

      99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

      کسی که میخواد استارت بزنه دفتر برنامه ریزی و دفتر گزارش داره نه تو اینترنت

      نمیدونم چن سالتع یا چه مقطعی هستی
      ولی فک کنم بدونی که هرکس ممکنع امروز یه فرد تنبل باشع و یه سال بعدش رتبع یک کنکور بشع!
      و اینم میدونی هرکس یه جور میتونع درس بخونع
      یکی گروهی
      یکی فردی
      یکی با رفیق مجازی
      یکی با رفیق حقیقی

      باشه ادامه بده من
      اشتبا کردم روش شما درسته

      عزیزم من گفتم روش من درستع
      من همچین حرفی زدم؟؟🤔🙂
      من میگم اینجا اتوبان نیس همینطور بپری وسط بگی رتبت بالای 20000ع

      شما رتبت میشه1
      واسه همین مارکت کردم 2سال دیگه بیام موفقیتتو ببینم

      M 1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • اسرا آلی شینا اسرا آلی شین

        من امروز به جمع اینجا پیوستم

        این میزان تحکم و خشک بودن برام جالبه

        M آفلاین
        M آفلاین
        Mr.Fantastic
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mr.Fantastic انجام شده
        #96

        اسرا آلی شین در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

        من امروز به جمع اینجا پیوستم

        این میزان تحکم و خشک بودن برام جالبه

        همیشع اینطور نیس
        معمولا صمیمیع
        مگه اتفاقای خاص بیفتع!

        اسرا آلی شینا 1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • I Infinitie. A

          فاطمه موسوی 0
          سلام
          فرض رو بزار که همون مهرماه مدرسه شروع میشه،خب؟
          دو هفته اول یازدهم چیز مهمی نداره،نترس چیزیشو از دست نمیدی
          تو این یه ماه که مونده میدونی میتونی چند بار دهمو تموم کنی؟!
          من خودم تو این یه ماه قراره یازدهم رو ببندم
          شما که تازه سرتون خیلییی خلوت تره!
          حداقل زیستشو کاملللل ببینین،ترجیحا هم میگم با صفر تا صد آقای موقاری پیش برید!
          هر روز یه گفتار خونده بشه قبل از ۱ مهر هم تموم شده کلی هم وقت اضافه اومده

          فاطمه موسوی 0ف آفلاین
          فاطمه موسوی 0ف آفلاین
          فاطمه موسوی 0
          تجربی
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #97

          @Infinitie-A سلام من با زیست آقای موقاری پیش رفتم و جزوه ها رو نوشتم ولی نیاز به دوره دارم

          اسرا آلی شینا 1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • M Mr.Fantastic

            اسرا آلی شین در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

            من امروز به جمع اینجا پیوستم

            این میزان تحکم و خشک بودن برام جالبه

            همیشع اینطور نیس
            معمولا صمیمیع
            مگه اتفاقای خاص بیفتع!

            اسرا آلی شینا آفلاین
            اسرا آلی شینا آفلاین
            اسرا آلی شین
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #98

            @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

            اسرا آلی شین در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

            من امروز به جمع اینجا پیوستم

            این میزان تحکم و خشک بودن برام جالبه

            همیشع اینطور نیس
            معمولا صمیمیع
            مگه اتفاقای خاص بیفتع!

            اولش

            اون از شما اینم از ایشون خخخخ
            حالا من اتفاق ان چنان عجیبی ندیدم :face_with_tears_of_joy:

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • فاطمه موسوی 0ف فاطمه موسوی 0

              @Infinitie-A سلام من با زیست آقای موقاری پیش رفتم و جزوه ها رو نوشتم ولی نیاز به دوره دارم

              اسرا آلی شینا آفلاین
              اسرا آلی شینا آفلاین
              اسرا آلی شین
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #99

              فاطمه موسوی 0 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

              @Infinitie-A سلام من با زیست آقای موقاری پیش رفتم و جزوه ها رو نوشتم ولی نیاز به دوره دارم

              منم با اون جزوه ها و فیلما تموم کردم ولی نیاز به دورع فصلای اول کتاب دارم دقیقا

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • 999 99

                @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                کسی که میخواد استارت بزنه دفتر برنامه ریزی و دفتر گزارش داره نه تو اینترنت

                نمیدونم چن سالتع یا چه مقطعی هستی
                ولی فک کنم بدونی که هرکس ممکنع امروز یه فرد تنبل باشع و یه سال بعدش رتبع یک کنکور بشع!
                و اینم میدونی هرکس یه جور میتونع درس بخونع
                یکی گروهی
                یکی فردی
                یکی با رفیق مجازی
                یکی با رفیق حقیقی

                باشه ادامه بده من
                اشتبا کردم روش شما درسته

                عزیزم من گفتم روش من درستع
                من همچین حرفی زدم؟؟🤔🙂
                من میگم اینجا اتوبان نیس همینطور بپری وسط بگی رتبت بالای 20000ع

                شما رتبت میشه1
                واسه همین مارکت کردم 2سال دیگه بیام موفقیتتو ببینم

                M آفلاین
                M آفلاین
                Mr.Fantastic
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #100

                99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                کسی که میخواد استارت بزنه دفتر برنامه ریزی و دفتر گزارش داره نه تو اینترنت

                نمیدونم چن سالتع یا چه مقطعی هستی
                ولی فک کنم بدونی که هرکس ممکنع امروز یه فرد تنبل باشع و یه سال بعدش رتبع یک کنکور بشع!
                و اینم میدونی هرکس یه جور میتونع درس بخونع
                یکی گروهی
                یکی فردی
                یکی با رفیق مجازی
                یکی با رفیق حقیقی

                باشه ادامه بده من
                اشتبا کردم روش شما درسته

                عزیزم من گفتم روش من درستع
                من همچین حرفی زدم؟؟🤔🙂
                من میگم اینجا اتوبان نیس همینطور بپری وسط بگی رتبت بالای 20000ع

                شما رتبت میشه1
                واسه همین مارکت کردم 2سال دیگه بیام موفقیتتو ببینم

                به شرط حیات!
                من راضیم به رضای خدا
                درسمو تا توان دارم میخونم
                به فکر رتبه هم نیستم🙃
                موفق باشی🖐

                999 1 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • M Mr.Fantastic

                  99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  کسی که میخواد استارت بزنه دفتر برنامه ریزی و دفتر گزارش داره نه تو اینترنت

                  نمیدونم چن سالتع یا چه مقطعی هستی
                  ولی فک کنم بدونی که هرکس ممکنع امروز یه فرد تنبل باشع و یه سال بعدش رتبع یک کنکور بشع!
                  و اینم میدونی هرکس یه جور میتونع درس بخونع
                  یکی گروهی
                  یکی فردی
                  یکی با رفیق مجازی
                  یکی با رفیق حقیقی

                  باشه ادامه بده من
                  اشتبا کردم روش شما درسته

                  عزیزم من گفتم روش من درستع
                  من همچین حرفی زدم؟؟🤔🙂
                  من میگم اینجا اتوبان نیس همینطور بپری وسط بگی رتبت بالای 20000ع

                  شما رتبت میشه1
                  واسه همین مارکت کردم 2سال دیگه بیام موفقیتتو ببینم

                  به شرط حیات!
                  من راضیم به رضای خدا
                  درسمو تا توان دارم میخونم
                  به فکر رتبه هم نیستم🙃
                  موفق باشی🖐

                  999 آفلاین
                  999 آفلاین
                  99
                  اخراج شده
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #101

                  @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                  کسی که میخواد استارت بزنه دفتر برنامه ریزی و دفتر گزارش داره نه تو اینترنت

                  نمیدونم چن سالتع یا چه مقطعی هستی
                  ولی فک کنم بدونی که هرکس ممکنع امروز یه فرد تنبل باشع و یه سال بعدش رتبع یک کنکور بشع!
                  و اینم میدونی هرکس یه جور میتونع درس بخونع
                  یکی گروهی
                  یکی فردی
                  یکی با رفیق مجازی
                  یکی با رفیق حقیقی

                  باشه ادامه بده من
                  اشتبا کردم روش شما درسته

                  عزیزم من گفتم روش من درستع
                  من همچین حرفی زدم؟؟🤔🙂
                  من میگم اینجا اتوبان نیس همینطور بپری وسط بگی رتبت بالای 20000ع

                  شما رتبت میشه1
                  واسه همین مارکت کردم 2سال دیگه بیام موفقیتتو ببینم

                  به شرط حیات!
                  من راضیم به رضای خدا
                  درسمو تا توان دارم میخونم
                  به فکر رتبه هم نیستم🙃
                  موفق باشی🖐

                  اگه بفکر رتبه نیستی پس چرا واسه کنکور01استارت زدی؟/
                  اگه دعاهات مشتجاب میشد واسه خودت دعا میکردی

                  فاطمه موسوی 0ف M 3 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • اسرا آلی شینا آفلاین
                    اسرا آلی شینا آفلاین
                    اسرا آلی شین
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #102

                    فعلا خدا نگهدار

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • 999 99

                      @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                      99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                      @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                      99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                      @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                      99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                      کسی که میخواد استارت بزنه دفتر برنامه ریزی و دفتر گزارش داره نه تو اینترنت

                      نمیدونم چن سالتع یا چه مقطعی هستی
                      ولی فک کنم بدونی که هرکس ممکنع امروز یه فرد تنبل باشع و یه سال بعدش رتبع یک کنکور بشع!
                      و اینم میدونی هرکس یه جور میتونع درس بخونع
                      یکی گروهی
                      یکی فردی
                      یکی با رفیق مجازی
                      یکی با رفیق حقیقی

                      باشه ادامه بده من
                      اشتبا کردم روش شما درسته

                      عزیزم من گفتم روش من درستع
                      من همچین حرفی زدم؟؟🤔🙂
                      من میگم اینجا اتوبان نیس همینطور بپری وسط بگی رتبت بالای 20000ع

                      شما رتبت میشه1
                      واسه همین مارکت کردم 2سال دیگه بیام موفقیتتو ببینم

                      به شرط حیات!
                      من راضیم به رضای خدا
                      درسمو تا توان دارم میخونم
                      به فکر رتبه هم نیستم🙃
                      موفق باشی🖐

                      اگه بفکر رتبه نیستی پس چرا واسه کنکور01استارت زدی؟/
                      اگه دعاهات مشتجاب میشد واسه خودت دعا میکردی

                      فاطمه موسوی 0ف آفلاین
                      فاطمه موسوی 0ف آفلاین
                      فاطمه موسوی 0
                      تجربی
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #103

                      99 دوست عزیز ما ک نمیخوایم‌ اینجا بحث کنیم بعد ما وقتی میخوایم استارت بزنیم پس‌کارمون‌ درسته و ب فکر رتبه هستیم این جمع هم فقط برای اینه ک انگیزمون‌ بیشتر بشه و از تجربه هم استفاده کنیم....
                      قطعا هم درست هر کنکوری باید دفتر برنامه ریزی داشته باشه کی‌گفته ک ما قرار‌تو مجازی باشیم فقط؟؟ما قرار آخر شب فقط از این ک چطور خوندیم‌ و...گزارش بدیم

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • 999 99

                        @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                        99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                        @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                        99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                        @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                        99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                        کسی که میخواد استارت بزنه دفتر برنامه ریزی و دفتر گزارش داره نه تو اینترنت

                        نمیدونم چن سالتع یا چه مقطعی هستی
                        ولی فک کنم بدونی که هرکس ممکنع امروز یه فرد تنبل باشع و یه سال بعدش رتبع یک کنکور بشع!
                        و اینم میدونی هرکس یه جور میتونع درس بخونع
                        یکی گروهی
                        یکی فردی
                        یکی با رفیق مجازی
                        یکی با رفیق حقیقی

                        باشه ادامه بده من
                        اشتبا کردم روش شما درسته

                        عزیزم من گفتم روش من درستع
                        من همچین حرفی زدم؟؟🤔🙂
                        من میگم اینجا اتوبان نیس همینطور بپری وسط بگی رتبت بالای 20000ع

                        شما رتبت میشه1
                        واسه همین مارکت کردم 2سال دیگه بیام موفقیتتو ببینم

                        به شرط حیات!
                        من راضیم به رضای خدا
                        درسمو تا توان دارم میخونم
                        به فکر رتبه هم نیستم🙃
                        موفق باشی🖐

                        اگه بفکر رتبه نیستی پس چرا واسه کنکور01استارت زدی؟/
                        اگه دعاهات مشتجاب میشد واسه خودت دعا میکردی

                        M آفلاین
                        M آفلاین
                        Mr.Fantastic
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mr.Fantastic انجام شده
                        #104

                        99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                        @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                        99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                        @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                        99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                        @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                        99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                        کسی که میخواد استارت بزنه دفتر برنامه ریزی و دفتر گزارش داره نه تو اینترنت

                        نمیدونم چن سالتع یا چه مقطعی هستی
                        ولی فک کنم بدونی که هرکس ممکنع امروز یه فرد تنبل باشع و یه سال بعدش رتبع یک کنکور بشع!
                        و اینم میدونی هرکس یه جور میتونع درس بخونع
                        یکی گروهی
                        یکی فردی
                        یکی با رفیق مجازی
                        یکی با رفیق حقیقی

                        باشه ادامه بده من
                        اشتبا کردم روش شما درسته

                        عزیزم من گفتم روش من درستع
                        من همچین حرفی زدم؟؟🤔🙂
                        من میگم اینجا اتوبان نیس همینطور بپری وسط بگی رتبت بالای 20000ع

                        شما رتبت میشه1
                        واسه همین مارکت کردم 2سال دیگه بیام موفقیتتو ببینم

                        به شرط حیات!
                        من راضیم به رضای خدا
                        درسمو تا توان دارم میخونم
                        به فکر رتبه هم نیستم🙃
                        موفق باشی🖐

                        اگه بفکر رتبه نیستی پس چرا واسه کنکور01استارت زدی؟/
                        اگه دعاهات مشتجاب میشد واسه خودت دعا میکردی

                        گفتم که. تا توان دارم میخونم
                        ولی نمیگم فلان رتبه میشم:|
                        اگه میخواستم درس نخونم که نمیومدم تجربی
                        اومدم تجربی که درس بخونم
                        اگه نظر شما اینکع درس خوندن واسع رتبه هست من دیگه حرفی ندارم!!

                        فاطمه موسوی 0ف 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • فاطمه موسوی 0ف فاطمه موسوی 0

                          @Fatemeh_Baghaee نظر منم همین ولی چطور؟کمتر ۲۰‌روز دیگه مدارس شروع میشه و باید درگیر درس یازدهم بشیم

                          M.N 2M آفلاین
                          M.N 2M آفلاین
                          M.N 2
                          رتبه های آلاخونه
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #105

                          فاطمه موسوی 0
                          خوب دقیقا عیار یه برنامه ریزی خوب همین جاست که همه چیزو با هم پوشش بده

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • M Mr.Fantastic

                            99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                            @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                            99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                            @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                            99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                            @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                            99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                            کسی که میخواد استارت بزنه دفتر برنامه ریزی و دفتر گزارش داره نه تو اینترنت

                            نمیدونم چن سالتع یا چه مقطعی هستی
                            ولی فک کنم بدونی که هرکس ممکنع امروز یه فرد تنبل باشع و یه سال بعدش رتبع یک کنکور بشع!
                            و اینم میدونی هرکس یه جور میتونع درس بخونع
                            یکی گروهی
                            یکی فردی
                            یکی با رفیق مجازی
                            یکی با رفیق حقیقی

                            باشه ادامه بده من
                            اشتبا کردم روش شما درسته

                            عزیزم من گفتم روش من درستع
                            من همچین حرفی زدم؟؟🤔🙂
                            من میگم اینجا اتوبان نیس همینطور بپری وسط بگی رتبت بالای 20000ع

                            شما رتبت میشه1
                            واسه همین مارکت کردم 2سال دیگه بیام موفقیتتو ببینم

                            به شرط حیات!
                            من راضیم به رضای خدا
                            درسمو تا توان دارم میخونم
                            به فکر رتبه هم نیستم🙃
                            موفق باشی🖐

                            اگه بفکر رتبه نیستی پس چرا واسه کنکور01استارت زدی؟/
                            اگه دعاهات مشتجاب میشد واسه خودت دعا میکردی

                            گفتم که. تا توان دارم میخونم
                            ولی نمیگم فلان رتبه میشم:|
                            اگه میخواستم درس نخونم که نمیومدم تجربی
                            اومدم تجربی که درس بخونم
                            اگه نظر شما اینکع درس خوندن واسع رتبه هست من دیگه حرفی ندارم!!

                            فاطمه موسوی 0ف آفلاین
                            فاطمه موسوی 0ف آفلاین
                            فاطمه موسوی 0
                            تجربی
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #106

                            @Mr-Fantastic احسنت🙂

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • اسرا آلی شینا آفلاین
                              اسرا آلی شینا آفلاین
                              اسرا آلی شین
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #107

                              فقط یه سوال اخرشب دقیقا کی بیایم برا گزارش و اینا

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • 999 99

                                @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                                99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                                @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                                99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                                @Mr-Fantastic در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                                99 در کنکور۱۴۰۱‌ استارت مطالعه گفته است:

                                کسی که میخواد استارت بزنه دفتر برنامه ریزی و دفتر گزارش داره نه تو اینترنت

                                نمیدونم چن سالتع یا چه مقطعی هستی
                                ولی فک کنم بدونی که هرکس ممکنع امروز یه فرد تنبل باشع و یه سال بعدش رتبع یک کنکور بشع!
                                و اینم میدونی هرکس یه جور میتونع درس بخونع
                                یکی گروهی
                                یکی فردی
                                یکی با رفیق مجازی
                                یکی با رفیق حقیقی

                                باشه ادامه بده من
                                اشتبا کردم روش شما درسته

                                عزیزم من گفتم روش من درستع
                                من همچین حرفی زدم؟؟🤔🙂
                                من میگم اینجا اتوبان نیس همینطور بپری وسط بگی رتبت بالای 20000ع

                                شما رتبت میشه1
                                واسه همین مارکت کردم 2سال دیگه بیام موفقیتتو ببینم

                                به شرط حیات!
                                من راضیم به رضای خدا
                                درسمو تا توان دارم میخونم
                                به فکر رتبه هم نیستم🙃
                                موفق باشی🖐

                                اگه بفکر رتبه نیستی پس چرا واسه کنکور01استارت زدی؟/
                                اگه دعاهات مشتجاب میشد واسه خودت دعا میکردی

                                فاطمه موسوی 0ف آفلاین
                                فاطمه موسوی 0ف آفلاین
                                فاطمه موسوی 0
                                تجربی
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #108

                                99 انجمن‌ رو گذاشتن برای چی؟؟برای اینکه از تجربه هم استفاده کنیم!و اگه کمک خواستیم به هم کمک کنیم

                                اسرا آلی شینا M.N 2M 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • فاطمه موسوی 0ف فاطمه موسوی 0

                                  99 انجمن‌ رو گذاشتن برای چی؟؟برای اینکه از تجربه هم استفاده کنیم!و اگه کمک خواستیم به هم کمک کنیم

                                  اسرا آلی شینا آفلاین
                                  اسرا آلی شینا آفلاین
                                  اسرا آلی شین
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #109

                                  فاطمه موسوی 0 دقیقا درسته

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • 999 آفلاین
                                    999 آفلاین
                                    99
                                    اخراج شده
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #110

                                    همگیتون رتبه های زیر 1000 میشید

                                    اسرا آلی شینا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • 999 99

                                      همگیتون رتبه های زیر 1000 میشید

                                      اسرا آلی شینا آفلاین
                                      اسرا آلی شینا آفلاین
                                      اسرا آلی شین
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #111

                                      99 خدا از دهنت بشنوه:face_with_tears_of_joy:

                                      999 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • فاطمه موسوی 0ف آفلاین
                                        فاطمه موسوی 0ف آفلاین
                                        فاطمه موسوی 0
                                        تجربی
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #112

                                        اسرا آلی شین هر وقت خواستید بیاید مشکلی نیست
                                        من منظورم این ک قرار نیست ک ۲۴ ساعت در حال گزارش و ..باشیم ک ایشون میگن موفقیت تو مجازی نیست
                                        مجازی موقعه ای ب ضرر ماست و ازش درست استفاده نکنیم

                                        اسرا آلی شینا Zahra AnsaryfardZ 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • فاطمه موسوی 0ف فاطمه موسوی 0

                                          99 انجمن‌ رو گذاشتن برای چی؟؟برای اینکه از تجربه هم استفاده کنیم!و اگه کمک خواستیم به هم کمک کنیم

                                          M.N 2M آفلاین
                                          M.N 2M آفلاین
                                          M.N 2
                                          رتبه های آلاخونه
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #113

                                          فاطمه موسوی 0
                                          بله دیگه
                                          و اینکه بدونین برای شروع خوندن برای یه کنکور درجه ۱ اصلا دیر نشده فقط کافیه بخواین و شروع کنین

                                          اسرا آلی شینا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 7
                                          • 8
                                          • 14
                                          • 15
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع